Tavoitteet

tomppaJr

Mistä tavoitteista pidät eniten ja mitä vihaat? Minä pidän tieto, mammona ja perhetavoitteesta. Ja kamalin on romanttiikka. Ja saa laittaa perusteluita (ei pakko). Tiedossa on helppoja toiveita, minä itse taidan olla mammona tai perhe joten sen takia pidän niistä :). Romantiikka on ÄLLÖTTÄVÄ, koska aina kun menet kihloihin, naimisiin tai saat lapsen, tulee hermoromahdus ja siinä on ärsyttäviä toiveita: "Hanki 3 rakastettua" jne. Eli siis: mistä tavoitteista pidät ja mistä et?

38

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sims Maniac?

      No mä pidän ainakin tästä Yöelämää lisärissä tulevasta = nautintoTavotteesta (Ja perhetavote on yks lemppareista myös) Ja tieto tavoitteen laitan sillon kun menen yliopistoon opiskelemaan ja meinaan uraohjukseksi.. Tyhmimpiä on suosiotavoite = Vaikein,ja mammonastakaan en pidä itse en nääs ole raha-ahne

      • tomppaJr

        Minun mielestä nautintotavoite on melko hassu, sillä siinä on outoja toiveita: "heitä tikkaa", "ui uma-altaassa" jne. Mutta ne ovat aika helppoja. Ja suosio on minustakin melko ärsyttävä mutta ei yhtä tyhmä kuin romantiikka. Vai et sinä pidä rahasta, minusta se on IIIIIHANAA!


    • ------

      Kaikkihan rahasta pitävät vaikka eivät välttämättä ole ahneita?? Itse pidän perhe ja tietotavotteesta.

      • tomppaJr

        On ehdottomasti helpoimmat toiveet.


      • Sims Maniac?
        tomppaJr kirjoitti:

        On ehdottomasti helpoimmat toiveet.

        Siis juujuu onhan tuo mammona tavoite aika helppo ja näin.. mutta en vain jaksa yleensä paljoa käydä simssissä töissä.
        Mammona tavoite ehkä vähän liiankin helppo.

        Nautinto tavoitteessa taas on se huonopuoli,että ku siinä on aika paljon tämmössii juttui et täytyis mennä kaupungille esim.Treffeille. niin niin siinä ku on ne lataus ajat aika pitkät niin..niitä tavoitteita toisaalta en ees ota huomioon...Eli on se perhe tavote ihan ykkönen. :D


      • Sims Maniac?

        Siis kyllä mäkin oikeessa elämässä RAHASTA tottakai pidän! :D Mutta en tykkää tehä semmossia simejä jotka haluavat mahdollisimman paljon rahaa.. Ja tää on aika tyhmä tavoite mammona tavoitteessa = Nai rikas sim. :D

        Ja sit niille tuleekin jälkeen päin jotain erimielisyyksiä ja blaablaablaa.. :D heheh


      • tomppaJr
        Sims Maniac? kirjoitti:

        Siis juujuu onhan tuo mammona tavoite aika helppo ja näin.. mutta en vain jaksa yleensä paljoa käydä simssissä töissä.
        Mammona tavoite ehkä vähän liiankin helppo.

        Nautinto tavoitteessa taas on se huonopuoli,että ku siinä on aika paljon tämmössii juttui et täytyis mennä kaupungille esim.Treffeille. niin niin siinä ku on ne lataus ajat aika pitkät niin..niitä tavoitteita toisaalta en ees ota huomioon...Eli on se perhe tavote ihan ykkönen. :D

        Ykkösenä on mammona, toisena perhe ja kolmantena tieto. Sehän on vain hauskaa jos on helppoja toiveita.
        ..
        .
        !_!


      • tomppaJr
        Sims Maniac? kirjoitti:

        Siis kyllä mäkin oikeessa elämässä RAHASTA tottakai pidän! :D Mutta en tykkää tehä semmossia simejä jotka haluavat mahdollisimman paljon rahaa.. Ja tää on aika tyhmä tavoite mammona tavoitteessa = Nai rikas sim. :D

        Ja sit niille tuleekin jälkeen päin jotain erimielisyyksiä ja blaablaablaa.. :D heheh

        Mammonasimeillä raha menee rakkauden eteen. Melko typerää tosiaan. :)


    • yx vaan...

      Musta perhe-,raha- ja tietotavoitteet on ihan ok.En pidä suosiotavoiteesta ku siin pitää olla kauheesti niitä kavereita.Romantiikka ihan jees, mutta ku elämäntoiveet 20 rakastettua yhtä aikaa nii aika hankalaa on ja muuttuvat ihan mahdottomix kuten ole "sillee" 30 eri tyypin kaa nii johan sinne pitää alkaa ite tekee niit tyyppei =) Perhe tavoittees on muutama hankala että jos yhel perheel tekee kauheesti lapsia nii sitte naapurustos ei ole ku sitä yhtä perhettä nii se on aika kikkistä sitte.Tieto tavoite aika helppo kunhan vaa opiskelee tai kohoaa uralla huipulle.

      • manshikka

        Tukikin tuosta yhestä viestistä mieleen, että jos on toiveena: nai rikas sim, niin mistä tietää että kuka on sitten rikas ja kuka ei? Paljon rikkaalla pitää olla rahaa?

        Vastaan vielä tähän kysymykseen: Mun mielestä paras tavoitteista on perhe, muut on aika samantasosii mun mielestä.


      • tomppaJr

        Samaa mieltä kanssasi yx vaan.


      • tomppaJr
        manshikka kirjoitti:

        Tukikin tuosta yhestä viestistä mieleen, että jos on toiveena: nai rikas sim, niin mistä tietää että kuka on sitten rikas ja kuka ei? Paljon rikkaalla pitää olla rahaa?

        Vastaan vielä tähän kysymykseen: Mun mielestä paras tavoitteista on perhe, muut on aika samantasosii mun mielestä.

        Mukana tulee sosiaalisiin toimiin (muistaakseni yöelämän) "kysy..." "...rahatilannetta" tai jotain sen tyylistä.


      • jamskally
        tomppaJr kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi yx vaan.

        Itse pidän nyt ainakin tällä hetkellä siitä, sillä sitä ei ollut vanhassa ps2 versiossani...


      • Sims Maniac?
        jamskally kirjoitti:

        Itse pidän nyt ainakin tällä hetkellä siitä, sillä sitä ei ollut vanhassa ps2 versiossani...

        Ei liity aiheeseen mutta onko ps2 versio sims2:sta huonompi?? Musta tuntuu et on.. Mikä teijän mielipide?


      • Sims Maniac?

        Joo to suosio tavote on sinäänsä tyhmä että on liian vaikea ja sit ku täytys olla kauheesti ystäviä niin ei oikeestaan kerkeis hankkii lemmikkii tai perustaa perhettä ku on hirveesti hommaa niissä ystävissäkin :D heh... Eli jos aiot pelkäks sinkuks etkä haluu perhettä niin sitten kannattaa ottaa mun mielestä suosio tavoite mut ei muuten.. Ite en jaksa yleensä kauaan asua yksin. :D


      • yx vaan...
        tomppaJr kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi yx vaan.

        Romantiikka tavoittees on helppo tehdä suuria pisteitä saavia comboja, esim. 20 rakastettua 8 tuhatta pointsia ja sen jälkeen partneri suostuu muhinoitiin siitä toiset 8 tuhatta ja vielä pelehtimiset päälle nii kolmas 8 tonnia =) tai jotaa sellasta.Olen tässä pelannut sinkkuäitejä ja kummasti ne tuppaa tekee aina kaksoset...on siinä sitte hommaa yksin ja ku kasvutavoitteet pitäis platinalle saada kasvaessa nii pitää vähä kikkailla xD


      • tomppaJr
        yx vaan... kirjoitti:

        Romantiikka tavoittees on helppo tehdä suuria pisteitä saavia comboja, esim. 20 rakastettua 8 tuhatta pointsia ja sen jälkeen partneri suostuu muhinoitiin siitä toiset 8 tuhatta ja vielä pelehtimiset päälle nii kolmas 8 tonnia =) tai jotaa sellasta.Olen tässä pelannut sinkkuäitejä ja kummasti ne tuppaa tekee aina kaksoset...on siinä sitte hommaa yksin ja ku kasvutavoitteet pitäis platinalle saada kasvaessa nii pitää vähä kikkailla xD

        tuota en ole huomannutkaan. Kiva tietää (tai sitten naisella on "kaksossynnytysvietti" niin kuin Ninan Lc Helmisissä aloitussukupolvissa). Ja tuo combojuttu on RT:n ainoa hyvä puoli.


    • tomppaJr

      Vielä että mika tavoite sinulla olisi jos olisit sim (kasvutavoitetta ei lasketa)? Itse olisin (niin kuin jo sanoin) perhe tai mammona.

      • tomppaJr

        Siis MIKÄ, ei MIKA.


      • Sims Maniac?

        No jaah..no mulla olis varmaankin tää perhe tavoite :)


    • Jooolen

      Pidän eniten perhetavoitteesta, se on helppo toteuttaa ja muutenkin pidän siitä. On kiva hankkia lapsia ja huolehtia perheestä.

      Toisella sijalla tulee tietotavoite. Pidän opiskelusta ja tietotavoitteisia simejäkin on helppo toteuttaa.

      Kolmantena tulee mammonatavoite. Tykkään itse ansaita välillä rahaa, ettei tarvitse käyttää koko ajan rahakoodia tai jotain. Työelämä on muutenkin oivaa ajanvietettä pelissä.

      Suurin inhokki on ehdottomasti romantiikkatavoite. Se on todella ärsyttävä, sillä en todellakaan pidä siitä, että simini olisi sinkku koko ikänsä. Ja jos etsii puolispa, niin ei tiedä onko toinen romantiikkatavoitteinen. Sellaisen kanssa ei halua naimisiin... Mutta onneksi nykyään tavoite on helppo vaihtaa kesken pelin.

      • tomppaJr

        Täysin samaa mieltä.


    • b.3.p

      on minulla ehkäpä suosio tavoite, koska se ollut minulle kaikista helpoin. Minäkin inhoan romantiikka tavoitetta juuri niiden toiveiden vuoksi.

      • tomppaJr

        Suosio on myös aika helppo. :)


      • tomppaJr kirjoitti:

        Suosio on myös aika helppo. :)

        Ite pidän tieto, ja perhetavoitteesta, mutta joskus on kiva tehdä romantiikkatavotteisia naistenmiehiä ;) Olen jopa kerran saanut toteutettua sen 20 rakastettua yhtä aikaa huh :D mutta vaikka he eivät olisi enää ystäviä rakkaus silti säilyy tai no sydän säilyy ystävyyssuhteissa.


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        Ite pidän tieto, ja perhetavoitteesta, mutta joskus on kiva tehdä romantiikkatavotteisia naistenmiehiä ;) Olen jopa kerran saanut toteutettua sen 20 rakastettua yhtä aikaa huh :D mutta vaikka he eivät olisi enää ystäviä rakkaus silti säilyy tai no sydän säilyy ystävyyssuhteissa.

        Miten sä onnistuit? Mulla käy aina niin että "lemmenleikit" paljastuu jollekin muulle rakastetulle ja sitten suuttunut tulee aina potkimaan roskista :).


      • tomppaJr kirjoitti:

        Miten sä onnistuit? Mulla käy aina niin että "lemmenleikit" paljastuu jollekin muulle rakastetulle ja sitten suuttunut tulee aina potkimaan roskista :).

        Vaikee selittää, se oli sellanen sinkku hurmurimies, joka löysi "uhrinsa" stadista. tosin yhteisötontilla hengas aina niitä muita naisia, mutta ensin se tutustui naisiin silleet et ne oli ystäviä... ja siitä seuraavana päivänä kutsu sen kotiinsa ja tutustui siellä paremmin :) ja hei


        Tomppa ja muutkin pieni vinkki: Jos joku ilkeä simi vie lehden tai puutarhatontun tai potkii roskista, niin tässä hyvä vinkki aidatkaa tontti kokonaan aidalla laittakaa vain yksi portti ja "lukitse" portti salli vain tämä sim niin sitten siirrät roskiksen vaikka sisälle tai takapihalle sama koskee sanomalehteä postimies jättää sen automaattisesti portin sisäpuolelle jos tontti on aidattu kokonaan näin mä teen, ei ainakaan pääse potkimaan roskiksia :D


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        Vaikee selittää, se oli sellanen sinkku hurmurimies, joka löysi "uhrinsa" stadista. tosin yhteisötontilla hengas aina niitä muita naisia, mutta ensin se tutustui naisiin silleet et ne oli ystäviä... ja siitä seuraavana päivänä kutsu sen kotiinsa ja tutustui siellä paremmin :) ja hei


        Tomppa ja muutkin pieni vinkki: Jos joku ilkeä simi vie lehden tai puutarhatontun tai potkii roskista, niin tässä hyvä vinkki aidatkaa tontti kokonaan aidalla laittakaa vain yksi portti ja "lukitse" portti salli vain tämä sim niin sitten siirrät roskiksen vaikka sisälle tai takapihalle sama koskee sanomalehteä postimies jättää sen automaattisesti portin sisäpuolelle jos tontti on aidattu kokonaan näin mä teen, ei ainakaan pääse potkimaan roskiksia :D

        Moveobjects on-koodilla muka siirtämään roskakoreja? :O Täytyy kokeilla.


      • tomppaJr kirjoitti:

        Moveobjects on-koodilla muka siirtämään roskakoreja? :O Täytyy kokeilla.

        Pystyy mul se on aina takapihalla tai jossain aidattuna et perheenjäsenet pääsee vaan siihen käsiksi (outoa että sims-pelissä ei käy roskakuski tyhjentämässä sitä) :D


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        Pystyy mul se on aina takapihalla tai jossain aidattuna et perheenjäsenet pääsee vaan siihen käsiksi (outoa että sims-pelissä ei käy roskakuski tyhjentämässä sitä) :D

        Roskakuski voisi kyllä olla pelissä. Voisi vaikka tulla isolla autolla tyhjentämään sen roskapöntön maanantaisin. Uudet NPC-hahmot olisivat aina hyvä juttu.


    • elluj

      Haha :) Romantiikka ja perhe ovat parhaita :D Tosin juu, romantiikassa myös minuakin ärsyttää tuo 'Hanki 3 rakastettua, Muhinoi 3 eri simin kanssa' jne.

      • tomppaJr

        Onhan joskus kiva tehdä yksi romantiikkasimi mutta jos on talossa kahdeksan niitä niin tulee kovat paikat kun osa on varmaan rakastunut samaan simiin.


    • mon_key

      Vaikea sanoa kyllä... :) Kyllä lemppareitani taitavat olla tieto ja perhe, ja onhan se juustoleipä aika mielenkiintoinen mutta se tekee simistä erittäin pitkästyttävän kun muuta ei halua tehdä kuin syödä... :'D
      Vähiten pidän nautintotavoitteesta koska ne toiveet ovat niin "helppoja", että niistä saa surekasti tavoitepisteitä, joten pitäisi koko ajan olla toteuttamassa simin toiveita enkä jaksa sellaista. :P Puuduttavaa hommaa.

      • tomppaJr

        On aika mielenkiintonen. Se on oikeasti syöpöttely, mutta se on melko hauska :)


      • tomppaJr kirjoitti:

        On aika mielenkiintonen. Se on oikeasti syöpöttely, mutta se on melko hauska :)

        Hieman Off-Topic:ia tähän väliin. Tein kerran tahallani syöpöttely tavoitteisen tyypin kun, halusin kokeilla sitä ja aina se masentui ku joku ei halunut puhua juustoleivistä haha se on kyl paras tavote kyl kans meinasin sen unohtaa.


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        Hieman Off-Topic:ia tähän väliin. Tein kerran tahallani syöpöttely tavoitteisen tyypin kun, halusin kokeilla sitä ja aina se masentui ku joku ei halunut puhua juustoleivistä haha se on kyl paras tavote kyl kans meinasin sen unohtaa.

        Minullekin käy aina noin. Voi simi-rukkaa (BUAHAHAAHAA).


      • Wibi
        tomppaJr kirjoitti:

        Minullekin käy aina noin. Voi simi-rukkaa (BUAHAHAAHAA).

        Mitenkäs sellasen tavoitteen saa? Tuleeko se jossain lisäosassa vai koodillako?


      • mon_key
        Wibi kirjoitti:

        Mitenkäs sellasen tavoitteen saa? Tuleeko se jossain lisäosassa vai koodillako?

        Yöelämän mukana tulee tavoitepalkinto, mielenmuokkauspallo. Jos sim käyttää sitä kun hänen tavoitemittari on alle kultatason, hänelle tullee syöpöttelytavoite! :) Sims siis haluaa vetää naamaansa jatkuvasti juustoleipiä, ja elämäntavoitteena on kai aina "syö 200 juustoleipää". :'D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      266
      4065
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      3053
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      12
      2480
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      164
      2192
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      57
      2116
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      90
      1402
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      22
      1327
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1292
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      33
      1245
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1169
    Aihe