NILSIÄ

opera

Nilsiässä on tyhjillään ooppera areena, kun cava päätti lopettaa nilsiässä louhosoopperan, ja miksihän

5

750

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheilun ja kulttuurin ystävä

      Monien mahdollisuuksien Nilsiä. On monenlaista näkyvyyttä, oopperasta aina mm. alppilajeihin. Nilsiässä myös jopa alppilukio, josta nykyinen edustava rehtori on saanut hyvää mainetta erinomaisilla tuloksillaan. Kannattaa olla ylpeä näistä, Tahko mukaan lukien. Miksi todellakin louhosooppera on lopetettu?

      • opera

        no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin


      • operaa

        no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin ja ei kait kaapunti ole suinkaan maksumies


      • Monet pilaavat kaupugin
        operaa kirjoitti:

        no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin ja ei kait kaapunti ole suinkaan maksumies

        Nilsiässä on turha odottaa mitään järkevää päätöstä. Monenlaisia mahdollsuuksia olisi; urheilu, kulttuuri jne. mutta ikävä kyllä ihmiset itse pilaavat kaiken, varsinkin monet "päättäjät". Kulttuurin saralla on tämä ihme heppu Kuikkaniemikin... Kun tällaisia tyyppejä on Nilsiässä, niin voi niitä kunnon Nilsiäläisiä.


      • Yököttää
        Monet pilaavat kaupugin kirjoitti:

        Nilsiässä on turha odottaa mitään järkevää päätöstä. Monenlaisia mahdollsuuksia olisi; urheilu, kulttuuri jne. mutta ikävä kyllä ihmiset itse pilaavat kaiken, varsinkin monet "päättäjät". Kulttuurin saralla on tämä ihme heppu Kuikkaniemikin... Kun tällaisia tyyppejä on Nilsiässä, niin voi niitä kunnon Nilsiäläisiä.

        Nilsiän kaupungin koko hallinto on täysin mätäpaise. Hyi olkoon, sairas mikä sairas!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe