Miten toimii homma, kun seksipalvelujen ostaminen on laitonta ja myyminen kuitenkin laillista? Miten voi ostaa pillua tekemättä rikosta?
Seksin myyminen laillista ja ostaminen laitonta
9
2611
Vastaukset
- orja aallonpohjassa
mitä jos ostaa "palveluja" pankkilainalla tai luottokortilla...silloinhan ei itse "tavallaan" osta,vaan pankki/luottokunta,koska heidän on varmistuttava siitä,että raha menee asuntolainassa talon rakennukseen,eikä huoran perseeseen...tämä saa kyllä avioliiton vaikuttamaan leasing prostituutiolta,mutta sitähän se on...lisäksi naisilla on luonnostaan "kortinlukia",josta ei kyllä kannata visaa vetää läpi,koska sen tuntee poskilihaksissa,joiden turpoamista/mustelmia on noloa selittää työpaikalla...ehkä tämä asia kuuluu niihin kysymyksiin,joihin ei ole vastausta...muita vastaavia kysymyksiä on,-missä olin eilen ja kuka tuo on...
- p*nopete
Seksipalveluiden ostaminen ei ole kiellettyä kuin ihmiskaupan (parituksen?) uhreilta... Kuka nämä sitten mitenkin määrittelee, on toki kokonaan eri asia.
Mutta jos tavan Jussi maksaa tavan Liisalle 100 euroa seksistä, niin ei siinä kukaan mihinkään rikokseen syyllisty.- makkaramervinlärvipunottaa
Ruotsissa laki on tosiaan tuo että myydä saa muttei ostaa. Vaikka Liisa haluaisi omasta tahdostaan myydä lompsaansa niin ostaa et saa. Vittu nauroin varmaan viikon kun tuon kuulin...nohh ruotsalaiset on tunnetusti maailman tyhmin kansa.
- Coiffeur
Alkuosa oli aivan oikein, eli on kiellettyä ostaa ihmiskaupan uhreilta, mutta..
- on myös kiellettyä ostaa alle 18-vuotiaalta.
Myös yritys on rangaistavaa. - jjjjeeeeeeeeeeeeeee
Coiffeur kirjoitti:
Alkuosa oli aivan oikein, eli on kiellettyä ostaa ihmiskaupan uhreilta, mutta..
- on myös kiellettyä ostaa alle 18-vuotiaalta.
Myös yritys on rangaistavaa.Katsokaas jos seksin ostaminen on rikos niin kannattaa siirtyä vaihtokauppaan eli molemmat vaan myy. Esimerkkinä nainen pitää pillullaan hintaa normaalisti 100EUR no vaihtokauppaa varten neinan nostaa hintansa 200EUR/setti ja vastapainoisesti mies myy itseään satasella ja maksaa aioastaan välirahaan ja molemmat han vaan myy eikö niin?
- ääliööööööööööööööööö
jjjjeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Katsokaas jos seksin ostaminen on rikos niin kannattaa siirtyä vaihtokauppaan eli molemmat vaan myy. Esimerkkinä nainen pitää pillullaan hintaa normaalisti 100EUR no vaihtokauppaa varten neinan nostaa hintansa 200EUR/setti ja vastapainoisesti mies myy itseään satasella ja maksaa aioastaan välirahaan ja molemmat han vaan myy eikö niin?
Siehä nokkela oot
- vero karhu
Et asiasta maininnut, mutta Liisan pitäisi kyllä verottajalle ilmoittaa vielä tuo 100 euroa, ja hoitaa siitä tarvittavat maksut, niin sitte olis laillista.
- vaihtokauppa
vero karhu kirjoitti:
Et asiasta maininnut, mutta Liisan pitäisi kyllä verottajalle ilmoittaa vielä tuo 100 euroa, ja hoitaa siitä tarvittavat maksut, niin sitte olis laillista.
Et siekään ilmoita verottajalle jos jäät esim auton vaihtokaupoissa voitolle...vai?
- ostamassa
seksi liikkeestä tekopillu. se on sallittua eikä maksa paljoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797