Hei!
Haluaisin ostaa edullisen lasertulostimen, joka olisi yhteensopiva Linuxin kanssa. Minulla on Mandrake 10.1. käytössä. Mitä suosittelisitte?
Kiitos etukäteen avusta!
Linux-tulostin
9
704
Vastaukset
- iloinen itellalainen
HP:n tulostimissa on perinteisesti ollut hyvä linux tuki, eli jotain siltä valmistajalta.
Konica Minolta... Toimii kuin se kuuluisa junan WC!
- yhteensopivuus
http://www.linux-foundation.org/en/OpenPrinting
^tuolta voi katsella tulostimien yhteensopivuutta.
hp:n tulostimet on aika varma ratkaisu ja niisä saa halvalla anttilasta ja citymarketista. - mustavalkolaser
tekstin tulostukseen, halpa hankkia
ja jauhoja saa purkkitavarana jos tarvitsee
joskus lisätä. PcLinuxOS asensi tulostimen
automaattisesti vaikka onkin ns. win only
mallia, muista Linux jakeluista eos.- ole..
saanut hp 1020 toimimaan sen paremmin ubuntussa kuin kubuntussa, noh kerran sain toimimaan mutta tuli usb-kaapeli otettua pois ja sen jälkeen ei ole pelittänyt
- mustavalkolaser
ole.. kirjoitti:
saanut hp 1020 toimimaan sen paremmin ubuntussa kuin kubuntussa, noh kerran sain toimimaan mutta tuli usb-kaapeli otettua pois ja sen jälkeen ei ole pelittänyt
En minäkään saanut ubuntussa toimimaan ja
linux printin tjms. mukaan on vältettävä
valinta linuxiin. Kuitenkin kun asensin
PcLinuxOS käyttiksen, siinä asennus löysi
tulostimen automaattisesti ja pelaa edelleen.
Kuun lopulla tulevaan uuteen Ubuntu distroon
on tulossa myöskin automaattinen printin
asennus, jota jo odottelen. Tuo miksi vastasin
alottajalle oli se, että Mandriva taitaa olla
myös PcLinuxOS alustana joten voi toimia tai
sitten ei. Voithan imuttaa Live-cd ja kokeilla.
- debianisti
Asentui heittämällä ja toimii kuin junan vessa.
- vertaus..
nykyään kun puhuu että toimii kuin junan vessa, niin sen voi olettaa tarkoittavan että mikään ei toimi.
sm3:ssa ja dm12:ssa nuo vessat kun ainakin reistailee enemmän ja vähemmän.
dm12:ssa kerran jouduin pyytämään konduktööriä avaamaan laiturin vastapuoleisen oven että pääsin kuselle kun vessa ei pelittänyt.
- Poro1
ubuntussa - ja miksei siis toisissakin linuxeissa - on meillä ainakin Epson EPL-5800 (5700L ei toimi), HP laserjet 1200 ja anopilla HP laserjet 4 (vanhempi tulostin). Eli ainakin nämä toimii suorilla...
Epsoneista tosiaan ei tuo 5700L ja 5900L toimi suoraan, vaan joutunee kikkailemaan enemmänkin...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384