Mistä hälytin?
Kirjoittanut: Lasse 04-10-2007
Olen ajatellut miten voisi laittaa kohtuuhintaisen hälyttimen ulko-ovelle,asun maaseudulla. Halpa ja helppo voisi olla liiketunnistin ulos oven pieleen ja siitä virta sisälle vaikka radioon.miten saisi liiketunnistimen toimimaan niin, että se soittaisi kännykkääni? jälleen edulliseen hintaan, sillä olisihan kaupoissa ,mutta turhan kalliita? Kertokaa ideoita? lasse
Löyttyisikö?? Halvenpaa ??? H 250€
http://www.kolumbus.fi/eelis.k/
Mistä Hälytin
7
1739
Vastaukset
... myytiin vielä vähän aikaa sitten tällaista Gripo 5100 peruspakettia 99 eurolla. Siellä on ihan viime päivinä myyty näitä vanhan mallin komponetteja poistomyynnissä. Ostin niitä kaksi vuotta sitten kolme kappaletta, koska jo pelkkä liiketunnistin erikseen oli sen hintainen. Se on nyt toiminut kaksi vuotta moitteetomasti. Yhdet patterit on vaihdettu.
Siihen saa myös GSM moduulin, mutta silloin pitää varautua maksamaan n. 400 euroa lisää.
Se varakäyntiakku kannattaa hakea Biltemasta (n. 7 euroa).
Se on kätevä asentaa, koska kaikki komponentit toimivat langattomasti. Siihen saa myös liitettyä omia langallisia "virityksiä".
http://www.elektroturva.fi/product_info.php?products_id=37&osCsid=76e1a608522e4c83ef6b27cb3b56d1ec... halusit sen hälytyksen pietzon vihellyksen sijaan muulla tavalla.
Tuo Gripo auki ja pietzon johdot irti. Sitten niistä keskusyksikön P ja V- nastoista ohjaus mille laitteelle tahansa.
- itse..
vanhoja kännyjähän saa aivan ilmaiseksi. sellaiseen juottaa vaikka ykköspainikkeen kohdalle puolijohdereleen johtimet ja ykköspainikkeen pikavalintaan oma puhelinnumero.
kortiksi vaikka prepaid, niin ei paljoa maksa.
luurin asetuksista dtmf-äänet pois niin voi kohteessa tapahtuvaa keskustelua kuunnellakin.
tuollaisen nimittäin viime talvena joku väsäili omaan firmaansa ja siitä löytyy varmaan haulla keskustelukin.- Sähköllä se käy
Myös pysäytys (viivästetty)tarpeen koska puhelin jää päälle soittoasentoon.Eli puhelinkortti ja laaki.
- jää..
Sähköllä se käy kirjoitti:
Myös pysäytys (viivästetty)tarpeen koska puhelin jää päälle soittoasentoon.Eli puhelinkortti ja laaki.
kun vastapuhelimen puolelta lyödään luuri korvaan niin ennen uudestaan puhelin ei soita, kunnes rele on vapautunut ja vetää taas uudelleen.
eli maksu menee vain siitä ajasta kuin vastaanottava osapuoli kuuntelee mikä hälytyksen aiheutti. sen jälkeen vasta seuraava tapahtuma tekee uuden puhelun. - Antiiki
jää.. kirjoitti:
kun vastapuhelimen puolelta lyödään luuri korvaan niin ennen uudestaan puhelin ei soita, kunnes rele on vapautunut ja vetää taas uudelleen.
eli maksu menee vain siitä ajasta kuin vastaanottava osapuoli kuuntelee mikä hälytyksen aiheutti. sen jälkeen vasta seuraava tapahtuma tekee uuden puhelun.Suomea puhuva lämpötilan
Mikäli haluat kuulla miten ohjauskomennot toimivat, voit itse tehdä koesoiton numeroon 0414712272. Voit ohjata kahta laitetta, esim. kytkeä lämmityslaitteen päälle komennolla 014. Poiskytkentä - 017. 025 - jonkun toisen laitteen kytkentä päälle. Vastaava poiskytkentä on 028. Voit jopa tarkistaa kesämökin, kasvihuoneen,
vesisäiliön tms. lämpötilan komennolla 61!
Lisäksi voit kytkeä hälytyslaitteen päälle komennolla 036 ja pois päältä komennolla 039. Annettuasi komennon kuulet merkkiäänen. Voit antaa näitä komentoja tavallisella kotipuhelimellakin
http://antiikkitv.firmanetti.fi/index3.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634