Adobe Premiere pro 1.5 Ääniongelma

Vastatkaa

Eli siis mulla on Adobe premiere 1.5 niin se on aika Outo kun liitän jonkun clipin siihen ja yritän esikatsella sitä editointi-raidalla niin äänet ei kuulu siinä ollenkaan. aika hankala sitten editoida kun ei äänet kuulu, ja on äänet tietokoneessa päällä ei se tietokoneesta johdu vaan siitä ohjelmasta, eli jos joku osais auttaa tässä asiassa niin kiitos.

4

2821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo.

tarkasta ny aluksi onko mute-ääniraidalla päällä. Projektin asetuksista täytys katsoa myös, että toiston asetukset ovat oikein äänikortille - ei kameralle/nauhurille.

• Vastatkaa

Mutet ei oo päällä ja se siis on silleen kun laitan avi tiedostoo niin video menee video 1 mut audio hyppääkin sinne johkin audio 4 kohtaan..

• sitten....
        Vastatkaa kirjoitti:

Mutet ei oo päällä ja se siis on silleen kun laitan avi tiedostoo niin video menee video 1 mut audio hyppääkin sinne johkin audio 4 kohtaan..

projektin asetuksia sitten tutkimaan. Esim. jos preview-äänitoisto menee tuonne kameralle/nauhurille, ei ääni kuulu kajareista.

• Anonyymi

Toissailtana asensin Premiere 10:n. Sama ongelma, että siirtää äänen alkavaksi huomttavasti myöhemmin kuin kuvan. Eihän ne silloin synkkaa. Mistä nuo mainitut asetukset löytyvät, jotta pääsis yrittämään korjausta sitä kautta? Kiinnostais myös, että miksi ohjelma tuolla tavalla hajaannuttaa jo siinä vaiheessa, kun tallenteen avaa ohjelmaan. Paljonhan mulla olis opittavaa, mutta, jos tuon äänen kohdistamisen osais tehä, alkais pystyä jo jotain yhdistämisiä ym. saamaan aikaseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19