Perun huvipuistot

Ilmariz

Olisiko kellään mitään tietoa Perun huvipuistoista, kun ei meinaa oikein netistä löytää ja espanjan taidot vähän heikot..
Eli onko esim. Lima-Arequipa-Cuzco-akselilla millaisia puistoja?

4

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä se on?

      Termi "huvipuisto" vähän epäselvä. Tarkoitatko jotain Linnanmäentapaista?...kyllä se vähän heikkoa on, mutta onhan niitä, olen käynyt Icassa keväällä Vendimian, viinijuhlien, aikoihin paikallisella juopottelukentällä jossa oli myös muutamia kieputtimia. Vaikutti kuitenkin tilapäiseltä, kyseistä tarkoitusta varten rakennetulta "huvipuistolta". "Tocadiscos" oli hyvä, sellainen iso pyörivä levylautanen, jossa istuttiin reunoilla. Laite kyllä myös täristeli senverran että kevyemmät ei pysyneet kyydissä.

      Eräässä viidakkokaupungissa oli paikallisessa huvikeskuksessa maailmanpyörä...

      • huvipuistoista

        Vielä näistä huvipuistoista. Kukaan tuttavani perulainen ei ole mitään huvipuistoja minulle suositellut, enkä ole kuullut kenenkään sellaisessa käyneenkään, missään elämää suuremmassa sellaisessa. Onhan siellä toki jotain, mutta taitavat pikemminkin olla luonteeltaan tilapäisiä, jonkin tapahtuman yhteyteen koottavia tivoleita.
        Aika vaatimattomia ovat. En menisi takuuseen turvatarkastusten täsmällisyydestä...valvonnan kanssa on Perussa vähän niin ja näin, olipa kyse mistä asiasta tahansa. Ei ehkä ne vempeleet menisi suomalaisesta tarkastuksesta läpi.

        Huvipuiston laitteet ovat "juegos mecánicos", "huvipuisto" voisi olla vaikka "parque de diversiones"


    • kirvelyä kokenut

      Limasta löydät Parque de leyendas nimisen eläintarhan. Juhlapyhinä on suuria sirkuksia maan kaupungeissa. Varsinaisia huvipuistoja en maasta ole löytänyt ja toisaalta maan kansalaiset ovat
      kaikki tavalla tai toisella huvittavia.
      Jos kaipaat hetken lohtua Ilmariseni niin seurasta
      ei ole puutetta ja Limassa ja muissakin kaupungeissa vilkasta ihmiskauppaa harjoitetaan
      varsin avoimesti. Kun vaan katsot mitä mukiisi pannaan niin et herää passitta ja repuitta ja ilman vaatteita. On noloa kömpiä kalsareissa suurlähetystöön selittelemään tekosiaan. Rakkautta
      on tarjolla sen eri asteissa :aitoa ja sitä vähemmän aitoa. Nuoret naiset muistuttavat EX-ITÄ-Euroopan kolleegoitaan ja haluavat maasta ulos millä keinolla tahansa. Puistoissa en suosittele kävelyä sillä siellä sinut putsataan varsinkin pimeällä. Kännipäissään on parasta palata hotellille taxilla sillä kadulla olet helppoa saalista. Viimeinen yö hotellissa on riskaapelein
      sillä silloin voi henkilökunta tutkia reppusi ja kun aaamuvarhain krapulaisena lähdet kiireellä
      lentokentälle niin kassistasi sattaa puuttua jotain. Älä juorua menemisistäsi ja tulemisistasi.

    • cesar_augusto

      sinulle voi olla mielenkiintoistava tieto sivulla www.inkatours.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe