kertokaa itsetyydytys ohjeita
kertokaa itsetyydytys ohjeita!!!
8
4946
Vastaukset
- ---
Miten kummassa joku nettipalstalla voisi neuvoa sinulle, mistä sinä tykkäät? Sitä kutsutaan itsetyydytykseksi, koska siinä tehdään sitä mikä itsestä hyvälle tuntuu. Ei kukaan muu voi tietää, millä tavalla sinä haluat runkata. Siksi toisekseen et kertonut oletko tyttö vai poika, joten vaikea sanoa muuta kuin että tumputa kovempaa tai hinkkaa nopeammin.
- Rainer und Tamara
Kaikilla ihmisillä on eri asioita josta kiihottuvat.
Jotku runkkaavat lukien aamulehteä.
Jotku lasten tarhan vieressä autossa.
Jotku taas vanhainkotien ikkunoitten alla j.ne.
Eri tapoja taas löytyy monta:
Istu käden päällä kunnes se menee tunnottomaks ja sitte se tuntuu siltä kun joku toinen tekisi sen sulle. (vanha legendaarinen)
Imuta itses ilon pölynimurilla.
Paina sitä pullataikinaan (mieluiten lämmin).
Tee reikä sängynpatjaan ja anna palaa.
Tai mene naapurin navettaan yön tunneilla ja tunne eläimellinen rakkaus :D - tyhgyj
heppiäsi hiekkapaperilla se tuntuu hyvältä
- siitä se
lähtee
- dsadsaasdasad
Sormi syvälle pilluu.
- nautinto....
No esim. meet puoli makaavaan asentoon ja sit alat hieroon alapäätä silleen et vauhti nopeutuu ja välillä hiljenee ja sormien ei oo pakko mennä syvälle :) Ja sit jos oot suihkus seisot ja avaat haarat suuresti auki ja silleen hinkkaat ees tahkaalteen sitä suihku osaa mistä tulee vettä' niin billuu ja sit laitat vettä tulemaan :) Mulla ainakin tuntuu :)
- Anonyymi
Voit esimerkiksi:
1. Voit mitata viivoittimella kiveksiä sekä pippeliä
2. Voit hieroa eturauhasta ja kiveksiä
3. Liikutella esinahkaa edestakaisin
4. Voit kietoa pippelin ympäri narun, ja vetää sillä pippeliä eri suuntaan ja kädellä toiseen
5. Voit itsetyydytyksen aikana laittaa sukuelinten alle lusikan, sekä avata vähän esinahkaa ja vetää narulla niin on helpompi masturboida
6. Voit pitää narun avulla esinahkaa auki ja laittaa peniksen viivoittimen päälle ja hieroa eturauhasta - Anonyymi
MIKÄ OLET HALUAISIN Nähdä SINÄ OLET IHANA KOVIS OTTO RUOSKA PEPPU KOVAA IHANA Ilta Kassa SAA OTTAA SUUT KYRPÄÄ IHANA KOVIS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076