En lämpene kenellekään :(

tyttönen17v,

Ongelmani on se, että aluksi kun tapaan jonkun pojan, poika tuntuu tosi kivalta ja olen aivan ihastunut, mutta sitten kun seurustelu on tullut kyseeseen, ahdistun ja kiinnostus katoaa. Näin on käynyt monta kertaa.

Tällä hetkellä seurustelen ja poika tuntuu todella lapsenmieliseltä. Sama tunne tuli viime keväänä kun oli jonkinlaista suhteen alkua erään toisen kanssa. Tämä on todella kiusallista! Kohta olen käynyt kaikki kaupunkini pojat läpi, eikä kukaan tunnu mukavalta!

Mitä teen? Onko muita, jotka tuntevat samoin??

12

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollakkin....

Sulla on vain luonnollinen suoja liian aikaista (ja epäsuotuisaa) raskautta vastaan. Se on ihan ok ja sellainen on monella teinitytöllä. Olet vain oma itsesi. Sillai luonto on sen ajatellut!

Ja varsinkaan nuoret teinipojat eivät ole sopivia kumppaneita elättämään suurta lapsilaumaa. Siksi heidän seura ei sinua erityisemmin kiihota. Olet juuri prikulleen oikeassa ihan luonnon puolesta. Sinussa ei ole mitään vikaa.

• morooooo

Mulla on kuule ihan sama juttu. En tiiä mikä on. Oonkohan sitoutumiskammonen? Meinaan ittekin otan aina reilusti takapakkia kun alkaa näyttää vähän vakavammalta jonkun pojan kanssa.

• ite kun luulin

että ongelmaa ei tytöillä olisi...
        Itse rumemman sukupuolen edustajana olen törmännyt aivan samaan. Ja kuten muillakin sama homma jo parin tyttösen kanssa.
        Kun ketään ei ole ajattelee että olis se tyttöystävä ihan kiva, mutta odotas kun mahdollisuus tähän tulee niin ajatusmaailma muuttuu selittämättömäksi. vtuttaa!

• muija 16v

itselläni sama juttu. etkä aivan varmasti ole ainoa :) omasta kokemuksestani voin sen verran sanoa, että missään nimessä ei kannata seurustella itseään nuoremman tai samanikäisen pojan kanssa. ikä on joo periaatteessa vaan numeroita, mutta täytyy kuitenkin aina muistaa se että henkisesti pojat on sen 2 vuotta jälessä :) eli 17 vuotiaana sinuna kannattaisi seurustella itseäsi 2 vuotta vanhemman kanssa, jos haluat tämän olevan samalla tasolla (henkisesti) itsesi kanssa. aina tuokaan ei ihan päde, mutta yleisemmin se on näin.. tekstis perusteella, näytäy olevan aika suosittu, joten kun sulla sitä valinnan varaa on, niin eikai sitä tarvitse yhteen ja samaan tyytyä :) kannattaa käydä mahollisimman moni läpi ( kuulostaa aika ironiselta) mutta siis ehkä se oikea sitten jostain löytyy. mutta että kyllä se henkinen ikä vaikuttaa eniten, joten kannnattaa kattoa sieltä vahemmasta päästä.

• ...

Pruut polle! Mistäs vitusta oot tuon helevetin 2 vuotta jäljesä vetäny? Taitaa vaan olla semmosta luntun ylimielisyyttä tää kaikki. Jos se poika ei ookkaa semmone saatanan körssiä imevä ja joka viikonloppu ryyppäävä vanhalla opelinrähjällä kaupunkia kiertävä ikiamis nii ei helevetti kelepaa! Itse katson olevani monia ikäisiäni tyttöjäki paremmin henkisesti kehittyny eikä ne mua milläänlailla noteeraa... mikä vittu teitä noitia oikeen vaivaa! Seesh!

• fffffffffccfcf
        ... kirjoitti:

Pruut polle! Mistäs vitusta oot tuon helevetin 2 vuotta jäljesä vetäny? Taitaa vaan olla semmosta luntun ylimielisyyttä tää kaikki. Jos se poika ei ookkaa semmone saatanan körssiä imevä ja joka viikonloppu ryyppäävä vanhalla opelinrähjällä kaupunkia kiertävä ikiamis nii ei helevetti kelepaa! Itse katson olevani monia ikäisiäni tyttöjäki paremmin henkisesti kehittyny eikä ne mua milläänlailla noteeraa... mikä vittu teitä noitia oikeen vaivaa! Seesh!

Amisauton penkillä perjantaisin istuminen ei kerro mistään helvetin henkisestä kehityksestä, vaan pikemminkin päinvastoin. Yläasteellakin aikoinaan juuri ääliöimmät tytöt kehtasivat väittää olevansa poikia kehittyneimpiä. En sitten tiedä missä tuo henkinen kehitys käytännössä tuli ilmi. Jotain tolkkua mielellään tähänkin hommaan.

• M 18v

Olen henkisesti tasollasi (onneksi ihmiset eivät ole yksilöitä), mutta miksen ole kiinnostunut kaltaisistasi pikkutytöistä? 16-vuotias on täysin eri elämäntilanteessa, ja omistaa 2 vuotta vähemmän elämänkokemusta, joten taidan pysyä tuossa ikäisessäni, jolle en ole pelkkä täysi-ikäinen statussymboli.

Saatat tosin olla tyhmän sijaan ihan pelkkä trollikin.

• tyttönen 17v,

Vaikka hassulta kuulostaakin, niin toi on oikeesti totta!

Tytöt alkaa jo aikasemmin kiinnostuun pojista ja pojilla on sit usein vähemmän seurustelukokemuksia, niin kuin minunkin tapauksessani - poika ei ole ennen seurustellut.

Pari kuukautta sitten minulla oli juttua erään itseäni 4 vuotta vanhemman kanssa ja meillä synkkasi todella hyvin. Tämä mies oli jo nähnyt ja kokenut kaikkea, muttei silti ollut juopotteleva amis tms. Juttumme kuitenkin kaatui, kun hän muutti ulkomaille opiskelemaan vuodeksi.

Ei tietty voi yleistää, koska kaikki kehittyy eri vauhtia, mutta edellä ylempi kappale kehityseroista eri sukupuolten välillä on tutkitusti tosiasia.

Myöhemminhän erot tasaantuvat ja siksi me 16-18-vuotiaat tytöt olemme ehkä hieman huonossa asemassa, kun ei meinaa löytyä sopivaa kumppania, jonka ajatukset täsmäisivät omiin.

• PELOTTAVAA

Mä en ees iastu keneenkää

• .............

Mulla on täysin sama juttu! Enkä ollenkaan tiiä, mitä tehdä. Ahdistaa nää sekavat tunteet ja epäröin kaikkea mahollista. En aatellu ihmisten kokevan treffeillä näin passiivisia tunteita.

Ois kyl kiva saada selkoa asioihin. Sanotaan, et tässä tilanteessa pitää antaa 1) aikaa itselleen pohdiskella ja tottua tilanteeseen 2) puhua pojan/tytön kanssa ahistuksesta korostaen sitä, et syy on tosiaan omassa päässä.

Pärjäile, ymmärrän ton tunteen tällä hetkellä niin hyvin!

• -sanna-

mulla on oluut samanlaista ku sulla, etten lämpene helposti ja ole yhtä mukana suhteessa kuin toinen, kiinnostus voi kasvaa ajan myötä. tai sitten sun pitää vaan oottaa sitä oikeaaa miestä taikka naista. oikeet et vaan voi valkkaa se tulee kun on sen aika (: itekki seukkailen mut samavika jätkä tuntuu idiootilt ollaan oltu yli kaks kk yhes nyt.. mut kaipa se täst .. mut jos haluut toista samaan aikaa kun seukkaat muista jätkät ei oo pelinappuloita joit voi käsitellä miten päin vaan ja mis tahansa... jakselehhan

• Anonyymi

menkää töihin elämä on myös työtä te veltot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe