ABS-jarrut rikkoutuivat

Polo-ongelma

Meikäläisellä on ollut todella Polo-ongelmia, joista viimeisin oli AGS-jarru, joka rikkoutui 3 vuotta vanhasta 52000 km ajetusta autosta. Maahantuoja ja myyjä eivät tule vastaan. Remontti tuli maksamaan 1000 euroa. Tämä täytynee tulkita niin, ettei volkkarin tarvitse kestää kahta vuotta pidempään, sillä takuuhan on vain 2 vuotta. Kannattaa harkita, mistä ja minkä auton ostaa, jos haluaa välttyä murheilta.

4

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä nyt

asiaa kuluttujaneuvojalle. Eihän tuo ole kuluva osa vaan sen pitää kestää koko auton käyttöiän.

• Polo-ongelmia

Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hänen suositus oli valitus. Sen tulen tekemään ja vaatimaan korkoineen päivineen. Tiedossa on myös oikeuden päätöksiä vastaavista tilanteissa, joten tämä myyjä saa kirjoittaa vielä valitukseen vastineen. Harmittavinta tässä on se, että joutuu tekemään niin paljon työtä asian eteen ja itseasiassa valitusteitse myyjällekin homma tulee kalliimmaksi kuin heti sopimalla. Periksi en meinaa antaa ja anna itseänni linssiin sahata. Hämmästyttää maahantuojankin asenne asiaan.

• Polo-ongelmia

Niin ja varaosakaan ei voinut ostaa kuin maahantuojan kautta. Siis ei mitään mahdollisuuksia kilpailuttaa tuotetta. Maksat sen mitä pyydetään. Kokonaishinnassa asennuksen osuus on niin pieni, ettei sen kilpailuttamisella ole mitään merkitystä. Tässä on kuluttaja myyjän armoilla. Onkohan muitakin auton varaosia, joita ei voi ostaa kuin merkin maahantuojalta?

• akh

Pystyisköhän tuota osatamaan seinäjoen varaosakeskuksen kautta ne tuoo itse osia maahan. Mä oon ostanu sieltä jonku verran alkuperäis osia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe