Helsingin

ensimmäinen

betonitalolähiö, Pihlajamäki! Ihanat lapsuuden kalliot, näkymä Viikkii ja niin ihanat juottolat juoppoineen! Sinne en koskaan muuta takas.

2

562

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikkoja riittää

Viikki ( luonto-alue rantaa seuraillen )on mukava paikka ennen lumentuloa. Talvella siellä on jäiset tiet kävellä, olisi asiallista pitää polut käveltävinä talvellakin.

Helsinki on laaja alue kävellä sinne sun tänne peppu keinuen ja ei tarvitse olla ranta-alueitakaan. Kaikkialla on kaikenlaista nähtävää. Minun näkemykseni on, että jos ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa niin se viihtyy missä vaan mutta kotiin ei saa jumittua täysin vaan kävelemään suosittelen ihmistä käymään niin sen jälkeen on taas mukava istua netissä surffailemassa vaikka tätä minun tekstiä käydä vilkaisemassa ja jatkaa siitä eteenpäin kohti uusia nettikokemuksia.

http://www.youtube.com/watch?v=U3w7T_JyXAQ

• I loved Viikki

Viikki oli ennen kiva ja rauhallinen kaupunginosa. Nyt kaikki on alkanut mennä huonompaan suuntaan.

Tänne on rakennettu liian paljon vuokra-asuntoja. Juopot ovat löytäneet tämän ennen juoppovapaan kaupunginosan. Maahanmuuttajia on paljon, 20 % väestöstä. Tämä on eniten Helsingin kaupunginosista suhteessa väestöön. Kaupunginosaa on alettu haukkua Nairobiksi.

Mikä pahinta, tänne suunnitellaan vielä jätteenpolttolaitosta. Laitoin kolmioni 2 kk sitten myyntiin. Vielä ei ole mennyt asunto kaupaksi. Uusia asuntoja on todella paljon myymättä. Täällä kaupitellaan vielä viime vuonna rakennettuja rivitalohuoneistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1786
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1041
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1024
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      71
      873
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      759
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      659
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      647
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe