Ärsyttävimmät ihmiset
1. Niko (luulee olevansa COOL, minun mielestäni nolla)
2. Kadi (kamalaa heilumista ja turhanpäiväistä paskanjauhamista, ärsyttävä aksentti)
3. Tiina (jotenkin mielistelijän tuntuinen, myös sen ulkonäkö ärsyttää)
4. Farbod (oliko nimi oikein... kun se meni sinne taloon niin sen kaveri siel studiossa jauho kaikkee miten hauska yms se on; mielestäni F. on osoittautunut aika tylsäksi ja joissain asioissa huomionhakuiseksi. sit ne sen kommentit "asemani paranee", "sain muiden respektii" ärsyttää.
(mukavimmat: jarkko, maxine, pia, suvi)
ärsyttävimmät
8
667
Vastaukset
- ärsyttää
eniten,myös Timo.
- ..........
Maxi, Piia ja sitten se Tiina.
- mun mielestä
ovat: Kadi ja Kadin muut persoonat
- dinler
1. Pia( kyyninen kovanaama-horatsu)
2. Jarkko( talon "isä/johtohahmo" aina niin tunteella mukana kun jotain surettaa. vittuun sellanen teennäinen nössöily)
3. Tiina( koko paketti jollain tavalla ärsyttävä)
kaiken kaikkiaan yllättävän väritöntä porukkaa. olisi edes einari mukana.siinä vasta ihanan ärsyttävä tyyppi- on ärsyttävin
niin vitun levoton tyyppi ja aina vislaamassa. luulee olevansa komea,mutta tuollaisia mahtuu kakskyt tusinaan. Näitä on samankaltaisia notkuu baareissa pilvinpimein. ÄLLÖ!
- ja Maxine-marisija
on ärsyttävin kirjoitti:
niin vitun levoton tyyppi ja aina vislaamassa. luulee olevansa komea,mutta tuollaisia mahtuu kakskyt tusinaan. Näitä on samankaltaisia notkuu baareissa pilvinpimein. ÄLLÖ!
ovat inhokit.
- ärsytä
Luulenpa että Farbodin hauskimmat temput on jätetty käsikirjoituksen ja koosteiden ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392