Kannattaisko laittaa pyöränsä myyntiin ns, myyntitilille alan liikkeeseen??
Ehkä helpompaa, mutta saako huonon hinnan...
Kiitos vastauksista.
Pyörän myynti
7
856
Vastaukset
- bikerjerk
ehdot,eli paljoko haluavat provikaa.Onhan niiden helpompi se myydä,kun voivat "pätkällä" kauppaa.
- Suzuman
Ottavat välistä noin 5-10% riippuen pyörästä, aikaisemmasta asiakas suhteesta, minkä ja kuinka uuden pyörän ostat ko.liikkeestä jne. Etunahan on se, että pyörä on esillä liikkeessä ja mahdollisten ostajakanditaattien nähtävänä ja kokeiltavana. Varsinkin kalliinpien pyörien (yli 10teur) myynti lehti ilmoittelulla on kohtuullisen vaikeaa puuhaa.
- Myyntitykki
Suzuman kirjoitti:
Ottavat välistä noin 5-10% riippuen pyörästä, aikaisemmasta asiakas suhteesta, minkä ja kuinka uuden pyörän ostat ko.liikkeestä jne. Etunahan on se, että pyörä on esillä liikkeessä ja mahdollisten ostajakanditaattien nähtävänä ja kokeiltavana. Varsinkin kalliinpien pyörien (yli 10teur) myynti lehti ilmoittelulla on kohtuullisen vaikeaa puuhaa.
Olet oikeassa, yli 10000 eskon pyörän myynti on erittäin epätoivoista.
Yritin myydä omaani (14000 eskoa)useaan otteeseen, eikä ainuttakaan soittoa tullut!
Mopo on edelleen tallissa ja sinne taitaa jäädä, koska polkuhintaankaan en virheetöntä peliä halua myydä. - kiwasikaaaaaa
Myyntitykki kirjoitti:
Olet oikeassa, yli 10000 eskon pyörän myynti on erittäin epätoivoista.
Yritin myydä omaani (14000 eskoa)useaan otteeseen, eikä ainuttakaan soittoa tullut!
Mopo on edelleen tallissa ja sinne taitaa jäädä, koska polkuhintaankaan en virheetöntä peliä halua myydä.vähänkin arvokkaamman myyminen vaikeaa (lue lähes mahdotonta)ilman aktiivista myyntiä=liikettä
- Rambe
kiwasikaaaaaa kirjoitti:
vähänkin arvokkaamman myyminen vaikeaa (lue lähes mahdotonta)ilman aktiivista myyntiä=liikettä
Eiköhän ne pyörät kaupaksi mene, kun laittaa hinnan kohdalleen. Mutta jos ei ole pakko myydä, niin voi jättää pyörän pölyttymään myös varastoon (odottamaan hintojen nousua HAHAHAAA!), kuten yksi aikaisempi keskusteluun osallistuja. Sen verran kuitenkin on tarjontaa pyöristä tällä hetkellä, että hinnat laskevat koko ajan. Helpoin tapa on tietenkin tuo liikkeeseen vienti. Eipä sekään mikään tae ole että pyörä menee kaupaksi, jos itse sanot tarvitsevasi pyörästä xxxx EUR ja myyjä laskee tarvitsevansa esim. 500 EUR, niin voidaan olla jo kovin kovin suuressa 'ylihinnassa' pyörälle.
- Anonyymi00006
polkupyörä myynti kuin vasta syntynyt lapsi alasti ilman kunnon valoja. Kaikki myynti yksittäinen voi varastaa.
punainen takavalo vaade sähkömies väri kytkentä joka en taskulamppu polkupyörä liikenne vahingot - Anonyymi00007
Et sinä siinä polttomoottoripaskaläjästä enää saa yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579