Nälkälakko.

Kössi-eno

Ollaankohan me yhtä innokkaita nälkälakkoon ,kuin esimerkki tapauksessa.
ja suomessa puututaan ihmisen nälkälakkoiluun ,jos se menee hengen vaaralliseksi,silloin tulee letkuruokintaa ja piikkiä suoneen.Mutta jossain Turkissa on toista,siellä ihminen annetaan kuolla nälkään ,jos hän haluaa.
http://www.yle.fi/silminnakija/juttu.php?tunnus=24

10

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kuitenkaan usko

      Eiköhän se tuollaiseksi Suomessakin tämä meno mene. Kyllä ne antaa Teuvo Ruotsalaisen kuollu, mutta toivon todella ettei näin käy koska seuraukset voivat olla koko Suomen kansalle todella pahat. Tämä muka joku oikeusvaltio ja ihmisiä kuolee sitten nälkälakossa.

    • no voi että

      Olipa kyllä pahaa katsottavaa. Voimia Teuvo Ruotsalaiselle.

    • nälkälakkoa

      odotetaan myös rantaneuvokselta.

      • Teuvo teki

        Tuskinpa nämä uhoilijat pystyvät samaan mihin Teuvo Ruotsalainen ja muut nälkälakkoilijat.


      • kohdaltani ensiviikon Maanantaina ja se on sitten faktaa "Rantaneuvos"


      • Teuvo teki kirjoitti:

        Tuskinpa nämä uhoilijat pystyvät samaan mihin Teuvo Ruotsalainen ja muut nälkälakkoilijat.

        täysin samaa mieltä.
        Muutama vainaja tarvitaan ensin malliksi maakunnan päättäjille ja se ole mitään kun kuolema kuitenkin meidät korjaa hoitamattomanakin, jota sanotaan hienosti armokuolemaksi ja joka on jo tätä päivää Kainuussakin kun emme saa riittävästi ajoissa hoitoa, vaan meidät on jo monet pistettynä kylmästi kuolemanjonoon ja kainuunmaakuntayhtymän
        nimissä, siis jo kuolemme ennen aikojaan.
        Lääkäreitä kun sitoo todellinen vaitiolovelvollisuus ja sillä siisti ja siitä ei paljon jälkeenpäin huudella, terveisin sinne tuonelaan, siellä taitaa olla kaikkien hvväolla
        kun taas täällä maanpäällä ihmisiä ahdistellaan
        rahan voimalle sinne teille, terveisin tuleva vainaja, kirjailija, rantaneuvos Eero Antero Seppänen Suomussalmelta tänään torstaina
        04.10.2007.


    • Kössi-eno
      • katsoa

        rantaneuvoksen turbaanin sisältö, ettei vain löytyisi kalakukkoa ;)


    • mukava kuunnella

      Minkälaisie ajatuksie se Eerossa nämä kirjotukset herätteleepi,ku oot konkari nuissa nälkälakoissa.

      • soosikokki

        Nälkälakossa on hyvä olla, kunhan muistaa syödä kolme tukevaa ateriaa päivässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe