Onko täällä ketää joka tietäisi asiasta. Olen miettinyt tässä eri vaihtoehtoja. Olen sairaanhoitaja (kir.oper)Mietin onko mahdollista tehdä esim. viikon keikka Ruotsiin, tehdä tuplavuoroja ja sitten palata viikoksi kotiin. Tai Norjaan. tai 2 2. Olisiko jopa yhtystietoja ruotsiin palkkaaviin yrityksiin? voisin itse suoraan kysellä.
keikkailu ruotsissa
6
358
Vastaukset
- huomioon että
näissä maissa on palkat suhteutettu maan elämisen tasoon. Ostovoima tuskin on paljon parempi kuin täälläkään. Henkilöpalkkaukseen on varmasti satsattu enemmän sillä näissä maissa ei kukaan rupea tekemään urakalla töitä muualla kun tehtaassa.
- että alat vaan kyselee
Itse Norjassa nyt toista vuotta. Suosittelen kyllä kokeilemaan siipiä ulkomailla. Nettotuloni tällähetkellä melkein puolet enemmän kuin mitä sain Suomessa. Teet muutaman 3-4 extrapäivää/kk ja tonni rapsahtaa lisää tilille. Viikkotuntimäärä 35 ja joka kolmas viikonloppu töitä. Kahdelta ensimmäiseltä vuodelta saat 15% verovähennyksen bruttotuloista. Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Norjassa. Asumiskulut Suomen tasoa. Elektroniikka maksaa saman ku Suomessa. Maitotaloustuotteet ja liha kalliimpaa, muuten ei juuri eroa. Käyn Suomen puolella rajakaupasta lihat ostamassa pakkaseen. Taloudellisesti no problemos, tietysti kotimaa on aina kotimaa ja takas muutetaan, mutta varmaan harkitsen keikkailua tännepäin. Ainaski nyt ku oon seurannu tätä ryöpytystä.
Uskomatonta takinkääntöporukkaa Suomessa. Ensin ollaan sitä mieltä et hoitajille kuuluu kunnon palkankorotus ja sit ku sitä ollaan vaatimassa ni ahneeksi haukutaan....
Mut vielä jos keikkailu kiinnostaa niin hae Norjaan, sillä ruotsalaisetkin keikkailee täällä Norjassa, sillä palkat paljon paremmat. Jos ruotsi hallussa ni ok (itsellä ei ollut mutta hengissä selvitty), muuten Norjan kielikurssille hopi hopi. On paljon helpompaa.... - tyøpaikkoja pohj norjassa
että alat vaan kyselee kirjoitti:
Itse Norjassa nyt toista vuotta. Suosittelen kyllä kokeilemaan siipiä ulkomailla. Nettotuloni tällähetkellä melkein puolet enemmän kuin mitä sain Suomessa. Teet muutaman 3-4 extrapäivää/kk ja tonni rapsahtaa lisää tilille. Viikkotuntimäärä 35 ja joka kolmas viikonloppu töitä. Kahdelta ensimmäiseltä vuodelta saat 15% verovähennyksen bruttotuloista. Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Norjassa. Asumiskulut Suomen tasoa. Elektroniikka maksaa saman ku Suomessa. Maitotaloustuotteet ja liha kalliimpaa, muuten ei juuri eroa. Käyn Suomen puolella rajakaupasta lihat ostamassa pakkaseen. Taloudellisesti no problemos, tietysti kotimaa on aina kotimaa ja takas muutetaan, mutta varmaan harkitsen keikkailua tännepäin. Ainaski nyt ku oon seurannu tätä ryöpytystä.
Uskomatonta takinkääntöporukkaa Suomessa. Ensin ollaan sitä mieltä et hoitajille kuuluu kunnon palkankorotus ja sit ku sitä ollaan vaatimassa ni ahneeksi haukutaan....
Mut vielä jos keikkailu kiinnostaa niin hae Norjaan, sillä ruotsalaisetkin keikkailee täällä Norjassa, sillä palkat paljon paremmat. Jos ruotsi hallussa ni ok (itsellä ei ollut mutta hengissä selvitty), muuten Norjan kielikurssille hopi hopi. On paljon helpompaa.... - uggla
että alat vaan kyselee kirjoitti:
Mut vielä jos keikkailu kiinnostaa niin hae Norjaan, sillä ruotsalaisetkin keikkailee täällä Norjassa, sillä palkat paljon paremmat. Jos ruotsi hallussa ni ok (itsellä ei ollut mutta hengissä selvitty), muuten Norjan kielikurssille hopi hopi. On paljon helpompaa....terve niminmerkki ehdotan että alat vaan kyselee.lähetätkö minulle sähköpostia.terv uggla
sairaanhoitaja.
- uggla
olen ollut tukholmassa töissä ja minulla on myös norjan lupa haettuna.onko porukkaa joka ha´luaa kirjoitella minulle,sairaanhoitajalle aiheesta,ehkä kiinnostunut lähtemään töihin terv [email protected]
- infoa
Lueppa tuo keskustelu läpi, niin saat hieman infoa, millaisille tuloille on mahdollisuus jos tosiaan aikoo hetkeksi uhrautua työnteolle.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000015&posting=22000000028366858
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204