Pyörän myynti

Tietämätön

Kannattaisko laittaa pyöränsä myyntiin ns, myyntitilille alan liikkeeseen??
Ehkä helpompaa, mutta saako huonon hinnan...
Kiitos vastauksista.

7

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bikerjerk

      ehdot,eli paljoko haluavat provikaa.Onhan niiden helpompi se myydä,kun voivat "pätkällä" kauppaa.

      • Suzuman

        Ottavat välistä noin 5-10% riippuen pyörästä, aikaisemmasta asiakas suhteesta, minkä ja kuinka uuden pyörän ostat ko.liikkeestä jne. Etunahan on se, että pyörä on esillä liikkeessä ja mahdollisten ostajakanditaattien nähtävänä ja kokeiltavana. Varsinkin kalliinpien pyörien (yli 10teur) myynti lehti ilmoittelulla on kohtuullisen vaikeaa puuhaa.


      • Myyntitykki
        Suzuman kirjoitti:

        Ottavat välistä noin 5-10% riippuen pyörästä, aikaisemmasta asiakas suhteesta, minkä ja kuinka uuden pyörän ostat ko.liikkeestä jne. Etunahan on se, että pyörä on esillä liikkeessä ja mahdollisten ostajakanditaattien nähtävänä ja kokeiltavana. Varsinkin kalliinpien pyörien (yli 10teur) myynti lehti ilmoittelulla on kohtuullisen vaikeaa puuhaa.

        Olet oikeassa, yli 10000 eskon pyörän myynti on erittäin epätoivoista.
        Yritin myydä omaani (14000 eskoa)useaan otteeseen, eikä ainuttakaan soittoa tullut!
        Mopo on edelleen tallissa ja sinne taitaa jäädä, koska polkuhintaankaan en virheetöntä peliä halua myydä.


      • kiwasikaaaaaa
        Myyntitykki kirjoitti:

        Olet oikeassa, yli 10000 eskon pyörän myynti on erittäin epätoivoista.
        Yritin myydä omaani (14000 eskoa)useaan otteeseen, eikä ainuttakaan soittoa tullut!
        Mopo on edelleen tallissa ja sinne taitaa jäädä, koska polkuhintaankaan en virheetöntä peliä halua myydä.

        vähänkin arvokkaamman myyminen vaikeaa (lue lähes mahdotonta)ilman aktiivista myyntiä=liikettä


      • Rambe
        kiwasikaaaaaa kirjoitti:

        vähänkin arvokkaamman myyminen vaikeaa (lue lähes mahdotonta)ilman aktiivista myyntiä=liikettä

        Eiköhän ne pyörät kaupaksi mene, kun laittaa hinnan kohdalleen. Mutta jos ei ole pakko myydä, niin voi jättää pyörän pölyttymään myös varastoon (odottamaan hintojen nousua HAHAHAAA!), kuten yksi aikaisempi keskusteluun osallistuja. Sen verran kuitenkin on tarjontaa pyöristä tällä hetkellä, että hinnat laskevat koko ajan. Helpoin tapa on tietenkin tuo liikkeeseen vienti. Eipä sekään mikään tae ole että pyörä menee kaupaksi, jos itse sanot tarvitsevasi pyörästä xxxx EUR ja myyjä laskee tarvitsevansa esim. 500 EUR, niin voidaan olla jo kovin kovin suuressa 'ylihinnassa' pyörälle.


    • Anonyymi00006

      polkupyörä myynti kuin vasta syntynyt lapsi alasti ilman kunnon valoja. Kaikki myynti yksittäinen voi varastaa.
      punainen takavalo vaade sähkömies väri kytkentä joka en taskulamppu polkupyörä liikenne vahingot

    • Anonyymi00007

      Et sinä siinä polttomoottoripaskaläjästä enää saa yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe