Haemme ensi kevääksi ja kesäksi harjoittelijoita kesäteatterimme markkinointiin ja tuotantoon.
Jos haluat olla tekemässä Suomen kesän 2008 hauskinta kesäteatteria, niin liity joukkoon.
Harjoittelusta emme maksa palkkaa.
Laita tulemaan postia meille osoitteeseen [email protected]
www.karstulankesateatteri.fi
Haetaan harjoittelijoita
5
1932
Vastaukset
- markkinoisitte
ihan itse kun olette hauskinkin ettekä maksa edes palkkaa?
- Kepuli.
Miksi ette maksa mitään palkkaa työstä? Esimerkiksi opiskelijalle 500e/kk opintotuki olisi jo usein riittävä. Ilman palkkaa löytää varmaan kyllä jonkun, mutta kaikki "parhaat" joilla on mahdollista päästä myös palkalliseen harjoitteluun, valitsevat varmasti sen.
- tarvetta
Tähänhän sitä on menty, kun alalle koulutetaan pilvin pimein: tekijöitä riittää, vaikka palkatta.
- Halkoja
Ajattelin omasta metsästä raivata pellon. Perkuleen kivinen on. Puita ei nimeksikään.
Tulisitko ketjun aloittaja hoitamaan homman ja raivaamaan peltoni viljely kuntoon.
Mitään en kyllä maksa. - tarjoileva
No tule sinä siivoamaan minulle. Työ on harjoittelua ja siksi siitä ei makseta palkkaa. Eduksi luetaan pyyteettömyys suurta ja kunnioitettavaa työnantajaa, eli minua, kohtaan. Työhön kutsutaan tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776