Roosa nauha

häslinki

Soiteltiin tässä aamutuimaan työkaverin kanssa ja kuulin, että työpaikalla (lakon lisäksi) on puhuttu Roosa nauha-kampanjasta, ja tytöt on joukolla päättäneet tukea rintasyöpätutkimusta.Hienoa.Hyvän asian puolesta mennään, rintasyöpä on NIIN yleinen sairaus, että sen tutkimus kyllä tukea tarvitseekin.Muistavatkohan naiset tutkia rintansa säännöllisesti?Minä aina suihkussa tunnustelen.Miten te,rintasyöpään sairastuneet/siitä tervehtyneet, mihin haluaiistte kiinnitettävän huomiota rintasyövän tutkimisen alueella?Onko hoito kehittynyt sairastamisenne aikana?

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      että rintojen tutkimisesta kannattaisi
      enemmän olla puhetta,arjessa helposti
      unohtuu.Mitä pienempänä löydetään sen parempi.
      Hyvähän se on tukea tutkimuksia.

    • LPolku

      Kun sairastuin 15 vuotta sitten, olivat Her /- ja BRCA vielä tuntemattomia käsitteitä. Eivätpä nuo kyllä minua koske edelleenkään...

      Toisaalta, silloin tutkittiin tarkemmin - esim. luustokartoitus, TT- ja magneettikuvaus olivat itsestään selviä asioita vaikka minulla oli vain 6,5 mm:n in situ-kasvain. Ja odotusaika korjausleikkaukseen oli kolme kuukautta, seuranta-aika kymmenen vuotta myös ensikertalaisella.

    • poikani toteamus

      Kui ne niin vähän antaa siihen!!!

    • Lillutintti
    • Anonyymi

      Hallitus ei voi antaa vajaata kahta miljoonaa syöpätutkimukseen, mutta Onni Samanteelle annetaan 5 miljoonaa tyhjästä.

    • Anonyymi

      Google kertoo
      "Paljonko nauhan hinnasta menee Syöpäsäätiölle? Roosa nauhan neljän euron myyntihinnasta jaetaan noin kolme euroa syöpätutkimukseen ja neuvontapalveluihin. Noin yksi euro nauhan hinnasta menee arvonlisäveroon, nauhan tuotanto- ja logistiikkakuluihin."

      siis kolme euroo syöpäsäätiölle ja yksi verottajalle

      Paljonko saa
      kauppa,
      paljonko saa valmistaja
      ,paljonko saa mainostilan myyjä.

      paljonko saa , ostaisin jos homma toimisi 100% rehellisesti.
      Ostin yli 500 Niilo Tarvajärvi Hamsteritarraa. Kun myin niitä noin 30 kpl sain 55 euroo.
      Tällä hetkelläkin tuen ja olen tukenut yli 25 vuotta, aivan suoraan vähävaraisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe