Asun 45m2 yksiössä, jossa kulmassa vapaa paikka takalle. Siinä on aikaisemmin ollut jonkinlainen takka, alusta muurattu ja hormit tarkistutettu nuohoojalla. Olen nyt siihen ajatellut ostaa takkaa esimerkiksi SVT:n mimmi tms. pieni ja edullinen takka. Ongelmana on, että pelkään tilaavani takan, jota siihen ei saa/voi asentaa (syystä, mitä en osaa ottaa huomioon)...
Suojaetäisyydet olen tarkastanut aina, mutta hormien paikat mietityttävät. Kotonani entisen takan hormi on mennyt ilmeisesti takan takaa (koska se aukko on aika matalalla)... Voinko siis ostaa siihen takan, jonka hormi kuvassa lähtee ylöspäin, ei takan taakse. Esim. juuri tässä SVT:n mimmi takassa... Tekeekö muurari hormille uuden aukon piippuun uuden takan vaatimusten mukaan vai pitääkö minun ostaa takka sen mukaan että sen hormi sopii tähän nykyiseen aukkoon??
Olisin ikionnellinen vastauksista ja vinkeistä asiaan liittyen!
Takan ostaminen ja asennus
Auttakaas blondia
1
490
Vastaukset
- blondilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965