Haemme ensi kevääksi ja kesäksi harjoittelijoita kesäteatterimme markkinointiin ja tuotantoon.
Jos haluat olla tekemässä Suomen kesän 2008 hauskinta kesäteatteria, niin liity joukkoon.
Harjoittelusta emme maksa palkkaa.
Laita tulemaan postia meille osoitteeseen [email protected]
www.karstulankesateatteri.fi
Haetaan harjoittelijoita
5
1926
Vastaukset
- markkinoisitte
ihan itse kun olette hauskinkin ettekä maksa edes palkkaa?
- Kepuli.
Miksi ette maksa mitään palkkaa työstä? Esimerkiksi opiskelijalle 500e/kk opintotuki olisi jo usein riittävä. Ilman palkkaa löytää varmaan kyllä jonkun, mutta kaikki "parhaat" joilla on mahdollista päästä myös palkalliseen harjoitteluun, valitsevat varmasti sen.
- tarvetta
Tähänhän sitä on menty, kun alalle koulutetaan pilvin pimein: tekijöitä riittää, vaikka palkatta.
- Halkoja
Ajattelin omasta metsästä raivata pellon. Perkuleen kivinen on. Puita ei nimeksikään.
Tulisitko ketjun aloittaja hoitamaan homman ja raivaamaan peltoni viljely kuntoon.
Mitään en kyllä maksa. - tarjoileva
No tule sinä siivoamaan minulle. Työ on harjoittelua ja siksi siitä ei makseta palkkaa. Eduksi luetaan pyyteettömyys suurta ja kunnioitettavaa työnantajaa, eli minua, kohtaan. Työhön kutsutaan tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389