Miksi joskus käy niin, että yöllä kuuluu se rosvon musiikki, mutta rosvo ei tulekaan? Vai käykö silloin jotain muuta kamalaa, jota mä en vaan ole huomannut?
Yöllisestä rosvosta...
9
730
Vastaukset
- Cookie
Mullekin on käynyt noin...aika montakin kertaa.
- unikeko
mäki oon ihmetelly sitä et miks se tulee ku mitää ei tapahdu.. :)
- amande
unikeko kirjoitti:
mäki oon ihmetelly sitä et miks se tulee ku mitää ei tapahdu.. :)
mullaki käy tollein ainakin sillon kun mulla on simi rosvona töissä.(en muista käykö muutenkin) ei se kyl varmaan siitä johdu?
- Dumle
amande kirjoitti:
mullaki käy tollein ainakin sillon kun mulla on simi rosvona töissä.(en muista käykö muutenkin) ei se kyl varmaan siitä johdu?
Se Rosvo-musiikki tulee myös silloin kun Rosvo-Roope tulee. Se tulee Unleashedin mukana, se on semmoinen peukarhu, joka tonkii roskiksia ja herättää nukkuvat simit. Sen luokse voi mennä ja yrittää hätistää sen. Myös koirat voivat tapella sitä vastaan. Jos koira voittaa, niin tietääkseni Rosvo-Roope häipyy.
- -Phoebe-
Dumle kirjoitti:
Se Rosvo-musiikki tulee myös silloin kun Rosvo-Roope tulee. Se tulee Unleashedin mukana, se on semmoinen peukarhu, joka tonkii roskiksia ja herättää nukkuvat simit. Sen luokse voi mennä ja yrittää hätistää sen. Myös koirat voivat tapella sitä vastaan. Jos koira voittaa, niin tietääkseni Rosvo-Roope häipyy.
Ku mulla tulee se musiikki, niin mulla ei oo monestikkaan ketään vierasta sillä tontilla. Jotain tosi himmeetä touhua tuo ylimääräinen musiikin soittelu ;P
- ezzy
-Phoebe- kirjoitti:
Ku mulla tulee se musiikki, niin mulla ei oo monestikkaan ketään vierasta sillä tontilla. Jotain tosi himmeetä touhua tuo ylimääräinen musiikin soittelu ;P
en oo kyl varma, mut se saattaa johtuu siitä ku joku vieras koira käy kusasee sinne tontin laidalle.
- Katja
ezzy kirjoitti:
en oo kyl varma, mut se saattaa johtuu siitä ku joku vieras koira käy kusasee sinne tontin laidalle.
voi olla, että rosvo on tulossa, mutta talossa ei olekaan mitään, mitä rosvo varastaisi. Siksi se ei tulekaan ja häviää samantien. Näin olen minä huomannut.
- Anonyymi
Dumle kirjoitti:
Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...
- ...
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807