http://www.youtube.com/watch?v=oEqAUMLLLK0 Popin prinsessa on palannut :P
Samalla voidaan kumota lehtien väitteet että Britney olisi stripannut jossain baarissa tangon ympärillä...
Gimme More musavideo :)
11
924
Vastaukset
- Musiikkivideo
on tyylikäs ja siinä tihkuu klubimeininki! Hyvä Britney!
- Ja hyvä niin
Kymmenen pistettä :)
- ootko
tosissas?! mistä kohtaa tuo video on tyylikäs?
- blondi britneyn
ootko kirjoitti:
tosissas?! mistä kohtaa tuo video on tyylikäs?
hymy on niin söpö! Koko video on seksikäs, mutta tyylikäs.
- i say it-
Alku oli lupaava kun Blondi- Britney istui pöydässä ja hämmästyi pahan britneyn saapumista.
Loppuvideo onkin jo sitten Britneyn heilumista tangolla.
Olisin odottanut kyllä enempi että olisi jtn juonta tullut eikä vain että pari krt kuvataan blondi-britney. Ja ne muutamat blondi-britney sekunnit tuntuivat pelastavan videon liian helposti. Koska muutenha videossa ei ole muuta kuin tangossa pyöriminen.
Videokuvaustyyli pelasti videon. Ilman sitä "ei niin trimmissä kunnossa oleva britney" olisi näyttänyt jo vähemmän glaumorikkaammalta.
Loppukohdassa pari sekuntia vilahtaa yläosaton britney, joka pitelee vaatekappaletta edessään.
Uskon, että ilman leikkauksia ja ohjaajien sananvaltaa, pelkän Britneyn mielihalujen pohjalta tekemisellä videosta olisi saattanut tulla melko halpa.
Joka tapauksessa, blondi-britney oli mielestäni ainut tyylikäs/kaunis/terveen näköinen britney videolla, joka olisi saanu pohjautua enemmän siihen kuin jo sen puolen tuhman puolen nähtyyn britneyhyn.
Mutta se mitä britney halusi videolla hakea ja tuoda esiin ei tainut kovin monelle yllätyksenä tulla. seksiä.
Kaikenlisäksi pahan-britneyn asuvalinta oli aika heikko sekä hiukset väreineen tekivät kaunisnaamaisesta tytöstä ruman ja tyylittömän. - myös muut kuten
People ja Us Magazine tykästyivät :)
- =D=D
youtube kommentteja:
this is really bad video but I understand that, because I know, that Britney was in a bad condition when she recorded that video. I forgive you, Britney!
its sooo cheap :S
I usually love her videos, but this is just as disappointing as the VMA's. The VMAs at least had a dance routine. The VMAs were better than this. This is just her dancing on a pole, sloppy singing, sloppy editing. It's boring. And those that think it's OKAY and good are in DENIAL.
jesus take the wheel............please
STOOOOPID
http://www.youtube.com/watch?v=oEqAUMLLLK0
- ärsyttävintä
se,kun tanssiliikkeet eivät etenkään alussa kulkeneet musiikin mukana.Muuten video oli ihan katsottava.
- ...onko jollain..
linkkiä toiseen? :)
- linkki videoon!
...onko jollain.. kirjoitti:
linkkiä toiseen? :)
- video!
linkki videoon! kirjoitti:
todella huono ja amatöörimäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559