Seisoin peilin edessä
katsoin itseäni
rypistyneitä silmäkulmia
vakoja poskillani
masennusurat leukapielissä
kaula kuin lakastuvalla kukalla..
Voitko sinä rakasta minua
voitko katsoa ohi kurttuisten kasvojeni,
voitko unohtaa reisieni löysät poimut,
voitko puristaa valuvaa rintaani
josta tiiviys on vähentynyt,
voitko silittää harmaantuvia hiuksiani
ja katsoa minua naisena.
Näetkö sisälleni
näetkö sen mikä on tärkeintä.
Rakastan Sinua.
Verenpainetta, sydänvikoja
dementiaa, ADHT;eetä
emme voi tietää mitä on huomenna.
Ota tänään kädestä kiinni rakkaintasi
vie esileikkiin
vie taivaallisiin nautintoihin
vie ajattelematta moraalia joka vangitsee sinut.
Elä tänään ja nauti siitä mitä sinulla on.
Anna elämän virrata sinussa ja hänessä.
Aamun huutoja.
11
779
Vastaukset
Sain sähköpostiini ilmoituksen, että viestiin on vastattu. Kadonnut?
Pahan mielen purkamiseenkin tämä kanava sopii, liekö sitä ollut se viesti jonka ehdin lukea.
Missä tunteenne eläkeläiset?
Vieläkö tunteet saavat poskipäät punaisiksi ja uskallatteko sanoa että rakastatte. Itserakkaus on tärkeä itsetunnon kannalta, sillä vain siten on voimia rakastaa muitakin.
"Ei ole reilu se joka kielensä polttaa, mutta ei kerro toisille, että keitto on kuumaa."- Yykaakoo
Kiitos runosta.
Saanen jatkaa tuosta "Elä tänään ja nauti siitä, mitä sinulla on":
Olen rikas. Rikas minä olen.
Minulla on kaikki nämä eletyt vuodet,
vuosikymmenet,
sodan ja rauhan vuodet:
Rakkaus kuolema hyvästit erot ikävät riemut anteeksiannot armahdukset - kaikki värit.
Rikas olen.
Minä näen kuulen haistan maistan tunnen,
olen ihan täysjärkinen,
jalkani ja käteni toimivat.
Pääsen kyykystä takaisin jaloilleni.
Ei ole kulumia sokeritautia tubia aidsia verenpainetta psoriasista epilepsiaa luulotautia.
En ole kyyninen.
Voi miten rikas olen.
Ruoka- ja pesuveteni minä saan suoraan seinästä.
Minulla on suihku sauna likaviemäri sähkövalo sähköhella, lämmin koti, pesukone sukset jääkaappi polkupyörä vene ilmakiharrin kirjojakirjoja televisioradiolevysoitin joustinpatjapeittosänky sohva ruokaaruokaa lääkäripalvelut, äänioikeus, demokraattinen itsenäinen isänmaa, sananvapaus.
Kuinkahan monta maapalloa tarvittaisiin, jos kaikki saisivat olla näin rikkaita.- Yykaakoo
Niin, paljonhan tuosta aarrearkkuni sisällöstä jäi mainitsematta, mutta mitenkäs tämän unohdin:
Olen saanut käydä koulua, osaan lukea ja kirjoittaa. Yykaakoo kirjoitti:
Niin, paljonhan tuosta aarrearkkuni sisällöstä jäi mainitsematta, mutta mitenkäs tämän unohdin:
Olen saanut käydä koulua, osaan lukea ja kirjoittaa.Juuri noin se elämän rikkaus on meillä, jos osaamme arvostaa ja nähdä lähelle, haikailematta kauemmaksi haaveillen siitä mitä siellä siintää.
Tämä hetki, ainutkertainen tilaisuus nauttia ja olla onnellinen.- lupiini
teille Tuoksuvattu ja Yykaakoo hienoista runoista ja upeista tunnelmista! Rakkaus on ihana asia ja oman rakkaan kanssa elämä on juhlaa. Olen kerta kaikkiaan onnenpekka, kun kohdallani tuo on toteutunut ja jatkuu edelleen. Runosuoneni oli pulppuamassa muutama vuosi sitten, kun äitini kuoli, mutta nykyään en ole runoillut kuin vähän. Mukava on lukea teidän luomuksianne. Hyvää päivän jatkoa!
- on kuin syksy vasten talvea
ja hymysi varisee,
kuinsyksy vasten kevättä.
Aina uutena.Ryppyistä poskea vasten painan käteni
syksy on saapunut, minäkin kypsynyt
kuin kaneliomena puussa.
Sen kantamat hedelmät
osa putoaa maahan, hyödyttömänä, maatuakseen uuteen kevääseen ravinnoksi uudelle sadolle.
Niin on elämäni, sato korjattu, mutta ajatuksissa aina uusi kevät....kunnes viimeinenkin hedelmä on pudonnut....- marjapensas
Tuoksuvattu kirjoitti:
Ryppyistä poskea vasten painan käteni
syksy on saapunut, minäkin kypsynyt
kuin kaneliomena puussa.
Sen kantamat hedelmät
osa putoaa maahan, hyödyttömänä, maatuakseen uuteen kevääseen ravinnoksi uudelle sadolle.
Niin on elämäni, sato korjattu, mutta ajatuksissa aina uusi kevät....kunnes viimeinenkin hedelmä on pudonnut....Et voi päättää elämäsi pituudesta, mutta voit vaikuttaa sen sisältöön.
Et voi päättää ihosi rypyistä, mutta voit vaikuttaa kasvojesi ilmeisiin.
Et voi päättää toisten mahdollisuuksista, mutta omiisi voit tarttua.
Et voi vaikuttaa siihen kuinka korkealla pääsi keikkuu,
mutta sinä päätät mitä ajatuksia mukanasi kuljetat.
Et voi päättää kovista ajoista ja sateisista päivistä, mutta voit varautua siihen,
että tulet niistä selviämään.
- on sanat
on sade
on kieli
joka koskee
maan herkimpään
Ja se soi
kuin uusi
maa-kuin jousi- Runotyttö. ¤
Kuulethan
sanat herkät
kuin kaste ruusunlehdellä
perhosen juomakupissa.
Kuin hymy lapsen huulilla
viaton ja avoin,
niin kuiskaan sinulle
sanoilla joissa soi elämä,
Huomisessa on eilisen muisto
tässä hetkessä elämä
ilo ja unelma. - muta sanat on vain tunteide...
Runotyttö. ¤ kirjoitti:
Kuulethan
sanat herkät
kuin kaste ruusunlehdellä
perhosen juomakupissa.
Kuin hymy lapsen huulilla
viaton ja avoin,
niin kuiskaan sinulle
sanoilla joissa soi elämä,
Huomisessa on eilisen muisto
tässä hetkessä elämä
ilo ja unelma.Olisi kiva kuulla lisää susta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278