Meikäläisellä on ollut todella Polo-ongelmia, joista viimeisin oli AGS-jarru, joka rikkoutui 3 vuotta vanhasta 52000 km ajetusta autosta. Maahantuoja ja myyjä eivät tule vastaan. Remontti tuli maksamaan 1000 euroa. Tämä täytynee tulkita niin, ettei volkkarin tarvitse kestää kahta vuotta pidempään, sillä takuuhan on vain 2 vuotta. Kannattaa harkita, mistä ja minkä auton ostaa, jos haluaa välttyä murheilta.
Vastaukset 4
- tässä nyt
asiaa kuluttujaneuvojalle. Eihän tuo ole kuluva osa vaan sen pitää kestää koko auton käyttöiän.
- Polo-ongelmia
Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hänen suositus oli valitus. Sen tulen tekemään ja vaatimaan korkoineen päivineen. Tiedossa on myös oikeuden päätöksiä vastaavista tilanteissa, joten tämä myyjä saa kirjoittaa vielä valitukseen vastineen. Harmittavinta tässä on se, että joutuu tekemään niin paljon työtä asian eteen ja itseasiassa valitusteitse myyjällekin homma tulee kalliimmaksi kuin heti sopimalla. Periksi en meinaa antaa ja anna itseänni linssiin sahata. Hämmästyttää maahantuojankin asenne asiaan.
- Polo-ongelmia
Niin ja varaosakaan ei voinut ostaa kuin maahantuojan kautta. Siis ei mitään mahdollisuuksia kilpailuttaa tuotetta. Maksat sen mitä pyydetään. Kokonaishinnassa asennuksen osuus on niin pieni, ettei sen kilpailuttamisella ole mitään merkitystä. Tässä on kuluttaja myyjän armoilla. Onkohan muitakin auton varaosia, joita ei voi ostaa kuin merkin maahantuojalta?
- akh
Pystyisköhän tuota osatamaan seinäjoen varaosakeskuksen kautta ne tuoo itse osia maahan. Mä oon ostanu sieltä jonku verran alkuperäis osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398