viihdelinja

puhelintyttö

kertokaas mitä on nuo viihdelinja työt? kotona tehdään, miten työajoista sovitaan? mikä palkka? sitten haetaan myös sätteihin väkeä, mitä se työ on?

29

9623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavasti........

      kukas se siellä? Jorma. Oo jorma sulla on iso ooo.... joko sulla tulee oooo.... sä oot hyvä jyystään mua ooo... jne. HUOM! Käy koulut loppuun ja hanki oikea työpaikka.

      • Viihdelinjasta

        Sulla 24h päivystys. Joka puheluun pitää vastata. Työnantaja saa soittaa tarkistuspuhelun. Työsopimuksessa kohta palkasta vähennetään esim. 25 prosenttia jos puheluun ei vastata.

        Vuoron lopussa pomo tekee hälärin ja et ehdi vastata. Tämä tehdään joka vuorossa. Muutoin palkkaus minuutti perustainen. Sulle maksetaan puhelujen yhteenlasketun keston mukaan.


      • tyhjän saa pyytämättäkin
        Viihdelinjasta kirjoitti:

        Sulla 24h päivystys. Joka puheluun pitää vastata. Työnantaja saa soittaa tarkistuspuhelun. Työsopimuksessa kohta palkasta vähennetään esim. 25 prosenttia jos puheluun ei vastata.

        Vuoron lopussa pomo tekee hälärin ja et ehdi vastata. Tämä tehdään joka vuorossa. Muutoin palkkaus minuutti perustainen. Sulle maksetaan puhelujen yhteenlasketun keston mukaan.

        joku kehui saavansa vain 19 senttiä/min. Huohota siinä sitten tai delegoi koirallesi... Rahat vetää firmat välistä.


      • lisää..............
        tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:

        joku kehui saavansa vain 19 senttiä/min. Huohota siinä sitten tai delegoi koirallesi... Rahat vetää firmat välistä.

        paikallisesta puhelinyhtiöstösi. Perusta toiminimifirma: Viihdepalvelut. Tarvitaan yksi puhelin-liittymä. Mainostakaa paikallisessa lehdessä ym. alan lehdissä. Alkuinvestoinnin jälkeen tuotto parempi kuin ei mitään. Sopii naisille joilla on mielikuvitusta ja on suulas.


      • Neiti X
        tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:

        joku kehui saavansa vain 19 senttiä/min. Huohota siinä sitten tai delegoi koirallesi... Rahat vetää firmat välistä.

        Itse saan 45 senttiä minuutille ja kyllä työ on muuta kuin huohottamista. Jo vuosia alalla.


      • alalle ehkä aikova
        Neiti X kirjoitti:

        Itse saan 45 senttiä minuutille ja kyllä työ on muuta kuin huohottamista. Jo vuosia alalla.

        minkälaiset työajat? ja voiko itse valita milloin tekee työtä, maksetaanko palkka varmasti? miten verot menee ym?


      • Neiti X
        alalle ehkä aikova kirjoitti:

        minkälaiset työajat? ja voiko itse valita milloin tekee työtä, maksetaanko palkka varmasti? miten verot menee ym?

        Vuorot sovitaan viikoksi tai kahdeksi etukäteen, mutta saan vaikuttaa niihin 99%. Harvoin ehdotetaan muutoksia. Palkkani olen aina saanut ja verotus on ollut kunnossa.


      • voiko tienata hyvinkin
        Neiti X kirjoitti:

        Vuorot sovitaan viikoksi tai kahdeksi etukäteen, mutta saan vaikuttaa niihin 99%. Harvoin ehdotetaan muutoksia. Palkkani olen aina saanut ja verotus on ollut kunnossa.

        kauanko keskimäärin puhut päivässä?


      • JKK79
        Neiti X kirjoitti:

        Vuorot sovitaan viikoksi tai kahdeksi etukäteen, mutta saan vaikuttaa niihin 99%. Harvoin ehdotetaan muutoksia. Palkkani olen aina saanut ja verotus on ollut kunnossa.

        Olen mies 79 ja haluaisin töihin viihdelinjalle mut en tiedä minne ottaa yhteyttä ?


      • sanoo hetero
        JKK79 kirjoitti:

        Olen mies 79 ja haluaisin töihin viihdelinjalle mut en tiedä minne ottaa yhteyttä ?

        Heitä homo voltti.


    • Myös kiinnostunut

      Kertokaa tuosta chat-kotityöstä ne jotka tietävät, kiitos!

    • Näpyttelijä

      Kertokaas viihdelinjan työntekijät (myös chat-työntekijät), minkä kerrotte ammatiksenne, kun ystävät, sukulaiset, puolitutut ym. ihmiset sitä tiedustelee? Kun ihmisiä kiinnostaa aina muissa se, mitä toinen tekee työkseen! Kerrotteko ihan rehellisesti vai jotenkin "kaunistellusti"?

      Minuakin kiinnostaisi tuo chattailytyö, kertokaa asiasta kaikki minkä tiedätte, kiitos!

      • kinnostunut1983

        Kiinnostaa muakin, 26v nainen helsingistä. Mitkä firmat työllistää? Ala muutenkin kiinnostaa ja työ vaikuttais erittäin mukavalta :) . Kuulema seksikäs ja kiihottava ääni..


      • Nainen langalta

        Itse tein puhelinseksihommaa opiskeluaikoina mutta tästä on jo yli 10 vuotta joten en ole varma ovatko hommat paljon muuttuneet. Mutta en ole varma voiko tuosta saada niin paljon rahaa että sitä voisi tehdä ainoana työnään ja sillä vielä eläisikin. Joten suuri osa työntekijöistä varmaan tekee sitä toisena työnään, jolloin sukulaisille ja ystäville tietysti kerrotaan vain se päätyö (jos siis ei haluta olla avoimia).

        Itse kerroin muutamalle läheisimmälle ystävälleni työstäni, mutta en todellakaan äidilleni!

        Tein hommaa vähän yli vuoden, iltaisin ja öisin pari kertaa viikossa 4-8 tunnin vuoroja kerrallaan, ja olihan siinä hyviä puolia. Sai tehdä töitä omassa sängyssään; pystyi lukemaan samalla tentteihin (siis puheluiden välissä) ja joskus oli jopa sellaisia asiakkaita että nautin oikeasti. Kyllähän se oli paljon kivempaa kuin esim. siivota jossain huonommalla palkalla.

        Toisaalta oli sitten todella pervoja tyyppejä joista jäi pitkäksi aikaa paha olo. Ja olihan se ihan tarpeeksi vaativaa hommaa; tuo ylläoleva "Oo jorma sulla on iso ooo.... joko sulla tulee oooo.... sä oot hyvä jyystään mua ooo" -tyyppi ei todellakaan tiedä pätkääkään siitä mitä hyvin tienaavat, suositut seksipuhelintyöntekijät tekevät! Jos se olisi noin helppoa niin kaikkihan sitä tekisivät. Mutta se vaati runsaasti mielikuvistusta, näyttelijän lahjoja ja jopa psykologista silmää.

        Mutta en usko että olisin sitä vuosia jaksanut, ja ihan hyvillä mielin lopetin, kun sain paremmin palkattua, "normaalia" iltatyötä. Tuntui siltä että työ alkoi jo vaikuttaa suhtautumiseeni miehiin.

        Ja lopuksi sokeri pohjalla: yhdestä asiakkaasta tuli ystävä johon minulla on hyvin läheinen suhde vieläkin. :-)


      • Ihmettelevä434
        Nainen langalta kirjoitti:

        Itse tein puhelinseksihommaa opiskeluaikoina mutta tästä on jo yli 10 vuotta joten en ole varma ovatko hommat paljon muuttuneet. Mutta en ole varma voiko tuosta saada niin paljon rahaa että sitä voisi tehdä ainoana työnään ja sillä vielä eläisikin. Joten suuri osa työntekijöistä varmaan tekee sitä toisena työnään, jolloin sukulaisille ja ystäville tietysti kerrotaan vain se päätyö (jos siis ei haluta olla avoimia).

        Itse kerroin muutamalle läheisimmälle ystävälleni työstäni, mutta en todellakaan äidilleni!

        Tein hommaa vähän yli vuoden, iltaisin ja öisin pari kertaa viikossa 4-8 tunnin vuoroja kerrallaan, ja olihan siinä hyviä puolia. Sai tehdä töitä omassa sängyssään; pystyi lukemaan samalla tentteihin (siis puheluiden välissä) ja joskus oli jopa sellaisia asiakkaita että nautin oikeasti. Kyllähän se oli paljon kivempaa kuin esim. siivota jossain huonommalla palkalla.

        Toisaalta oli sitten todella pervoja tyyppejä joista jäi pitkäksi aikaa paha olo. Ja olihan se ihan tarpeeksi vaativaa hommaa; tuo ylläoleva "Oo jorma sulla on iso ooo.... joko sulla tulee oooo.... sä oot hyvä jyystään mua ooo" -tyyppi ei todellakaan tiedä pätkääkään siitä mitä hyvin tienaavat, suositut seksipuhelintyöntekijät tekevät! Jos se olisi noin helppoa niin kaikkihan sitä tekisivät. Mutta se vaati runsaasti mielikuvistusta, näyttelijän lahjoja ja jopa psykologista silmää.

        Mutta en usko että olisin sitä vuosia jaksanut, ja ihan hyvillä mielin lopetin, kun sain paremmin palkattua, "normaalia" iltatyötä. Tuntui siltä että työ alkoi jo vaikuttaa suhtautumiseeni miehiin.

        Ja lopuksi sokeri pohjalla: yhdestä asiakkaasta tuli ystävä johon minulla on hyvin läheinen suhde vieläkin. :-)

        Miten asiakkaasta on voinut tulla sinulle ystävä? Olen käsittänyt, että asiakkaat pidetään vain asiakkaina, eikä heidän kanssaan tutustuta "oikeassa maailmassa"?!


      • Nainen langalta
        Ihmettelevä434 kirjoitti:

        Miten asiakkaasta on voinut tulla sinulle ystävä? Olen käsittänyt, että asiakkaat pidetään vain asiakkaina, eikä heidän kanssaan tutustuta "oikeassa maailmassa"?!

        Totta, firmojen sääntöjen mukaan noin pitäisi tosiaan olla. Rikoin siis sääntöjä ihan tietoisesti; onneksi en jäänyt kiinni.

        Eli tuo mies soitteli useamman kerran; ja meillä oli todella kiva ja hmm.. "tyydyttävä" puhelu aina. Huomasin odottavani hänen soittojaan, ja kun hän sitten taas kerran soitti, otin tietoisen riskin (siis siitä että joku kuuntelee; meille ei suoraan sanottu että asiakaspuheluja voidaan kuunnella, mutta olin ymmärtänyt että voivat tehdä niin) ja sanoin että haluaisin että hän soittaisi minulle suoraan siitä lähtien (minulla oli lankapuhelin, ja salainen numero, joten tiesin että hän ei saa henkilöllisyyttäni sitä kautta selville). No kun se tuli hänellekin paljon halvemmaksi, niin suostui. Eli annoin hänelle oman puhelinnumeroni, ja siitä lähtien hän soitteli minulle suoraan, ja lähetti minulle rahaa kirjekuoressa (riski tottakai, mutta ei koskaan rahaa hävinnyt postissa); lähetykset tulivat poste restanteen nimellä, joka ei ollut oikea nimeni. Ja sitten olisiko ollut puolen vuoden kuluttua päätin että en halua hänen enää maksavan minulle; se ei jotenkin tuntunut oikealta. Itsekin sain niistä puheluista niin paljon. Ja siinä vaiheessa jo tiesimmekin toistemme oikean henkilöllisyyden.

        Tässä ollaan sitten oltu ystäviä jo yli 10 vuotta. Aika kummallisella tavalla kohdattiin, ja sitä ollaan mietitty ja sille naureskeltu jälkikäteen.. :-)


      • Kauhistunut!
        Nainen langalta kirjoitti:

        Totta, firmojen sääntöjen mukaan noin pitäisi tosiaan olla. Rikoin siis sääntöjä ihan tietoisesti; onneksi en jäänyt kiinni.

        Eli tuo mies soitteli useamman kerran; ja meillä oli todella kiva ja hmm.. "tyydyttävä" puhelu aina. Huomasin odottavani hänen soittojaan, ja kun hän sitten taas kerran soitti, otin tietoisen riskin (siis siitä että joku kuuntelee; meille ei suoraan sanottu että asiakaspuheluja voidaan kuunnella, mutta olin ymmärtänyt että voivat tehdä niin) ja sanoin että haluaisin että hän soittaisi minulle suoraan siitä lähtien (minulla oli lankapuhelin, ja salainen numero, joten tiesin että hän ei saa henkilöllisyyttäni sitä kautta selville). No kun se tuli hänellekin paljon halvemmaksi, niin suostui. Eli annoin hänelle oman puhelinnumeroni, ja siitä lähtien hän soitteli minulle suoraan, ja lähetti minulle rahaa kirjekuoressa (riski tottakai, mutta ei koskaan rahaa hävinnyt postissa); lähetykset tulivat poste restanteen nimellä, joka ei ollut oikea nimeni. Ja sitten olisiko ollut puolen vuoden kuluttua päätin että en halua hänen enää maksavan minulle; se ei jotenkin tuntunut oikealta. Itsekin sain niistä puheluista niin paljon. Ja siinä vaiheessa jo tiesimmekin toistemme oikean henkilöllisyyden.

        Tässä ollaan sitten oltu ystäviä jo yli 10 vuotta. Aika kummallisella tavalla kohdattiin, ja sitä ollaan mietitty ja sille naureskeltu jälkikäteen.. :-)

        Tossahan voi joutua vaikka minkälaisen sekopään kanssa tekemisiin!! Oot ollu todella rohkea, ku oot noin menny tekemään! Ja jos työnantajas olis saanu tietää, niin siitä ainaki olis seurannu vaikeuksia!


      • alalle
        Kauhistunut! kirjoitti:

        Tossahan voi joutua vaikka minkälaisen sekopään kanssa tekemisiin!! Oot ollu todella rohkea, ku oot noin menny tekemään! Ja jos työnantajas olis saanu tietää, niin siitä ainaki olis seurannu vaikeuksia!

        Nosto

        lisää kokemuksia :)


      • Typyli87
        alalle kirjoitti:

        Nosto

        lisää kokemuksia :)

        Itse aloitan tällaisessa työssä (opiskelun ohella). Palkka ainakin aluksi on vain 23snt/min, mutta en nyt tällä työllä ajatellutkaan itseäni elättää... Kaikkea pitää kokeilla, paitsi...


      • ni
        Typyli87 kirjoitti:

        Itse aloitan tällaisessa työssä (opiskelun ohella). Palkka ainakin aluksi on vain 23snt/min, mutta en nyt tällä työllä ajatellutkaan itseäni elättää... Kaikkea pitää kokeilla, paitsi...

        onko tällä alalla enää ketään?? elääkö sillä olen ajatellut etttä vois olla kotosalla ja tehä samal duunii.kertokaa lisää kokemuksia


      • LinjoillaTöissä
        ni kirjoitti:

        onko tällä alalla enää ketään?? elääkö sillä olen ajatellut etttä vois olla kotosalla ja tehä samal duunii.kertokaa lisää kokemuksia

        Elää, jos viitsii pitää linjaa päivittäin auki melkein koko ajan. Öisin ja myöhään illalla (ja viikonloput) kannattaa tehdä. Itse teen vaan toisen työn ohella ja tulee parisataa euroa, mutta tosiaan suht laiskasti teen. On kyllä mukavaa työtä, kun saa kotona loikoilla ja höpistä omiaan :) Firmoja on erilaisia. Meillä siis ei ainakaan tosiaan mikään 24 h päivystys niinkuin tuolla joku sanoi, vaan työajat saa valita ihan itse. Mitään häläreitä ei pomolta tule jne. Omalla puhelimella tehdään. On automaatti jolla linja ns. "avataan" ja "suljetaan".


      • LinjoillaTöissä
        LinjoillaTöissä kirjoitti:

        Elää, jos viitsii pitää linjaa päivittäin auki melkein koko ajan. Öisin ja myöhään illalla (ja viikonloput) kannattaa tehdä. Itse teen vaan toisen työn ohella ja tulee parisataa euroa, mutta tosiaan suht laiskasti teen. On kyllä mukavaa työtä, kun saa kotona loikoilla ja höpistä omiaan :) Firmoja on erilaisia. Meillä siis ei ainakaan tosiaan mikään 24 h päivystys niinkuin tuolla joku sanoi, vaan työajat saa valita ihan itse. Mitään häläreitä ei pomolta tule jne. Omalla puhelimella tehdään. On automaatti jolla linja ns. "avataan" ja "suljetaan".

        Niin ja asiakkaat ei tietenkään työntekijän numeroa saa.


      • hulluko oon
        LinjoillaTöissä kirjoitti:

        Niin ja asiakkaat ei tietenkään työntekijän numeroa saa.

        Onko kukaan ollut LIVESEX WEB:ssä töissä? Itse sitä nyt tässä punnitsen riittäiskö rohkeus. Sillä sitä vaan aattelin kun chattailen livenä miesten kanssa muutenkin niin miksi en saisi maksua siitä..olisi paljon mielekkäämpää ;)
        Niin ja ei tarvitse omana itsenään ees esiintyy....voi käyttää peruukkia yms.


      • alalla_olija

        Niin, mitä vastaan jos joku kysyy mitä teen työkseni? Riippuu siitä kuka kysyy. Joillekin saatan jopa kertoa totuuden, mutta yleensä sanon etten tee paljon mitään tai että en halua kertoa. Useimmat tutut olettavat, että olen työtön. Välillä ärsyttää, kun ihmiset luulevat että minun luokseni voi tulla kyläilemään koska vain ja minulle voi soittaa vaikka kuinka pitkiä puheluita, koska eihän minulla ole mitään muuta tekemistä... Jos sanon että nyt on kiire enkä ehdi tavata, niin sitä ei oteta vakavasti. No, ammatin varjopuolia.


    • kismet1234567890

      Mistä kannattaa alkaa etsimään tämän alan töitä vai onko kannattavampaa avata oma linja?

    • lei1985

      Tuskin tuolla alalla enään nykyään itseään elättää koska netti on täynnä kaikkea ja täysin ilmaiseksi....

    • kismet1234567890

      Tarkoitus olisikin saada vähän lisätuloja

    • Anonyymi

      Olen tuollaisella linjalla töissä ja tienaan noin 20 euroa kuussa.
      Kannattaa myös muistaa, että jos irtisanotte itsenne, niin se tarkoittaa sitten kolmen kuukauden karenssia.

    • Anonyymi

      Huijattiin miesasiakkaita. Moraalisesti väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe