Battlefield 3 !!!

JES! ! !

Oijoi ens Maaliskuussa ilmestyy Battlefield 3 Siitä sanottiin siinä jutussa jonka EA julkas yhellä tietopalstalla, että peli motoriikkaa on uudistettu ja se tulee Vistalle ja Xp:lle. Ja että peli perustuu nykypäivän sotiin eli sen pitäis olla vielä parempi kun Battlefield 2. Jes !!!

20

6772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BF Fani

Bf3 kylläkin on vasta suunnitteluvaiheessa ja on arvioitu tulemaan vasta loppuvuodesta 2008, taitaa olla battlefield bad company mistä puhut?

• MUTTA VASTA 2008

• Tuleepa

peli kylläkin julkaistaan 28 helmikuuta tai 29 maaliskuuta.. vitun idiootti

• Mörö
        Tuleepa kirjoitti:

peli kylläkin julkaistaan 28 helmikuuta tai 29 maaliskuuta.. vitun idiootti

Varmasti juu jos uskot että lehmät lentää ja Joulupukki on olemassa!

• moipeking

Tiiätkö toimiiko bf2 Vistalla meinaa jos ei toimi ni mä oon kuset housuis meinaa sinne meni sit 900e!

• bäfääjä

toimiihan tuo vistalla vallan mainiosti. itellä vista 64bit ja ei ole ollu minkään sortin ongelmaa.

• koppis
        bäfääjä kirjoitti:

toimiihan tuo vistalla vallan mainiosti. itellä vista 64bit ja ei ole ollu minkään sortin ongelmaa.

? tullu joskus aikoinaan kokeiltuu bf2:sta vistalla ja ei onnistu sillä bf2 ei tue vistaa?

• ?=)

Päivitä Punk buster -.-

• Pystyykö?

Pystyykö tos battlefield 3 ottaa kaksin pelin ?

• jee235235

pystyy, miks meni tol yhel pellel rahat hukkaa? tai no ei kukaa täyspäine osta vistaa mut senkun varetat ultimaten niin joha skulaa, pääset ainaki eroo siit vtun visvasta

• bf 123

Pyörittääkö hp pavilion g7 notebook pc battlefield3. haluaisin tietää sillä jos pyörittää niin olen varmaan ostamassa pelin

• bf3 fun game 3

ostin BF3 ja vasta kun asennettiin niin hoksattiin ettei ole tarpeeks hyvää nettii.
      ja kun yritettiin uudestaan niin se tuotekoodi oli käytetty voiko sitä tuote koodia uusia origin kautta

• 676767

Se sun peli on rekattu sille sun tekemälle origin accolle. Jos sul ei oo hajuakaan siitä niin voi voi :D KAuppaan vaan ja uutta peliä hnkkimaan... Millon PC pelaajista on tullut näin käsiä?

• BF3 Platoon

Elikkä perustin BF3 "Platoonin" Eli eräänlainen claani/yhteisö. Kuka vain voi liittyä, mut ois hyvä olla Xbox 360. Nimellä FinSoldiers löytyy, ja linkkiä täs http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/platoon/2832655391630176890/
      Ja oma tagi battlelogissa: CoreAtBf3

• miikku

miten battlefield 3 saa l96.tai mones ase se niiku on recon

• jeesus5
    • batlefield3

hei mulla ois semmonen ongelma kun painan orginista pelaa nappia niin tulee semmonen virhe tilanne virheellinen lisenssi missing dll niin miten saisi korjattua

• yksisuomalainen69

BattleField 3 ei toimi.syy Virheellinen Lisenssi???ei ymmärrä

• bf3 pelaaja

Lataappa peli uudestaan

• Wars Raqa
        bf3 pelaaja kirjoitti:

Lataappa peli uudestaan

Tuli vaa mielee kirjottaa ilosia pelihetkiä kaikkille :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe