keikkailu ruotsissa

tai norjassa

Onko täällä ketää joka tietäisi asiasta. Olen miettinyt tässä eri vaihtoehtoja. Olen sairaanhoitaja (kir.oper)Mietin onko mahdollista tehdä esim. viikon keikka Ruotsiin, tehdä tuplavuoroja ja sitten palata viikoksi kotiin. Tai Norjaan. tai 2 2. Olisiko jopa yhtystietoja ruotsiin palkkaaviin yrityksiin? voisin itse suoraan kysellä.

6

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioon että

näissä maissa on palkat suhteutettu maan elämisen tasoon. Ostovoima tuskin on paljon parempi kuin täälläkään. Henkilöpalkkaukseen on varmasti satsattu enemmän sillä näissä maissa ei kukaan rupea tekemään urakalla töitä muualla kun tehtaassa.

• että alat vaan kyselee

Itse Norjassa nyt toista vuotta. Suosittelen kyllä kokeilemaan siipiä ulkomailla. Nettotuloni tällähetkellä melkein puolet enemmän kuin mitä sain Suomessa. Teet muutaman 3-4 extrapäivää/kk ja tonni rapsahtaa lisää tilille. Viikkotuntimäärä 35 ja joka kolmas viikonloppu töitä. Kahdelta ensimmäiseltä vuodelta saat 15% verovähennyksen bruttotuloista. Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Norjassa. Asumiskulut Suomen tasoa. Elektroniikka maksaa saman ku Suomessa. Maitotaloustuotteet ja liha kalliimpaa, muuten ei juuri eroa. Käyn Suomen puolella rajakaupasta lihat ostamassa pakkaseen. Taloudellisesti no problemos, tietysti kotimaa on aina kotimaa ja takas muutetaan, mutta varmaan harkitsen keikkailua tännepäin. Ainaski nyt ku oon seurannu tätä ryöpytystä.
        Uskomatonta takinkääntöporukkaa Suomessa. Ensin ollaan sitä mieltä et hoitajille kuuluu kunnon palkankorotus ja sit ku sitä ollaan vaatimassa ni ahneeksi haukutaan....
        Mut vielä jos keikkailu kiinnostaa niin hae Norjaan, sillä ruotsalaisetkin keikkailee täällä Norjassa, sillä palkat paljon paremmat. Jos ruotsi hallussa ni ok (itsellä ei ollut mutta hengissä selvitty), muuten Norjan kielikurssille hopi hopi. On paljon helpompaa....

• tyøpaikkoja pohj norjassa
        että alat vaan kyselee kirjoitti:

Itse Norjassa nyt toista vuotta. Suosittelen kyllä kokeilemaan siipiä ulkomailla. Nettotuloni tällähetkellä melkein puolet enemmän kuin mitä sain Suomessa. Teet muutaman 3-4 extrapäivää/kk ja tonni rapsahtaa lisää tilille. Viikkotuntimäärä 35 ja joka kolmas viikonloppu töitä. Kahdelta ensimmäiseltä vuodelta saat 15% verovähennyksen bruttotuloista. Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Norjassa. Asumiskulut Suomen tasoa. Elektroniikka maksaa saman ku Suomessa. Maitotaloustuotteet ja liha kalliimpaa, muuten ei juuri eroa. Käyn Suomen puolella rajakaupasta lihat ostamassa pakkaseen. Taloudellisesti no problemos, tietysti kotimaa on aina kotimaa ja takas muutetaan, mutta varmaan harkitsen keikkailua tännepäin. Ainaski nyt ku oon seurannu tätä ryöpytystä.
        Uskomatonta takinkääntöporukkaa Suomessa. Ensin ollaan sitä mieltä et hoitajille kuuluu kunnon palkankorotus ja sit ku sitä ollaan vaatimassa ni ahneeksi haukutaan....
        Mut vielä jos keikkailu kiinnostaa niin hae Norjaan, sillä ruotsalaisetkin keikkailee täällä Norjassa, sillä palkat paljon paremmat. Jos ruotsi hallussa ni ok (itsellä ei ollut mutta hengissä selvitty), muuten Norjan kielikurssille hopi hopi. On paljon helpompaa....

http://www.jobbnorge.no/spessokarbgiver.aspx?arbid=501

• uggla
        että alat vaan kyselee kirjoitti:

terve niminmerkki ehdotan että alat vaan kyselee.lähetätkö minulle sähköpostia.terv uggla
        sairaanhoitaja.

• uggla

olen ollut tukholmassa töissä ja minulla on myös norjan lupa haettuna.onko porukkaa joka ha´luaa kirjoitella minulle,sairaanhoitajalle aiheesta,ehkä kiinnostunut lähtemään töihin terv [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7495
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4545
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3287
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe