BMW PIENOISMALLI! HELP

PIENOISM

HEI! etsin Bmw 320 i pienois mallia, asun helsingissä ja etsin sellasita poika ystävälleni synttäri lahjaksi, tietääkö joku paikkaa mssä olisi tälläisia, hopea olisi täydellinen väri mutta se ei niin tärkeä asia, kiitos :)

10

2942

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää tietoa?

Jos vielä kertoisit etsitkö koottavaa pienoismallia vai ei-koottavaa. Ja muovista vai metallista? Ja minkä kokoista? Ja mikä olisi bemarin korimallitoive (en tiedä tuon mallin vaihtoehtoja, mutta lienee ainakin kaksovinen, neljäovinen ja farmari)? Ja mikä olisi bemarin vuosimallitoive?

• Lisää tietoa?

Ja vielä se usein tärkein asia eli hintarajoitukset?

• PIENOISM
        Lisää tietoa? kirjoitti:

Ja vielä se usein tärkein asia eli hintarajoitukset?

ei mitään kootavaa, metallinen olisi parempi ja hinta korkeintaan n.30€ vuosimallilla ei kauheasti väliä kunhan bmw320 i

• automallailija
        PIENOISM kirjoitti:

ei mitään kootavaa, metallinen olisi parempi ja hinta korkeintaan n.30€ vuosimallilla ei kauheasti väliä kunhan bmw320 i

BMW 320 nimisenä on muistaakseni ainakin 3 eri korimallia, 70-luvulta 1990-luvulle joten auton vuosimalli on saatava tietää että malli osuisi oikeaan korimalliin. Miten naisväki ei tämmöistä ymmärrä...

• bemarien

jälleenmyyjiltä, monella automerkillä omista malleista pienoismalleja. Saattaa löytyä jopa radio-ohjattavinakin! Hinnat tietenkin on aika suolaiset....

• automallailija

Muutaman pienoismallin olen hankkinut auton merkkiliikkeestä (ei BMW) ja hintataso on itseasiassa halvempi kuin varsinaisissa pienoismalliliikkeissä mutta jotenkin autoliikkeiden asenne pienoismallien ostajaa kohtaan on masentava, varsinkin jos keräilijän 1:1 auto on ihan muuta merkkiä kuin liike myy...

• automallailija
        automallailija kirjoitti:

Muutaman pienoismallin olen hankkinut auton merkkiliikkeestä (ei BMW) ja hintataso on itseasiassa halvempi kuin varsinaisissa pienoismalliliikkeissä mutta jotenkin autoliikkeiden asenne pienoismallien ostajaa kohtaan on masentava, varsinkin jos keräilijän 1:1 auto on ihan muuta merkkiä kuin liike myy...

merkkiliikkeissä lisäksi yleensä ei ole kuin uusimmasta mallista pienoismalleja, vanhempien korimallien pienareita ei tahdo olla kuin pienoismalliliikkeissä. Em. syistä olen itse jättänyt autoliikkeet pois hankintapaikoistani, ostan mallini pienoismallien nettikaupoista.

• Lisätietoa?

Ihmeen heikosti löytyy tuota mallia ja ylipäänsä bemaria. Jotain erikoisempia malleja ja autourheilumalleja löytyy jonkin verran.

Tässä ainoa suoraan Suomesta löytämäni tavallinen bmw 320i:
      http://www.modelmania.fi/v2/0,267,BMW-320-i-1989-musta.html

Pienehkö ja kokoon suhteuttaen kallis.

Tämän valmistajan valikoimaa saanee myös modelmanian kautta erikseen tiedusteltuna:
      http://www.autoartmodels.com/pages/1_18/18index.htm

Löytyy kolmossarjaa jonkin verran. Vähän kalliimpaa, mutta kokoon suhteuttaen edullisempaa.

Muilta valmistajilta en oikein mitään löytänyt. Mutta kysele sähköpostitse tai puhelimitse lisää tuolta modelmaniasta.

Liikeistä joilla ei ole verkkosivuja en osaa sanoa mitään.

• luettelo

luettelee valmistajia uusimmille bmw sarjoille:
        BMW 3 series Saloon
        Skaala 1:18 Valm. Kyosho
        Skaala 1:43 Valm. Minichamps
        Skaala 1:87 Valm. Herpa
        BMW 3 series Touring
        BMW 3 series Coupe
        Skaala 1:43 Valm. Autoart
        Suomen saatavuudesta ei tietoa, mutta jospa näiden valmistajien sivuilta löytyisi "se oikea" jonka jälleenmyyjää voisi sitten alkaa metsästämään....

• theelekrep
        luettelo kirjoitti:

luettelee valmistajia uusimmille bmw sarjoille:
        BMW 3 series Saloon
        BMW 3 series Touring
        BMW 3 series Coupe
        Skaala 1:43 Valm. Autoart
        Suomen saatavuudesta ei tietoa, mutta jospa näiden valmistajien sivuilta löytyisi "se oikea" jonka jälleenmyyjää voisi sitten alkaa metsästämään....

Täältä löytyy ainakin e30 ja e36 korimallinen 320i
        http://www.automodels.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2435
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1890
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1567
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1320
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      907
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      105
      863
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe