Viiltelijät kerjää muka huomiota...Haistakaa vittu kaikki, jotka sanotte noin!!

Ladyz

Vittu ette ees tiiä,miks joku viiltelee...Joten kannattaisko olla hiljaa?Viiltelijöillä ei tod. ole elämä helppoa,ei sillä,että se ois sitä kellään,mutta kantsisko vähän miettiä?Ehkä jotkut viiltelee huomiota kerjätäkseen,mutta luulenpa,että useammilla on oikeesti paha olo....Ja masennus...Ja kun on syvä masennus,osat viiltelee siinä tarkoituksessa,että kuolis niihin viiltoihinsa....Ja sitten,kun mielenterveysongelmaisia haukutaan hulluiksi...Te,jotka niin teette,kattokaa peiliin!Voisitte ite olla ihan samanlaisia...

17

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki muuttuu

      kuitenkin,
      varmaan sinun käy samoin!

      Sinä päivänä kun rakastuin hyvään mieheen,
      olin jo 24-v. ylioppilas, opiskelija,
      sinä päivänä olin onnellisin ihminen täällä
      Telluksen kamaralla,
      samoin tuo pitkä, hyvä, komea maalta tullut
      mies, opiskelija myös,

      kiitin itseäni siitä, että oli kestänyt koettelemuksen ajat ehjänä,
      vaikka muuta silloin olin ajatellut!

      Toivon, että kestät ehjänä!

    • ksyms

      >>osat viiltelee siinä tarkoituksessa,että kuolis niihin viiltoihinsa

      "Se siinä on todennäköisin tarkoituskin. En kyllä siitä huolimatta käsitä miksi se toinen osa viiltelee?"

      • Ladyz

        Ehkä siksi,että purkavat sillä pahaa oloaan...Mutta eivät yritä sillä tavoin tappaa itteään...Tyhmä kysymys...


      • that life is a bitch
        Ladyz kirjoitti:

        Ehkä siksi,että purkavat sillä pahaa oloaan...Mutta eivät yritä sillä tavoin tappaa itteään...Tyhmä kysymys...

        Elämä on perseestä ja itsemurha olisi nopein tie ulos...itse jaksan yhden ihmisen takia yrittää elää. Ilman minua hänellä olisi kenties itsemurha mielessä, sitä en muille halua sitä terpeettomuuden tunnetta.


      • tee nyt se itsemurha
        Ladyz kirjoitti:

        Ehkä siksi,että purkavat sillä pahaa oloaan...Mutta eivät yritä sillä tavoin tappaa itteään...Tyhmä kysymys...

        äläkä täällä jauha paskaa.


      • Ladyz
        tee nyt se itsemurha kirjoitti:

        äläkä täällä jauha paskaa.

        Äläkä tule muille jauhamaan paskaa...Mua ei kiinnosta kuulla sun aivottomia kehotuksia itsemurhan teosta,enkä ole ikäväksesi sitä tekemässä,joten turpoa kiinni!


      • Paskan vitut
        Ladyz kirjoitti:

        Äläkä tule muille jauhamaan paskaa...Mua ei kiinnosta kuulla sun aivottomia kehotuksia itsemurhan teosta,enkä ole ikäväksesi sitä tekemässä,joten turpoa kiinni!

        Paskan vitut!!!


      • pirhepe
        that life is a bitch kirjoitti:

        Elämä on perseestä ja itsemurha olisi nopein tie ulos...itse jaksan yhden ihmisen takia yrittää elää. Ilman minua hänellä olisi kenties itsemurha mielessä, sitä en muille halua sitä terpeettomuuden tunnetta.

        Minusta tuntuu että en enää jaksa edes sen ainoan ihmisen - itseni - takia. sinulla on aika hyvin, kun on edes joku. Minä ajattelin juuri listiä itseni, mutta kävin vielä kerran tutkimassa sähköpostiani, ja jaksoin vielä kirjoittaa tämän. Huomenna minua ei enää ole. Huomisen uutiset luetaan ilman minun tulkintaani.


    • on noutaja

      tulossa. XD

      • Ladyz

        Paskapää...kukahan se tässä on paskapää?En mä ainakaan..Kerroin vain faktan...Paskapää ja tee itsemurha..Hahah...Sanokaa noin jollekin vakavasti masentuneelle,niin se varmaan tekeekin...Mutta mä en tee...Tai pitäkää turpanne kiinni ja tehkää vaa ite joukkoitsemurha kahestaan..Mä voin sit tulla hautajaisiin sylkemään teiän haudalle...


      • Ladyz

        Säkö mut tulet noutamaan,vai?Kunpa joku repis sun hymyäs veitellä vähä leveemmäks...Katotaan,hymyilisitkö sitte....Varmaan itkisit ja sanoisit;"Uih,anteeksi,että vittuilin Ladyzille..." Mee leikeltäväks...


    • patoutunutta ..

      tuskaa yritetä helpottaa. tuskin viiltelijät sitä huomion hakuisuuttaan tekee, sillä yleensä viiltelevät paikoista joista jälkiä ei edes näy. eiköhän kuitenkin yritettäs auttaa viiltelijöitä, ennemmin kun ruveta syyttelemään, uskoisin että heillä on aivan tarpeksi vaikeaa ilman muiden syytöksiäkin. helpottavaa elämää toivottelen teille kaikille viiltelijöille, hakeutukaa hyvät nuoret hoitoon.

      • Ladyz

        En tajua noita,jotka vittuilevat masentuneille ja sanovat,että tee itsemurha,kantsis vähän miettiä,kelle sanovat...Itse en tee sellaista,nautin kuitenkin elämästä,mutta ne,jotka ovat vakavasti masentuneita,voivat oikeasti tehdäkin...Ja nuo kaks saada syytteen henkisestä väkivallasta...Masentuneilla ja viiltelijöillä on aivan tarpeeks rankkaa muutenkin ilman,että tarvii päätään aukoa....aika idioottimaista...


      • Ladyz
        Ladyz kirjoitti:

        En tajua noita,jotka vittuilevat masentuneille ja sanovat,että tee itsemurha,kantsis vähän miettiä,kelle sanovat...Itse en tee sellaista,nautin kuitenkin elämästä,mutta ne,jotka ovat vakavasti masentuneita,voivat oikeasti tehdäkin...Ja nuo kaks saada syytteen henkisestä väkivallasta...Masentuneilla ja viiltelijöillä on aivan tarpeeks rankkaa muutenkin ilman,että tarvii päätään aukoa....aika idioottimaista...

        Jos joku ajattelee,että viiltelijät kerjää huomiota,ni se on sen mielipide....Sanoin aika kärkevästi...:(


      • .....

        jos saan sanoo oman mielipiteeni, ja te kaikki turpanne aukojat painukaa helvettiin.. suurin osa ihmisistä jokka viiltelee tekee sen sen takia et niil on paha olla, eli yksinkertasesti on elämä päin peetä... se on kui joku pakokeino siitä todellisuudesta mikä heidän pitäis kohdata.. ja joskus viiltely auttaakin, mut useimmis tapauksis se vaa pahentaa asiaa. mul on ittellä henkilökohtaisia kokemuksia täst asiasta.. ei tarvi tulla väittään et viiltelijät hakee huomioo... ootte tyhmiä jos niin luulette...


    • Poltetaa roviolle?:O

      Ootta vaa heikkoja paskoja jotka luulee saavuttavansa jotai säälittävää sympatiaa pikku puukkoleikkeilänne :) Ei ennenkää ollu mitää tollasia emopieruja vaa asiat hoidettii pois. Jos on elämä nii hankalaa et pitää tollasia moratemppuja keksii, pliis tappakaa ittenne ens kerralla sillä ihq puukolla vaikka kurkku auki tai jotai. Kellää ei ois tarvetta viilellä sit eikä tarvi kuunnella tollasta säälittävää viiltelyn puolestapuhumista hyi vittu ootta nii sairaita ja turhia ihmisiä >:D

      • mikäs olet miehiäsi?

        Vedit vanhan viestin? Oliskohan viiltelijät jo ottaneet opikseen neuvoistasi? Kukaan ei vain jaksa kirjoittaa tänne, koska tyrmäsit aiheen.

        On turmiollista tuomita henkilöt, joilla on todellakin vaikeaa ja jotka päätyvät jopa itsemurhaan nuorina, jotka ei löydä ulospääsyä aikuisuuteen.

        Toivottavasti olisi nyt jo järjestetty sellaiset tukipisteet, että näitä nuoria voisi auttaa.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka sinä "Poltettava roviolle?:O" olet järjestänyt tulevaisuutesi?

        Tuskin olet porukkaa, jossa "pappa betalar", koska kielenkäyttösi ei viittaa siihen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe