Tietääkö kukaan, että saako The Sims 2:sen zombeja mitenkään takaisin "normaaleiksi" simeiksi?
Saako niitä jollain pelin omilla keinoilla tai vaikkapa jollain ladattavalla jutulla? Ja jos zombin saa normaaliksi jollakin ladattavalla jutulla, linkki olisi kiva.
Zombeista
Zombi-Bombi
3
276
Vastaukset
Mulla ei nyt kovin kummosta tekemistä ole päivisn niin pyrin etsimään kaikkea :D
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=209590
Tässä olisi joku "Potion" sellanen ku varmaan ostetaan sellanen juoma, millä saa simin taas normaaliksi. Ite en ole kyseistä ladannut mutta kai tuolta kommenteista selviää miten toimii ja toimiiko :D- Zombi-Bombi
Kiitos kaunis.
- Sims 2 friiikki
Olisitko kiltti ja kertoisitko että miten saa simit zombeiksi???Jos siihen tarvitsee lisäosan niin minkä??Olisin niin iloilen jos vastaisit tähän... :):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713