Haittaakohan hormoonit ja feromoonit työntekoa ylipäänsä poika- ja leskimiehillä.
Mistä juontui mieleen, että miten on mahdollista, että feromoonit toimivat internetsuhteilla. Kun sanotaan, että ne on hajuttomia, mutta ihmisen aistimia kuitenkin nenän kautta. Monethan rakastuvat ihan vaan virtuaalisuhteilla.
Uusi nainen
9
578
Vastaukset
- poikamies?
Minulle tämä kysymys on epäselvä.
- ei ole
Poikamies tarkoittaa poikuutensa säilyttänyttä
miestä. Naimisissa ollut on todennäköisesti
menettänyt poikuutensa, joten ei ole poikamies. - eikä kulttuuria
ei ole kirjoitti:
menettänyt poikuutensa, joten ei ole poikamies.mitään.
- minä vaan
eikä kulttuuria kirjoitti:
mitään.
eikös tuo ole ainakin mutkan kautta laulu
eronneesta miehestä, vai muistankohan väärin. - Juniperus
ei ole kirjoitti:
menettänyt poikuutensa, joten ei ole poikamies.Sittenhän vanhatpojatkaan eivät ole poikamiehiä.
- Pirre*
Juniperus kirjoitti:
Sittenhän vanhatpojatkaan eivät ole poikamiehiä.
:))
- tuossa jää
Juniperus kirjoitti:
Sittenhän vanhatpojatkaan eivät ole poikamiehiä.
liian paljon tulkinnan varaa ehdottoman
oikeaan päätelmään, johtuen pojan
vanhuudesta:DDD
- Eikös sitten
aviossa olevilla ole seksielämää?
- asioista
Seurusteluseksivaihe ihmisen elämässä on aivan toista kuin avioliiton seestynyt seksielämä.
Siellä hyrrää semmoset hormoonit, mitä ei noin vain laitetakaan työpäiväksi taka-alalle.
Televisiossa oli vastikään (Discovery tai semmonen kanava) mahtava esitys ihmisen elimistöstä ja hormonien toiminnasta ja feromonien. Siitä esityksestä selvisi monet käyttäytymisen salat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465881Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583336- 1862729
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122584mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132259- 292181
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171951- 181705
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2751273