Top mopot

Pv forever

Peewee on paras muut on alas, vitsi vitsi. Top5 vähän vanhemmat mopot 1 pv,2 raisu,3 Monkey,4Tunturi tiger aqua,5s1. Uudemmat mopot top5 1 Derbi senda-r,2Derbi gpr 50r,3Gagiva mito50,4 Yamaha dt 50r,5(skootteriki mahtu listalle) Peugeot speedfight2. Ylikiiminki on huippu paikka!!!

11

5152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

Kyllä se on kaunotar mopojen keskuudessa tuo Jincheng JC(?) Q-8 knight minkä itse omistan.

http://www.moposport.fi/jincheng/q8.html

Ja eikä vain hienoutensa takia ole paras vaan myös ominaisuuksiltaan eli esimerkiksi siitä, että se ei ole mikään 2-tahti vaan 4-tahti.
      Mopoilijoiden jo uskoisi tietävät mitä eroja se sitten tarkoittaa.

• hra_rex

Honda monkey on sen takia paras koska se on 4-tahti ja sitä on helppo virittää! Honda monkeystä on japanissa ja kiinassa varmaan 50010264864 eri kopiota kun Jinhceng valmistaa "mankia" ym. Pv on siittä hyvä että siihen saa suoraan vaikka 75-cc powerplussan sylinterin ja kaikkea muuta kivaa. Honda monkey on siittä erikoinen että (varsinkin) uusimmissa on musta tankki ja lokarit, punainen runko ja harmaa moottori ja vanteet. Honda monkey on mielestäni paras ja voin kyllä perustella jos lähetät viestin sähköpostiini. Monkey on ainakin 4-tahti. Jinchengin manki on helppo virittää kulkemaan 60. Arvatkaa miten. Pakoputkesta pitää porata kuristeet pois. Tällä tarkoitan KAIKKIA kuristeita.

• promanki

kyllä kaikkein siistein mopo on jinchengin promanki

• jansson_90
        hra_rex kirjoitti:

Honda monkey on sen takia paras koska se on 4-tahti ja sitä on helppo virittää! Honda monkeystä on japanissa ja kiinassa varmaan 50010264864 eri kopiota kun Jinhceng valmistaa "mankia" ym. Pv on siittä hyvä että siihen saa suoraan vaikka 75-cc powerplussan sylinterin ja kaikkea muuta kivaa. Honda monkey on siittä erikoinen että (varsinkin) uusimmissa on musta tankki ja lokarit, punainen runko ja harmaa moottori ja vanteet. Honda monkey on mielestäni paras ja voin kyllä perustella jos lähetät viestin sähköpostiini. Monkey on ainakin 4-tahti. Jinchengin manki on helppo virittää kulkemaan 60. Arvatkaa miten. Pakoputkesta pitää porata kuristeet pois. Tällä tarkoitan KAIKKIA kuristeita.

skootterista pitää vain ottaa variaattorista prikka pois niin kulkee 80...

• 5704
        jansson_90 kirjoitti:

skootterista pitää vain ottaa variaattorista prikka pois niin kulkee 80...

riippuu vähä skoooterista ei ainakaan pösö speedfight2 mee sillä 80km/h

• mopopojat
        promanki kirjoitti:

kyllä kaikkein siistein mopo on jinchengin promanki

mulla on kuule aprilia rx vm -02 ja kurit alkukäyräst otettu pois ja menée 90km\h.mun mielest paras mopo on aprilia rx tai mx.mitä kisoihin tulee niin kaikki oon voittanu sillä!

• Andy91
        hra_rex kirjoitti:

joo mut mua askarruttaa et millai mankin vaihteet menee ko oon menos koeajaan semmost täsä piakkoin et auttakaas vähä

• joujou
        mopopojat kirjoitti:

mulla on kuule aprilia rx vm -02 ja kurit alkukäyräst otettu pois ja menée 90km\h.mun mielest paras mopo on aprilia rx tai mx.mitä kisoihin tulee niin kaikki oon voittanu sillä!

mulkin on räksä -02.kuriton kulkee just joku 90km/h.minkä värine sinul.mul just komia ruskeen oranssi ja hopeet liekit.aprilia rulez!

ja täs viel nää best of the best:
        1.aprilia rx (tahto,voima,vapaus,kiihtyvyys,teho :D
        2.derbi drd racing (komee ja cool katu ja crossi malli molemmat hienoi!
        3.derbi r extreme (halpa mut saa helpost virin ja kulkee ja kiihty aika hiton hyvi!
        4.suzuki s1 (viritettynä ois kiva,itelläni vakio ja se on iha siisti mut nopeutta ja tehoo vaa tarvis lisää!
        5.honda monkey (siis viritettynä ja mega tuunattuna tietenki,vakiona laiska paska.
        Täs oli vaa vähä näit en muista kaikkii mopelei blaa blaakndfjwihfow

• meeksi
        hra_rex kirjoitti:

Kertokaa helpohkoja niksejä mankin viritykseen. Mun mankista on kaasarin ja imukaulun kuristus poissa ja putkea on porattu sekä välejä vaihdettu. Kulkee noin 55km´h. Kertokaa jos tiedätte mikä vielä auttais. On mulla 16mm lortto mutten ole jaksanut avartaa imu- ja pakoaukkoja.

P.S vastauksista kiitollinen.

• mopo poika
        meeksi kirjoitti:

Kertokaa helpohkoja niksejä mankin viritykseen. Mun mankista on kaasarin ja imukaulun kuristus poissa ja putkea on porattu sekä välejä vaihdettu. Kulkee noin 55km´h. Kertokaa jos tiedätte mikä vielä auttais. On mulla 16mm lortto mutten ole jaksanut avartaa imu- ja pakoaukkoja.

P.S vastauksista kiitollinen.

kannattaako mopo sportista ostaa osia jinkku mankii esim viritys pakettia?

• Zetä

Pisti silmään tuo Derbi tuossa ja ajattelin, että montaa varmaa kiinnostaa keskustelu kyseisestä moposta. Eli siis tässä linkki sivulle, missä keskustelua sm xracesta ja vähän muista http://mopot.us/mopokeskustelu/posts.php?id=18

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      262
      5897
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      45
      3862
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      35
      3244
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      60
      3129
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      169
      2982
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      44
      2798
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2767
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      79
      2460
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2068
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      196
      2067
    Aihe