Nilsiässä on tyhjillään ooppera areena, kun cava päätti lopettaa nilsiässä louhosoopperan, ja miksihän
Vastaukset 6
- Urheilun ja kulttuurin ystävä
Monien mahdollisuuksien Nilsiä. On monenlaista näkyvyyttä, oopperasta aina mm. alppilajeihin. Nilsiässä myös jopa alppilukio, josta nykyinen edustava rehtori on saanut hyvää mainetta erinomaisilla tuloksillaan. Kannattaa olla ylpeä näistä, Tahko mukaan lukien. Miksi todellakin louhosooppera on lopetettu?
- opera
no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin
- operaa
no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin ja ei kait kaapunti ole suinkaan maksumies
- Monet pilaavat kaupugin
operaa kirjoitti:
no kun raha ei riittänyt mihinkää, tulot tärkeimmät menot ei, niin olen asian käsittänyt, eli tulot ei muka riittäneet kuluihin ja ei kait kaapunti ole suinkaan maksumies
Nilsiässä on turha odottaa mitään järkevää päätöstä. Monenlaisia mahdollsuuksia olisi; urheilu, kulttuuri jne. mutta ikävä kyllä ihmiset itse pilaavat kaiken, varsinkin monet "päättäjät". Kulttuurin saralla on tämä ihme heppu Kuikkaniemikin... Kun tällaisia tyyppejä on Nilsiässä, niin voi niitä kunnon Nilsiäläisiä.
- Yököttää
Monet pilaavat kaupugin kirjoitti:
Nilsiässä on turha odottaa mitään järkevää päätöstä. Monenlaisia mahdollsuuksia olisi; urheilu, kulttuuri jne. mutta ikävä kyllä ihmiset itse pilaavat kaiken, varsinkin monet "päättäjät". Kulttuurin saralla on tämä ihme heppu Kuikkaniemikin... Kun tällaisia tyyppejä on Nilsiässä, niin voi niitä kunnon Nilsiäläisiä.
Nilsiän kaupungin koko hallinto on täysin mätäpaise. Hyi olkoon, sairas mikä sairas!
- Anonyymi00006
1980 luvulla kävi kaupan kahvion ovella sanomassa, että hullu ja lähti liukkaasti pois pyörällään ~ klo.17.00 ( talviaikaa ) Odotin yksin kahvikupin ääressä ostoksilta tulevaa kyytiin. Kummallista väkeä, tuntui siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607