Veoh : http://www.veoh.com
Veoh TV
25
10222
Vastaukset
- myöss
Streaming??
- girlieX
Ei mun tietääksee siellä oo formuloita mut enpä oo ettinykkää... mut formuloitahan voi katsoa telkkarista ja nauhottaa, sitä vartenhan telkkari on? :O
- A!!
Jos Veoh yrittää olla youtuben kilpailija tuolla tavalla, ei tule onnistumaan. Ensinnäkin ihmisten täytyy ladata veoh TV, joka vie vain turhaa levytilaa eikä luultavastit toimi kaikissa koneissa(kuten minun). Ja vaikka lataisiksin sen, ja koneella olisi kaikki siihen tarvittavat ohjelmat, sinne täytyy myös rekisteröityä. No mutta, kokeilin vähän aikaa tätä veohteeveetä, totesin ettei toiminut ja odotin vähän aikaa, ja dadaa! Animejakso jonka aioin katsoa veohissa olikin jo youtubessa. Ja sitten vain klikataan linkkiä ja katsotaan ilman mitään muuta selkkauksia.
- dorkaII
YouTube videot, Google videot, Yahoo videot... kysyn vaan että mitä sillä ei voi katsoa?
Valitsee vain oikean kanavan! - haku-toimintoa
dorkaII kirjoitti:
YouTube videot, Google videot, Yahoo videot... kysyn vaan että mitä sillä ei voi katsoa?
Valitsee vain oikean kanavan!niin näyttäisi tulevan videoita ihan mistä vaan..
- girlieX
Mulle ei ollu iso vaiva ladata VeohTV-koneelle, ja rekisteröityä sinne...Ne jaksot mitkä saa ladattua helposti ja virusvapaasti koneelle, on parempilaatusia kuin Youtuben videot..Eli kyllä Veoh saa varmasti osan Youtuben ex-käyttäjistä jotka ovat kyllästyneet huonoon kuvanlaatuun. Ite katon vielä lyhyet pätkät ja musavideot Youtubessa, ja anime yms. draamajaksot Veohilla. Eikä lopu sarja heti kesken ku jakso pitää aina ladata ^^ Hyvästä saa nauttia pitkään.
- No vaikka Kakara
ANteeksi vain, mutta minun ei sinne tarvinnut rekisteröityä, tai ladata Veohia. Kyllä sitä voi katsoa ilman rekisteröitymistä ja latausta.
Ja laatu on tuplasti parempaa kuin youtubessa. - .......................
Missä muualla voit helposti joko katsoa streamina videon ja jopa ladata sen kätevästi koneelle (usein avi-muodossa)? Youtube noudattaa lisäksi todella tiukasti tekijänoikeuslakeja, joten suuri osa anime-jaksoista poistetaan ennemmin tai myöhemmin. Veohista taasen saattaa löytää vaikka kaikki Naruton, Soul Eaterin, Muumilaakson tarinoiden yms. jaksot. Youtubessa on lisäksi oletuksena huonompi kuvan laatu ja 10 min rajoitus videon pituudessa.
- testasin
Ihan hyvä ohjelma vaikka pari turhaa asiaa onkin kuten tuo rekisteröityminen. Itse löysin animejaksoja jotka oltiin jo poistettu youtubesta ja myös kokonaisia leffoja tuolla löytää. Yksi ongelma kuitenkin ilmaantui johon toivoisin apua. Katsottua ni monia videoita ongelmitta, ohjelma rupeaa yhtäkkiä katkaisemaan katsomaani videota ja aloittaa jo jonkun toisen videon haluamattani. Kyse ei ole vain yhdestä tietystä videosta. Onko kenelläkään tietoa mistä tämä johtuisi?
- Veoh käyttäjä
Hmm, jos käytät veoh tv ohjelmaa niin itse ainakin olen joskus vahingossa (ja huomaamattani) klikannut "next" painiketta jolloin se katkaisee videon ja jatkaa seuraavaan joka löytyy search listassa.
- ivivo
on maksullinen!
- jaas
Ihan ilmaseksi olen puoli vuotta käyttänyt...
- eihän tuolla
ole kuin lasten videoita?
- girlieX
Siellä on paljon kaupallista roskaa ja mainosvideoita, mutta myös hyviä dokumentteja ja esim. korealaisia draamasarjoja joita rakastan. Amerikkalaisil sarjoil on varmaan niin kova valvonta et ne poistetaa heti jos ne vuotaa nettiin :P
- kärpäsliemi
girlieX kirjoitti:
Siellä on paljon kaupallista roskaa ja mainosvideoita, mutta myös hyviä dokumentteja ja esim. korealaisia draamasarjoja joita rakastan. Amerikkalaisil sarjoil on varmaan niin kova valvonta et ne poistetaa heti jos ne vuotaa nettiin :P
kyllä tuolla nyt jotain amerikkalaista näky olevan. Esim CSI:tä ja heroesia (csi ilmeisesti oli lukittu america only). Noi oli siis tv-yhtiöiden postittamia näyte jaksoja.
- A!!
Veoh on siirtynyt siihen miten se ennenkin oli, että kaikki vai katsoa ilman veoh teeveetä streamingillä.
- Blöff...
Olen Veohia käytellyt tässä jo useita kuukausia ja ollut todella tyytyväinen sen video laatuun ja valikoimaan.
Ainoa murheeni on nyt se että ladattuani lempisarjojani haluaisin ottaa osan muistitikulle, mutta en ole siinä onnistunut. Eivätkö Veohissa ladatut videot viekin tilaa keskusmuistista. Eikö niitten siis pitäisi löytyä jossain muidossa tietokoneeltani? Miksen löydä niitä vai eikö niitä ole mahdollista tallentaa irtolevylle?- Anonymouse
Ne videot pitäisi löytyä omat tiedostot kansion sisältä, siellä pitäisi olla kansio nimeltään my videos, ja sitten siellä vaan salaiset kansiot ja tiedostot esiin, niin kappas vain, sieltähän löytyy "Veoh" kansio.
Sieltä vain niitä videoita noukkimaan pois, mutta suosittelen niitten kopiota muualle, eikä niitten siirtämistä, ainakin jos aiot viellä niitä kattoa Veoh TV:llä. - kiitos..
Anonymouse kirjoitti:
Ne videot pitäisi löytyä omat tiedostot kansion sisältä, siellä pitäisi olla kansio nimeltään my videos, ja sitten siellä vaan salaiset kansiot ja tiedostot esiin, niin kappas vain, sieltähän löytyy "Veoh" kansio.
Sieltä vain niitä videoita noukkimaan pois, mutta suosittelen niitten kopiota muualle, eikä niitten siirtämistä, ainakin jos aiot viellä niitä kattoa Veoh TV:llä.Kiitos!!! nyt löysinkin videot.. xD mutta onko siihen joku syy ettei kaikkia videoita ole siellä? Onko jotkut Veoh videot sellaisia ettei niitä voi tallettaa koneelle? Vai pitäisikö kaikkien mitä katson Veohissakin näkyä noissa tiedostoissa?
- brilliantttt
kiitos.. kirjoitti:
Kiitos!!! nyt löysinkin videot.. xD mutta onko siihen joku syy ettei kaikkia videoita ole siellä? Onko jotkut Veoh videot sellaisia ettei niitä voi tallettaa koneelle? Vai pitäisikö kaikkien mitä katson Veohissakin näkyä noissa tiedostoissa?
VeohTV:tä ladattaessa, kun ohjelmaa yrittää avata jotta lataus voisi edetä kone varoittaa, että kansiossa saattaa olla viruksia. Onko veohTV virusturvallinen? Oletteko saaneet siitä mitään roskaa koneelle? En nyt oikein tiedä uskaltaisiko sen ladata.......
- eyeel
brilliantttt kirjoitti:
VeohTV:tä ladattaessa, kun ohjelmaa yrittää avata jotta lataus voisi edetä kone varoittaa, että kansiossa saattaa olla viruksia. Onko veohTV virusturvallinen? Oletteko saaneet siitä mitään roskaa koneelle? En nyt oikein tiedä uskaltaisiko sen ladata.......
Ei ainakaan mitään paskaa ole koneelle tullu, hyvä paikka se on, ja jos haluaa tv sarjoja (olen pari leffaakin sieltä ladannu) niin se on paljon parempi kun youtube.
- ja taas pööö...
brilliantttt kirjoitti:
Ei ole ainakaan miun koneelle tullu Veoh kautta mitään, eikä sen köytössäkään oo ollu juurikaan ongelmia..^^ kaikki pelittää :D
- ankaa
voisko jouku auttaa olis ongelma vehon käytös. kun oon ladannu sieltä videon koneelle se ei sustu avaaman sitä vaan avautuu aina sellanen palkki missä pyydetään asentaman ensin se ohjelma koneellee ja sitten sitä voisi vasta katsoa, mutta kun oon asentanu sen niin monta kertaa jo että en sitten tiedä missä on vika.?
kiitoos avustasi :)- ite myös
Jees, eli sun täytyy ladata se ohjelma ja sen jälkeen se toimii. mulla ainakin. ite latasin tältä sivulta sen : http://www.xvidmovies.com/codec/. Kun oot ladannu sen, ei tartte tehä muuta ku asentaa se. Ei muuta. Sit pitäs toimii :)
- edelliseen
ite myös kirjoitti:
Jees, eli sun täytyy ladata se ohjelma ja sen jälkeen se toimii. mulla ainakin. ite latasin tältä sivulta sen : http://www.xvidmovies.com/codec/. Kun oot ladannu sen, ei tartte tehä muuta ku asentaa se. Ei muuta. Sit pitäs toimii :)
miltä sivulta oot sen asentanu nimittäin? kaikkien sivujen ohjelmat ei toimi. kokeile tota jonka laitoin edelliseen viestiin. itekki kokeilin eka jotain toista eikä toiminu :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733