Battlefield 3 !!!

JES! ! !

Oijoi ens Maaliskuussa ilmestyy Battlefield 3 Siitä sanottiin siinä jutussa jonka EA julkas yhellä tietopalstalla, että peli motoriikkaa on uudistettu ja se tulee Vistalle ja Xp:lle. Ja että peli perustuu nykypäivän sotiin eli sen pitäis olla vielä parempi kun Battlefield 2. Jes !!!

20

6714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BF Fani

      Bf3 kylläkin on vasta suunnitteluvaiheessa ja on arvioitu tulemaan vasta loppuvuodesta 2008, taitaa olla battlefield bad company mistä puhut?

      • MUTTA VASTA 2008

      • Tuleepa

        peli kylläkin julkaistaan 28 helmikuuta tai 29 maaliskuuta.. vitun idiootti


      • Mörö
        Tuleepa kirjoitti:

        peli kylläkin julkaistaan 28 helmikuuta tai 29 maaliskuuta.. vitun idiootti

        Varmasti juu jos uskot että lehmät lentää ja Joulupukki on olemassa!


    • moipeking

      Tiiätkö toimiiko bf2 Vistalla meinaa jos ei toimi ni mä oon kuset housuis meinaa sinne meni sit 900e!

      • bäfääjä

        toimiihan tuo vistalla vallan mainiosti. itellä vista 64bit ja ei ole ollu minkään sortin ongelmaa.


      • koppis
        bäfääjä kirjoitti:

        toimiihan tuo vistalla vallan mainiosti. itellä vista 64bit ja ei ole ollu minkään sortin ongelmaa.

        ? tullu joskus aikoinaan kokeiltuu bf2:sta vistalla ja ei onnistu sillä bf2 ei tue vistaa?


      • ?=)

        Päivitä Punk buster -.-


    • Pystyykö?

      Pystyykö tos battlefield 3 ottaa kaksin pelin ?

    • jee235235

      pystyy, miks meni tol yhel pellel rahat hukkaa? tai no ei kukaa täyspäine osta vistaa mut senkun varetat ultimaten niin joha skulaa, pääset ainaki eroo siit vtun visvasta

    • bf 123

      Pyörittääkö hp pavilion g7 notebook pc battlefield3. haluaisin tietää sillä jos pyörittää niin olen varmaan ostamassa pelin

    • bf3 fun game 3

      ostin BF3 ja vasta kun asennettiin niin hoksattiin ettei ole tarpeeks hyvää nettii.
      ja kun yritettiin uudestaan niin se tuotekoodi oli käytetty voiko sitä tuote koodia uusia origin kautta

      • 676767

        Se sun peli on rekattu sille sun tekemälle origin accolle. Jos sul ei oo hajuakaan siitä niin voi voi :D KAuppaan vaan ja uutta peliä hnkkimaan... Millon PC pelaajista on tullut näin käsiä?


    • BF3 Platoon

      Elikkä perustin BF3 "Platoonin" Eli eräänlainen claani/yhteisö. Kuka vain voi liittyä, mut ois hyvä olla Xbox 360. Nimellä FinSoldiers löytyy, ja linkkiä täs http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/platoon/2832655391630176890/
      Ja oma tagi battlelogissa: CoreAtBf3

    • miikku

      miten battlefield 3 saa l96.tai mones ase se niiku on recon

    • jeesus5
    • batlefield3

      hei mulla ois semmonen ongelma kun painan orginista pelaa nappia niin tulee semmonen virhe tilanne virheellinen lisenssi missing dll niin miten saisi korjattua

    • yksisuomalainen69

      BattleField 3 ei toimi.syy Virheellinen Lisenssi???ei ymmärrä

      • bf3 pelaaja

        Lataappa peli uudestaan


      • Wars Raqa
        bf3 pelaaja kirjoitti:

        Lataappa peli uudestaan

        Tuli vaa mielee kirjottaa ilosia pelihetkiä kaikkille :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe