Siis ongelma on tämä:
Halusin syksyllä kouluun, mutta sain kesäkuussa tietää että olen raskaana ja siihen tyssäsivät kouluun haku haaveet koska laskettu-aikani on helmikuussa niin joutuisin jäämään pois joululoman jälkeen, ja mikään koulu ei ota ½vuodeksi kouluun.
Siis nyt haluaisinkin vinkkejä sun muuta neuvoja ja niinpois päin, miten onnistuuko joku opiskelu kotoa käsin (netissä), onko millasia opiskelu vaihtoehtoja ja niinpoispäin eli nyt kaikki immeiset auttakaa!
Auttakaa/neuvokaa!
5
688
Vastaukset
- koulutusta
Minkätyyppistä koulutusta olet etsimässä? Millainen on pohjakoulutuksesei?..osaisi ehkä vähän paremmin auttaa..
- Äidiksi tulossa
Siis olen vain peruskoulut käynyt pari ammattikoulua jäänyt kesken syystä tai toisesta.
Tietysti haluaisin ammatillisen tutkinnon mutta tässä vaiheessa se on vasta tulevaisuudessa 3vuoden päästä, koska pikkuinen tulee vaatiin aikaani paljon.
Kun olen tajunnut ja kuullut että mitään ammatillista kolutusta ei voi etäopiskella että esim. vain lukion voi käydä netissä tai etäopiskella.
Eli neuvoja juuri pyytäisin mitä "aloja" voi netin kautta opiskella. Psykologia kiinnostaa tai joku muu sosiaallinen.
- voinut
hakea ammatilliseen koulutukseen, sitten jäänyt äitiyslomalle (ja jos olisi ylim. aikaa jäänyt esim. tenttinyt äippäloman aikana) ja sitten vuoden päästä palannut takaisin kouluun. Olisi viivästyttänyt vain vuodella.
- ei voi
..jättää valitsematta ketään tai sorsia. siis jos haet työpaikkaa tai opiskelupaikkaa, lain mukaan raskaus ei saa olla este valituksi tulemiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816