Kelan päätöksistä

Minä vaan

3

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitusrumbaan kyllästynyt

Täysin totta, Kelan linja on koventunut. Surettaa eniten, että korvaushakemuksia hylätään vammaisilta lapsilta. Olen täysin kyllästynyt valitusrumbaan ja nostanut kädet ylös, en jaksa enää valittaa.
      Ihmeellisintä on se, että vaikka terveydentilassa ei tapahdu muutosta etusuudet lopetetaan, vaikka selkeä tarve jatkuu.

Usko oikeudenmukaiseen ja tasapuoliseen kohteluun on mennyt ja tuskin enää palaa.

• kannattaa aina

koska ei ne siellä kelassa muuten ymmärrä että olet oikeasti jotakin asiaa hakemassa.

• Tiger-Woods

Kokemukseni mukaan KELA on syvältä.
      Heidän esim.asikaspalvelunsa on erittäin töykeää ja ylimielistä. Olen joutunut KELAN kanssa törmäys kursille ainoastaan niinkin vähäpätöisessä asiassa kuin matka korvaus.
      Tuo korvaus henk.autolla on 20 cent./km.perustuu lausumaan halvinta kulkuneuvoa käyttäen.
      Kysymyksessä oli matka sädehoito klinikalle joka on 80km.pr.sivu, mutta heidän mielestään se olikin vain 65km. Siitäkös väittely syntyi, mutta olin oikeassa. He kyllä varmasti tiesivät että matka on 80km. Liekö ollut tahallinen harhautus en tiedä? Matkaa kertyi 2 kuukauden ajalta n.6000 km ,ettei ihan pikku juttu.Että tällainen tapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe