Käykää lukaisemassa seuraava uutinen kelan päätöksistä
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikeusasiamies haluaa Kelan tutkivan vammaistukipäätöksensä/1135230805547
Kelan päätöksistä
3
934
Vastaukset
- valitusrumbaan kyllästynyt
Täysin totta, Kelan linja on koventunut. Surettaa eniten, että korvaushakemuksia hylätään vammaisilta lapsilta. Olen täysin kyllästynyt valitusrumbaan ja nostanut kädet ylös, en jaksa enää valittaa.
Ihmeellisintä on se, että vaikka terveydentilassa ei tapahdu muutosta etusuudet lopetetaan, vaikka selkeä tarve jatkuu.
Usko oikeudenmukaiseen ja tasapuoliseen kohteluun on mennyt ja tuskin enää palaa.- kannattaa aina
koska ei ne siellä kelassa muuten ymmärrä että olet oikeasti jotakin asiaa hakemassa.
- Tiger-Woods
Kokemukseni mukaan KELA on syvältä.
Heidän esim.asikaspalvelunsa on erittäin töykeää ja ylimielistä. Olen joutunut KELAN kanssa törmäys kursille ainoastaan niinkin vähäpätöisessä asiassa kuin matka korvaus.
Tuo korvaus henk.autolla on 20 cent./km.perustuu lausumaan halvinta kulkuneuvoa käyttäen.
Kysymyksessä oli matka sädehoito klinikalle joka on 80km.pr.sivu, mutta heidän mielestään se olikin vain 65km. Siitäkös väittely syntyi, mutta olin oikeassa. He kyllä varmasti tiesivät että matka on 80km. Liekö ollut tahallinen harhautus en tiedä? Matkaa kertyi 2 kuukauden ajalta n.6000 km ,ettei ihan pikku juttu.Että tällainen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69970
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j87968Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835