Ollaankohan me yhtä innokkaita nälkälakkoon ,kuin esimerkki tapauksessa.
ja suomessa puututaan ihmisen nälkälakkoiluun ,jos se menee hengen vaaralliseksi,silloin tulee letkuruokintaa ja piikkiä suoneen.Mutta jossain Turkissa on toista,siellä ihminen annetaan kuolla nälkään ,jos hän haluaa.
http://www.yle.fi/silminnakija/juttu.php?tunnus=24
Nälkälakko.
10
649
Vastaukset
- en kuitenkaan usko
Eiköhän se tuollaiseksi Suomessakin tämä meno mene. Kyllä ne antaa Teuvo Ruotsalaisen kuollu, mutta toivon todella ettei näin käy koska seuraukset voivat olla koko Suomen kansalle todella pahat. Tämä muka joku oikeusvaltio ja ihmisiä kuolee sitten nälkälakossa.
- no voi että
Olipa kyllä pahaa katsottavaa. Voimia Teuvo Ruotsalaiselle.
- nälkälakkoa
odotetaan myös rantaneuvokselta.
- Teuvo teki
Tuskinpa nämä uhoilijat pystyvät samaan mihin Teuvo Ruotsalainen ja muut nälkälakkoilijat.
Teuvo teki kirjoitti:
Tuskinpa nämä uhoilijat pystyvät samaan mihin Teuvo Ruotsalainen ja muut nälkälakkoilijat.
täysin samaa mieltä.
Muutama vainaja tarvitaan ensin malliksi maakunnan päättäjille ja se ole mitään kun kuolema kuitenkin meidät korjaa hoitamattomanakin, jota sanotaan hienosti armokuolemaksi ja joka on jo tätä päivää Kainuussakin kun emme saa riittävästi ajoissa hoitoa, vaan meidät on jo monet pistettynä kylmästi kuolemanjonoon ja kainuunmaakuntayhtymän
nimissä, siis jo kuolemme ennen aikojaan.
Lääkäreitä kun sitoo todellinen vaitiolovelvollisuus ja sillä siisti ja siitä ei paljon jälkeenpäin huudella, terveisin sinne tuonelaan, siellä taitaa olla kaikkien hvväolla
kun taas täällä maanpäällä ihmisiä ahdistellaan
rahan voimalle sinne teille, terveisin tuleva vainaja, kirjailija, rantaneuvos Eero Antero Seppänen Suomussalmelta tänään torstaina
04.10.2007.
- Kössi-eno
lopulta,kunihminen heikkenee tarpeeksi,niin sitten tiputukseen.
http://www.verkkouutiset.fi/arkistojuttu.php?id=15257&hakusanat=N%E4lk%E4lakko- katsoa
rantaneuvoksen turbaanin sisältö, ettei vain löytyisi kalakukkoa ;)
- mukava kuunnella
Minkälaisie ajatuksie se Eerossa nämä kirjotukset herätteleepi,ku oot konkari nuissa nälkälakoissa.
- soosikokki
Nälkälakossa on hyvä olla, kunhan muistaa syödä kolme tukevaa ateriaa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482