APUA

PELOTTAVAA

Mua pelottaa suunnattomasti ,että musta on tulossa homo. En halua olla homo. Mua on aina ennen kiinnostanut tytöt ,mutta nyt ne ei enään kiinnosta (ei mua pojatkaan kiinnosta). Kaikki alkoi siitä kun masturboin vahingossa fantasioiden homoseksistä. Sen jälkeen meinasin oksentaa ja itkin. Mua pelottaa tosi paljon. EN HALUA TULLA HOMOKSI !

10

2701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadaa_-

      Fantasiat on vaan kuvitelmaan, joten ei se välttämättä tarkota että olet homo tai että sinusta on tulossa homo.
      Tiedät sitten kun rupet oikeasti kiinnostumaan pojista, että olet homo. Älä nyt vielä mitään rupea
      pelkäämään. Ja jos et tykkää tytöistä niin ei voi mitään. Kaikki on erilaisia.. (:

    • Root von Daemon

      Ei kannattaisi lutkuttaa sitä makkaraansa niin tiuhaan tahtiin ja vielä vähemmän kannattaisi olla kirjoittamatta tyhmyyksiään tänne ja kerjäämään sääliä muilta. Ensinnäkin homous on sairaus. Luonto ei todellakaan ole tarkoittanut kahta samaa sukupuolta yhteen. Luonnon lakeja ei ole sopiva rikkoa. Tuskin sinulle mitään tapahtuu(valitettavasti) koska kertomasi on pelkkää potaskaa(huom! Tiedän milloin ihminen valehtelee ja milloin ei).

      Olet hetero mutta - Get a life!

      • TerraFIRMA

        Ensinnäkin, on väärin pilkata toisen avunpyyntöä, vaikka se saattaisiki vaikuttaa hiukan naurettavalta. Et sinäkään voi noin vain sanoa että valehteleeko kirjoittaja vai ei, vain koska "sinä tiedät." Homous ei myöskään ole sairaus, koska sairaus on haitallinen ihmiselle ja rajoittaa tämän elämää jotekin, homoseksuaalisuus ei ole tällaista. Ai luontoko ei tarkoita kahta samaa sukupuolta yhteen? Pah! Luonnossa on eläimiäkin, jotka harrastavat homoseksuallisuutta! (yli 1500 lajia ihmisen lisäksi)


      • Root von Daemon
        TerraFIRMA kirjoitti:

        Ensinnäkin, on väärin pilkata toisen avunpyyntöä, vaikka se saattaisiki vaikuttaa hiukan naurettavalta. Et sinäkään voi noin vain sanoa että valehteleeko kirjoittaja vai ei, vain koska "sinä tiedät." Homous ei myöskään ole sairaus, koska sairaus on haitallinen ihmiselle ja rajoittaa tämän elämää jotekin, homoseksuaalisuus ei ole tällaista. Ai luontoko ei tarkoita kahta samaa sukupuolta yhteen? Pah! Luonnossa on eläimiäkin, jotka harrastavat homoseksuallisuutta! (yli 1500 lajia ihmisen lisäksi)

        "Ensinnäkin, on väärin pilkata toisen avunpyyntöä, vaikka se saattaisiki vaikuttaa hiukan naurettavalta."
        - Olen kanssasi samaa mieltä mutta lue aloittajan viesti uudestaan jos ei vieläkään leikannut. Ja etsi täältä(nuoret) toista samanlaista viestiä. Yllätyt. Ilmiselvä trolli.

        "Et sinäkään voi noin vain sanoa että valehteleeko kirjoittaja vai ei, vain koska 'sinä tiedät.'"
        - Ilmiselvä trolli, sen tietää jokainen.

        "Homous ei myöskään ole sairaus"
        - Se on sairaus, siitä vain vaietaan, omat perustelusi olivat melko puutteelliset. Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan vain eivät tule liian lähelle tai muuten heiluu nyrkki.

        "Ai luontoko ei tarkoita kahta samaa sukupuolta yhteen?"
        - Ei. Miehen ja naisen sukupuolielimiä voi selvennykseksi pitää magneetteina. Magneetti on kaksinapainen. Samannimiset magneetin navat hylkivät toisiaan ja erinimiset vetävät toisiaan puoleensa. Miksiköhän? Mies ja nainen voivat hankkia jälkikasvua mutta mies ja mies ei voi. Miksiköhän?

        "Luonnossa on eläimiäkin, jotka harrastavat homoseksuallisuutta!"
        - Ja en kiistä etteikö näin olisi. Syy on saasteissa. Maapallo on saasteita täynnä. Tutkimuksissa on havaittu, että mm. kalojen suuntautuminen kemikaaleilla muuttuu. (Ja jos joku tulee urputtamaan, että näin olisi ollut jopa miljoonia vuosia tai mitä lie sitten niin haluan selviä todisteita opettajien koulussa kertomien satujen sijaan).

        Hauskaa päivänjatkoa.


      • TerraFIRMA
        Root von Daemon kirjoitti:

        "Ensinnäkin, on väärin pilkata toisen avunpyyntöä, vaikka se saattaisiki vaikuttaa hiukan naurettavalta."
        - Olen kanssasi samaa mieltä mutta lue aloittajan viesti uudestaan jos ei vieläkään leikannut. Ja etsi täältä(nuoret) toista samanlaista viestiä. Yllätyt. Ilmiselvä trolli.

        "Et sinäkään voi noin vain sanoa että valehteleeko kirjoittaja vai ei, vain koska 'sinä tiedät.'"
        - Ilmiselvä trolli, sen tietää jokainen.

        "Homous ei myöskään ole sairaus"
        - Se on sairaus, siitä vain vaietaan, omat perustelusi olivat melko puutteelliset. Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan vain eivät tule liian lähelle tai muuten heiluu nyrkki.

        "Ai luontoko ei tarkoita kahta samaa sukupuolta yhteen?"
        - Ei. Miehen ja naisen sukupuolielimiä voi selvennykseksi pitää magneetteina. Magneetti on kaksinapainen. Samannimiset magneetin navat hylkivät toisiaan ja erinimiset vetävät toisiaan puoleensa. Miksiköhän? Mies ja nainen voivat hankkia jälkikasvua mutta mies ja mies ei voi. Miksiköhän?

        "Luonnossa on eläimiäkin, jotka harrastavat homoseksuallisuutta!"
        - Ja en kiistä etteikö näin olisi. Syy on saasteissa. Maapallo on saasteita täynnä. Tutkimuksissa on havaittu, että mm. kalojen suuntautuminen kemikaaleilla muuttuu. (Ja jos joku tulee urputtamaan, että näin olisi ollut jopa miljoonia vuosia tai mitä lie sitten niin haluan selviä todisteita opettajien koulussa kertomien satujen sijaan).

        Hauskaa päivänjatkoa.

        "Ilmiselvä trolli, sen tietää jokainen."
        En ole mikään tietokonenero, mutta jos kerran tiesit että viesti on trolli, miksi edes ylipäätään vastasit siihen?

        "Se on sairaus, siitä vain vaietaan, omat perustelusi olivat melko puutteelliset. Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan vain eivät tule liian lähelle tai muuten heiluu nyrkki."
        - Sinulla ei ollut itseasiassa minkäänlaisia perusteita että se OLISI sairaus... Ja perusteluni eivät olleet puutteelliset, vain lyhyet ja ytimekkäät. Jos löytäisin uudelleen sen sivun missä tämä selitettiin perusteellisesti, laittaisin linkin.

        "Ei. Miehen ja naisen sukupuolielimiä voi selvennykseksi pitää magneetteina. Magneetti on kaksinapainen. Samannimiset magneetin navat hylkivät toisiaan ja erinimiset vetävät toisiaan puoleensa. Miksiköhän? Mies ja nainen voivat hankkia jälkikasvua mutta mies ja mies ei voi. Miksiköhän?"
        - Pitääkö sitä aina jälkikasvua ollakaan? Maapallolla on ylikansoitusta ja senkin tietävät kaikki. Magneettia ja ihmistä ei voi verrata keskenään, sillä ihminen on elävä olento, magneetti on esine, jonka napojen eri merkkiset varaukset vetävät toisiaan puoleensa, eikä näin ole ihmisen laita, eihän?

        "Ja en kiistä etteikö näin olisi. Syy on saasteissa. Maapallo on saasteita täynnä. Tutkimuksissa on havaittu, että mm. kalojen suuntautuminen kemikaaleilla muuttuu. (Ja jos joku tulee urputtamaan, että näin olisi ollut jopa miljoonia vuosia tai mitä lie sitten niin haluan selviä todisteita opettajien koulussa kertomien satujen sijaan"
        - Tämä sinun saaste väitteesi on vain selityksen hakemista selitykselle, ja nämä vuohet jotka asuvat kaukana korkealla vuorilla, näihin eläimiin tuskin saasteet pääsevät kovin hyvin käsiksi.

        Hauskaa päivänjatkoa teillekin.


      • maapallolla on kyllä
        TerraFIRMA kirjoitti:

        "Ilmiselvä trolli, sen tietää jokainen."
        En ole mikään tietokonenero, mutta jos kerran tiesit että viesti on trolli, miksi edes ylipäätään vastasit siihen?

        "Se on sairaus, siitä vain vaietaan, omat perustelusi olivat melko puutteelliset. Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan vain eivät tule liian lähelle tai muuten heiluu nyrkki."
        - Sinulla ei ollut itseasiassa minkäänlaisia perusteita että se OLISI sairaus... Ja perusteluni eivät olleet puutteelliset, vain lyhyet ja ytimekkäät. Jos löytäisin uudelleen sen sivun missä tämä selitettiin perusteellisesti, laittaisin linkin.

        "Ei. Miehen ja naisen sukupuolielimiä voi selvennykseksi pitää magneetteina. Magneetti on kaksinapainen. Samannimiset magneetin navat hylkivät toisiaan ja erinimiset vetävät toisiaan puoleensa. Miksiköhän? Mies ja nainen voivat hankkia jälkikasvua mutta mies ja mies ei voi. Miksiköhän?"
        - Pitääkö sitä aina jälkikasvua ollakaan? Maapallolla on ylikansoitusta ja senkin tietävät kaikki. Magneettia ja ihmistä ei voi verrata keskenään, sillä ihminen on elävä olento, magneetti on esine, jonka napojen eri merkkiset varaukset vetävät toisiaan puoleensa, eikä näin ole ihmisen laita, eihän?

        "Ja en kiistä etteikö näin olisi. Syy on saasteissa. Maapallo on saasteita täynnä. Tutkimuksissa on havaittu, että mm. kalojen suuntautuminen kemikaaleilla muuttuu. (Ja jos joku tulee urputtamaan, että näin olisi ollut jopa miljoonia vuosia tai mitä lie sitten niin haluan selviä todisteita opettajien koulussa kertomien satujen sijaan"
        - Tämä sinun saaste väitteesi on vain selityksen hakemista selitykselle, ja nämä vuohet jotka asuvat kaukana korkealla vuorilla, näihin eläimiin tuskin saasteet pääsevät kovin hyvin käsiksi.

        Hauskaa päivänjatkoa teillekin.

        ylikansoitusta mutta vähennykset aloitetaan luonnollisesti sieltä missä ihmisiä on eniten eli se ei tarkoita esim. Suomea. Luonto itse on onnettomuuksilla; tulvilla ja sairauksilla edes auttanut ihmisten karsimista.

        Ja olen varma, että Root von Daemon tarkoitti magneetilla sitä, että miehen ja naisen sukupuolet sopivat yhteen "erinimiset vetävät toisiaan puoleen" ja kaksi samaa ei sovi yhteen "samannimiset hylkivät toisiaan".


      • .....................
        Root von Daemon kirjoitti:

        "Ensinnäkin, on väärin pilkata toisen avunpyyntöä, vaikka se saattaisiki vaikuttaa hiukan naurettavalta."
        - Olen kanssasi samaa mieltä mutta lue aloittajan viesti uudestaan jos ei vieläkään leikannut. Ja etsi täältä(nuoret) toista samanlaista viestiä. Yllätyt. Ilmiselvä trolli.

        "Et sinäkään voi noin vain sanoa että valehteleeko kirjoittaja vai ei, vain koska 'sinä tiedät.'"
        - Ilmiselvä trolli, sen tietää jokainen.

        "Homous ei myöskään ole sairaus"
        - Se on sairaus, siitä vain vaietaan, omat perustelusi olivat melko puutteelliset. Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan vain eivät tule liian lähelle tai muuten heiluu nyrkki.

        "Ai luontoko ei tarkoita kahta samaa sukupuolta yhteen?"
        - Ei. Miehen ja naisen sukupuolielimiä voi selvennykseksi pitää magneetteina. Magneetti on kaksinapainen. Samannimiset magneetin navat hylkivät toisiaan ja erinimiset vetävät toisiaan puoleensa. Miksiköhän? Mies ja nainen voivat hankkia jälkikasvua mutta mies ja mies ei voi. Miksiköhän?

        "Luonnossa on eläimiäkin, jotka harrastavat homoseksuallisuutta!"
        - Ja en kiistä etteikö näin olisi. Syy on saasteissa. Maapallo on saasteita täynnä. Tutkimuksissa on havaittu, että mm. kalojen suuntautuminen kemikaaleilla muuttuu. (Ja jos joku tulee urputtamaan, että näin olisi ollut jopa miljoonia vuosia tai mitä lie sitten niin haluan selviä todisteita opettajien koulussa kertomien satujen sijaan).

        Hauskaa päivänjatkoa.

        Tiesitkö että on kaloja jotkas vaihtavat sukupuoltaan, ja että homoutta tutkitaan ja se voi johtua geeneistä, voi johtua myös aivokurkiaisesta, joten älä valita siinä!


    • TerraFIRMA

      Mikäeli nyt todellakin tätä apua tarvitset, sanoisin näin. Ei kannata olla huolissaan, moni nuori saattaa joskus kokea kummallista vetoa samaa sukupuolta oleviin kavereihinsa tai muihin läheisiin varsinkin murrosiän aikaan, mutta se on ohimenevää. Enkä usko että olet heti välittömästi homo kun vahingossa kuvittelet homoseksiä kun masturboit.. Ja vaikka olisitkin (tuskin) niin ei se silti niin paha asia olisi.

    • Uber

      Lyö vasaralla kiveksillesi ja harjoittele falsettia.

      PS:

      Saatanan sinipalli

    • tyttttttö

      minusta sinulla ei ole huolta :) kaikilla on fantasiansa. jos et tunnu olevan kiinnostunut pojista, niin minusta ei ole syytä huoleen. mutta jos et ole kiinnostunut tytöistäkään, niin minusta tuntuu että se on vain hetkellistä, eli sinusta voi tuntua että et ole KIINNOSTUNUT, mutta voi olla että nyt ei vain ole ketään KIINNOSTAVAA tyttöä tähtäimessä :) kyllä sinä varmaankin vielä kiinnostut tytöistä kun tulee joku sopiva eteen :) sinuna en panikoisi ^^ ps. minusta homot ei ole ollenkaan paha asia :) olisin onnellinen jos minulla olisi joku homokaveri ^^ eihän sille mitään voi, ja se on minusta ihan okei :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe