Yöllisestä rosvosta...

Luxor

Miksi joskus käy niin, että yöllä kuuluu se rosvon musiikki, mutta rosvo ei tulekaan? Vai käykö silloin jotain muuta kamalaa, jota mä en vaan ole huomannut?

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cookie

Mullekin on käynyt noin...aika montakin kertaa.

• unikeko

mäki oon ihmetelly sitä et miks se tulee ku mitää ei tapahdu.. :)

• amande
        unikeko kirjoitti:

mäki oon ihmetelly sitä et miks se tulee ku mitää ei tapahdu.. :)

mullaki käy tollein ainakin sillon kun mulla on simi rosvona töissä.(en muista käykö muutenkin) ei se kyl varmaan siitä johdu?

• Dumle
        amande kirjoitti:

mullaki käy tollein ainakin sillon kun mulla on simi rosvona töissä.(en muista käykö muutenkin) ei se kyl varmaan siitä johdu?

Se Rosvo-musiikki tulee myös silloin kun Rosvo-Roope tulee. Se tulee Unleashedin mukana, se on semmoinen peukarhu, joka tonkii roskiksia ja herättää nukkuvat simit. Sen luokse voi mennä ja yrittää hätistää sen. Myös koirat voivat tapella sitä vastaan. Jos koira voittaa, niin tietääkseni Rosvo-Roope häipyy.

• -Phoebe-
        Dumle kirjoitti:

Se Rosvo-musiikki tulee myös silloin kun Rosvo-Roope tulee. Se tulee Unleashedin mukana, se on semmoinen peukarhu, joka tonkii roskiksia ja herättää nukkuvat simit. Sen luokse voi mennä ja yrittää hätistää sen. Myös koirat voivat tapella sitä vastaan. Jos koira voittaa, niin tietääkseni Rosvo-Roope häipyy.

Ku mulla tulee se musiikki, niin mulla ei oo monestikkaan ketään vierasta sillä tontilla. Jotain tosi himmeetä touhua tuo ylimääräinen musiikin soittelu ;P

• ezzy
        -Phoebe- kirjoitti:

Ku mulla tulee se musiikki, niin mulla ei oo monestikkaan ketään vierasta sillä tontilla. Jotain tosi himmeetä touhua tuo ylimääräinen musiikin soittelu ;P

en oo kyl varma, mut se saattaa johtuu siitä ku joku vieras koira käy kusasee sinne tontin laidalle.

• Katja
        ezzy kirjoitti:

en oo kyl varma, mut se saattaa johtuu siitä ku joku vieras koira käy kusasee sinne tontin laidalle.

voi olla, että rosvo on tulossa, mutta talossa ei olekaan mitään, mitä rosvo varastaisi. Siksi se ei tulekaan ja häviää samantien. Näin olen minä huomannut.

• Anonyymi
        Dumle kirjoitti:

Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...

• ...

....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1274
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      894
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      838
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      815
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      807
    Aihe