Voisiko ainainen kylmän tunne ja väsymys johtua jostain puuttuvasta aineesta ruuassa? Väsyn todella nopeasti ja silloin olen todella vaisu ja kuin toisessa maailmassa kirjaimellisesti. :D Pyörrytyksen tunnetta liittyy myös.
Kylmä ja väsynyt
8
4469
Vastaukset
- jgfj
Ensimmäisenä tulee mieleen kilpirauhanen ja sen vajaatoiminta, kun tunnet kylmyyttä. Voisi olla anemiaakin ja huimaus johtua siitä. Parempi kun varaat ajan lääkärille ja pyydät ottamaan tarvittavat kokeet. Yksittäinen puuttuva aine ei varmaankaan aiheuta noin voimakkaita oireita.
- kokenut
kylmyys ja väsymys voivat esimerkiksi johtua raudan puutteesta!!! jos olet hyvin, hoikka, tarkista myös että saat tarpeeksi energiaa ja suolaa! Hyviä rasvoja tulee myös syödä. Mutta käy nyt ainakin ensin tsekkaamassa se hemoglobiini-arvo terveuskeskuksessa. Tsemppiä!
- paleltaa..
Jos et ole oman elämäsi päähenkilö, vaan olet elämäsi sivupersoona, jota joku muu hallitsee, niin se sinua paleltaa. Otapa ohjat omiin käsiin, niin lakkaa paleltamasta. Nimim. Kokemusta on..
- Happy 55 v.
Minua palelsi ja väsytti ihan hirveesti muutamia vuosia sitten. Makasin illat sohvalla viltin alla hampaat kalisten ja puoliunessa. Kilparauhasen vajaatoiminta todettiin, sain lääkityksen, ja olo koheni melko pian.
- testeissä näy
Mulla sama ongelma ollut nyt n.kuukauden verran.
Pientä lämpöä jatkuvasti ja paleltaa ja todella väsynyt olo. Suoraan töistä päiväunille.
Kävin lääkärissä ja otettiin tarvittavat verikokeet ym samalla mutta mitään ei löytynyt, kaikki oli normaalia. Mistä tätä voi johtua? - homma....
testeissä näy kirjoitti:
Pientä lämpöä jatkuvasti ja paleltaa ja todella väsynyt olo. Suoraan töistä päiväunille.
Kävin lääkärissä ja otettiin tarvittavat verikokeet ym samalla mutta mitään ei löytynyt, kaikki oli normaalia. Mistä tätä voi johtua?Minulla sama homma. Mitään ei löydy, vaikka kokeet on otettu. Aina väsyttää ja palelee.
- telinevoimistelija poika
testeissä näy kirjoitti:
Kävin lääkärissä ja otettiin tarvittavat verikokeet ym samalla mutta mitään ei löytynyt, kaikki oli normaalia. Mistä tätä voi johtua?osta monivitamiinia ja ota 1 pilleri aamuin illoin lisäksi c-vitaa 3000mg vrk e-vitaa 1000mg vrk ubikinonia 500mg vrk
- ...
homma.... kirjoitti:
Minulla sama homma. Mitään ei löydy, vaikka kokeet on otettu. Aina väsyttää ja palelee.
Monet tavalliset lääkärit eivät joko halua tai osaa tulkita oikein verikokeiden tuloksia kilpirauhasarvojen osalta. Tästä on lukuisia keskusteluja esim. kilpirauhasfoorumilla. Jos et ole tavalliselta lääkäriltä saanut apua ja oireet selvästi viittaavat kilpirauhashäiriöihin, mene asiaan erikoistuneen endokrinologin tai sisätautilääkärin vastaanotolle. Itse harkitsen vakavasti erikoislääkärille menoa, työterveyslääkärin mielestä mitään häiriöitä kilpparin toiminnassa ei ole, vaan kaikki oireet johtuu jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162