Annika Metsäketo

Radioon??

Miksei Annikaa kuulee enää mistään? Minä kaipaan tätä naista juttelemaan mukavia. Jotenkin onttoa kun Annika ei ole enää radiossa. Enkä jaksa uskoa että olen ainoa joka häntä kaipaa. VAI?????

Metsäketo sua kaivataan!!! Voitko mennä takaisin radioon, missä ikinä ootkin. Radio on sun juttu!! Terveisin kuulijat.

16

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpguru ite

      Et ole todellakaan ainoa. Otin yhteyttä häneen aikaisemmin sähköpostilla ja hän kertoi, ettei ole näillä näkymin palaamassa radioon vaan löysi paikkansa punaisilta laivoilta.

      Saattaa se jossain välissä tullakin, mutta radio on Annikan juttu. Ticon kanssa parasta vetivätkin KISS FM:llä ja Uudella KISSillä.

      Jotkut biisit vain tuovat tämän parin minulle mieleen - esimerkkinä Tiziano Ferro - Stop Dimentica, Happoradio - Tavikset, BWO - Tmeple Of Love.

      Muistan kuinka nämä biisit ja monet muut olivat molempien juontajien suosikkeja. Niiden kohdalla jos niitä kuuntelen tulee väkisin Kimppakyyti mieleen.

      Eipä enää heitä radiossa ole, enkä osaa sanoa, ovatko he edes tulossa.

    • voi taivas

      Ketäs muita paskoja radiosta puuttuu?

      Oisko tässä aika siisti kanava:

      Aamutiimiksi
      Tico ja Annika

      Keskipäiviin
      Arto "pusikon ape" "hernekeittojapannaripäivä"
      "keskiviikkoonpikkulauantai" "moikkamoikka" Puska

      Iltapäiviin
      Salsa Sinisalo

      Iltoihin
      Mato Loukaskorpi

      Tohon Airamo tekemään kanavan äänituotanto.
      Yrjölä ohjelmajohtoon ja konsultti Aaltonen copypaste -koodaajaksi.

      Siinä ois hieno " Tuomiopäivän Dream Team" radio pystyssä.

      • Kansa vaatii

        Meriradion Aimo Häihänen takaisin ja heti! Vaatii Kuuntelijat = kaksi kappaletta


      • otan osaa...

        Näyttää sulla nimet olevan niin hyvin tiedossa, ettet vaan sattuis olemaan joku pikkasen katkera joka on potkittu pois radiosta ...

        katellisen panettelulta toi sun kommenttisi lähinnä kuulostaa.. mielestäni ketjun aloittaja puhuu asiaa, minäkin kaipaan Annikaa ääneen radioon enkä häpeä sanoa sitä yhtään.


      • minäsinähänmetehe

        Aivan huippu viesti. Nauroin vedet silmissä!


      • kyllähän
        Kansa vaatii kirjoitti:

        Meriradion Aimo Häihänen takaisin ja heti! Vaatii Kuuntelijat = kaksi kappaletta

        Meriradio oli paras Häihäsineen, Kirkasineen (Henkka), ja Supa oli hyvä.


    • taku ---

      Parempi on että pysyy poissa.

    • viikingin rosellalle

      siellä se emäntänä on.

    • dfdfgdffhghgh

      Henkka ja Tuomas ehdottomasti vielä joskus samaan ohjelmaan. Harmi että nykyään radiossa ei kuule tuon kaltasia loistavia radiopersoonia. YleX:llä on tällä hetkellä ainut todella toimiva kokoonpano, Peltsi Marja ja Ile.

      • Kaikella kunnioituksella taas... minua jaksaa aina hämmästyttää kuinka vähän ihmiset ovat kuunnelleet radioita. Kaikki "parhaat esimerkit" on Suomen tavanomaisesta tarjonnasta, eikä juontajat/ohjelmat ole olleet välttämättä mitenkään erikoisia. Hyvää materiaaliahan saa vaikka apina itse tilattua, jos tietää mistä sitä saa... Moni näistä ohjelmista/radiopersoonista on mm. kopionut suoraan hyviä ideoita maailman radio-osaajilta... muiltakin kuin siltä Sterniltä, tai Capitalilta. Työ voi kuitenkin olla raskasta ja palkkaus suht. huono, joten siinä mielessä arvostan ihmisten työpanosta ja voimia jaksaa herätä aamulla tekemään ohjelmaa Suomen puuduttaville radioasemille... tuleekohan juontajilla koskaan Suomessa samanlainen olo kuin Murmelinpäivä -elokuvassa? ... huvittavinta on se, kun juontajat esittelevät vuodesta toiseen kappaleet uudestaan taajuudella, vaikka kaikki kuuntelijat on kyllästetty jo näännyksiin kappaleiden pakkosyötöllä... "Tässä siis mies jolle ei koskaan tapahdu mitään... eli J. Karjalainen"


      • nyt on varsin huono
        KMM kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella taas... minua jaksaa aina hämmästyttää kuinka vähän ihmiset ovat kuunnelleet radioita. Kaikki "parhaat esimerkit" on Suomen tavanomaisesta tarjonnasta, eikä juontajat/ohjelmat ole olleet välttämättä mitenkään erikoisia. Hyvää materiaaliahan saa vaikka apina itse tilattua, jos tietää mistä sitä saa... Moni näistä ohjelmista/radiopersoonista on mm. kopionut suoraan hyviä ideoita maailman radio-osaajilta... muiltakin kuin siltä Sterniltä, tai Capitalilta. Työ voi kuitenkin olla raskasta ja palkkaus suht. huono, joten siinä mielessä arvostan ihmisten työpanosta ja voimia jaksaa herätä aamulla tekemään ohjelmaa Suomen puuduttaville radioasemille... tuleekohan juontajilla koskaan Suomessa samanlainen olo kuin Murmelinpäivä -elokuvassa? ... huvittavinta on se, kun juontajat esittelevät vuodesta toiseen kappaleet uudestaan taajuudella, vaikka kaikki kuuntelijat on kyllästetty jo näännyksiin kappaleiden pakkosyötöllä... "Tässä siis mies jolle ei koskaan tapahdu mitään... eli J. Karjalainen"

        paikka ottaa oppia. syöksykierteessä koko paska...
        ja syystä


      • nyt on varsin huono kirjoitti:

        paikka ottaa oppia. syöksykierteessä koko paska...
        ja syystä

        minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, koska en ole ollut siellä ikinä esim. töissä. Tunnen tosin pari kaveria, jotka ovat, mutta eivät saa puhua yrityksen asioista sen enempää ulkopuolisille. Ja suomessahan radiot eivät puolestaan voi enää syöksyä alaspäin, koska ovat jo siellä pohjalla muutenkin. Eli kait se on hyvä meriitti sekin sinänsä, että mistään syöksykierteestä ei voi siellä puhua? Onnittelut sen johdosta!


      • kuuntelen maailman parasta ...
        KMM kirjoitti:

        minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, koska en ole ollut siellä ikinä esim. töissä. Tunnen tosin pari kaveria, jotka ovat, mutta eivät saa puhua yrityksen asioista sen enempää ulkopuolisille. Ja suomessahan radiot eivät puolestaan voi enää syöksyä alaspäin, koska ovat jo siellä pohjalla muutenkin. Eli kait se on hyvä meriitti sekin sinänsä, että mistään syöksykierteestä ei voi siellä puhua? Onnittelut sen johdosta!

        Oletko sinä sitä meiltä että ohjelmaa ei pidä tehdä sellaiseksi kuin kuuntelijat sen haluavat olevan?


      • kuuntelen maailman parasta ... kirjoitti:

        Oletko sinä sitä meiltä että ohjelmaa ei pidä tehdä sellaiseksi kuin kuuntelijat sen haluavat olevan?

        Onko siitäkin tehty joku tutkimus, että kuuntelijat haluavat Suomessa Metsäkedon takaisin radioon? Hän oli käsittääkseni aihe tässä ketjussa?


    • että joku on taas päässyt lähemmäksi oman alansa töitä, ja pois siis radiosta. Vielä pitäisi saada muutama opettaja alansa töihin... ja mitä näitä nyt muita oli. ;)

    • Anonyymi

      2 NAISTA JOLLE MENEE AINA MUN 10+ ANNIKA METSÄKETO JA HANNA KATAJA-RAHKO

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe