Miksi jonkun kämäsen murjun perään itketään uusimaan palstoilla?? Onko alkoholistien vaikea siirtyä juomaan muihin baareihin, samaa kaljaahan se kuitenkin on?
Bar Mary
7
1972
Vastaukset
- kämäsen perään itkeekään!
Bar Maryssä oli Sitä jotain, mitä ei muualta löydy. Tuskin hyvät bändit tänne enää tulee edes keikoille, kun ei oo paikkaa, missä jengi ymmärtää ja diggaa!
- tunnelma kattoon
Veikkaisin että suurin osa maryn asiakkaista käynyt siellä tunnelman takia. Itse monta kertaa mennyt istumaan iltaa, pari tuoppia vain juonut ja nauttinut illasta kavereiden kanssa. Porvoo menettää legendaarisen illanviettopaikan, jota moni jää kaipaamaan, toivottavasti Jokke löytää uudet tilat.
Ja taitaa kirjoittaja olla raivoraitis, joka menee iltarukouksen jälkeen nukkumaan. Ja pitää jokaista oluenjuojaa juoppoina... - erkkipelimerkki
olet idiootti...
- Jaskaletti42
"Onko alkoholistien vaikea siirtyä juomaan muihin baareihin, samaa kaljaahan se kuitenkin on?"
Minä luulen, että osa nauttii ihan muista aineista kuin oluesta. - snobbe
Voi kuulkaas ihmiset, ymmärrän hyvin että tuollaisen paikan perään haikaillaan! itse en siellä käynyt kun muutamia hassuja kertoja mutta se paikka huokui omaa elämää ja fiilistä :)
oikeen sydäntä lämmitti kun ajoin ohi keskiviikko iltana kun oli hautajaiset, ihanaa että on olemassa vielä ihmisiä jotka osaavat homman!!- ptrööt
Bar Mary on paikka missä ihmiset voi vain olla ja siellä harvoin oli mitään vitun "hedelmäkeisareita" haastamassa riitaa..
Ja kuinka monessa baarissa porvoossa olette nähneet kynttilä-tunnelma valaistuksen, niin kuin Bar Maryssa oli. Ja monet yksinäiset, vähävaraiset, musiikkia rakastavat ja tosi symppis tyypit jäivät kaipaamaan kyllä.
- päivän tilannetta
Jokos siellä ovat ne suomenruotsalaiset pankinjohtajat ja pankkivirkailijat pitäneet niitä "tärkeitä" kokouksiaan niissä ex-baarin tiloissa? Ja jos niin kuinka hedelmällisin tuloksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255