Keksi hyvä nimi kirjalle

Newbie kirjailija

Kirjoittelen tässä kirja trilogiaa nimeltä Broken Heart. Ensimmäisellä kirjalla on jo nimi mikä on Broken Heart 1:Synkkä menneisyys. osallistu siis pieneen skabaan ja keksi toisen kirjan nimi. voit saada ehdotuksesi kirjani nimeksi.

21

2581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Newbie kirjailija

      kirja kertoo muuten 19v pojasta joka asuu opiskelija asunnossa. Siellä asuu viisi tyttöä (en kerro nimejä)iät ovat 14,14,19,19,20.

      • Suippokorva

        Osa kaks: "Viisi sydäntä." Miten olis?(Vai oliko huono..?)Aattelin ekaks nimee: "Viiden sydämmessä sama mies", mut tais mennä liian siirappiseks/pitkäks..(nimi siis)Hyvää kesää!!:) (Kolmos osaa en keksiny..)


    • tuotya

      osa 2: Valoton tulevaisuus?

      • tuotya

        trilogian kolmas osa...
        osa 3: sähköt meni mutta lasku jäi!


    • Nevechoirwen

      Vaikee keksii, kun ei tiedä, mitä siinä sun kirjassa tapahtuu. Mut miten ois Broken Heart 2: Sydämensärkijä tai Sydäntensärkijä. Tai sitten Kovia iskuja. No nn tiedä...

    • Kruuse

      Jos kerran osa 1 on "synkkä menneisyys" ni voikohan osa 2 olla "synkenpi nykyisyys" ja osa 3 "tulevaisuus on synkin"

      • mulu

        Toka osa:Paljaat uneksijat. Kolmas osa: Nopeat uimarit


    • zira

      mun mielestä sun kannattais ensin kirjottaa se toka osa loppuu ja sen tapahtumien pohjalta keksii se nimi eikä päinvastoin. jos oot jo kirjottanu ni kerro minkälainen se on, onnellinen vai surullinen ym.? eihän sen nimi voi olla esim. "menetysten aika", jos päähenkilö ei menetä mitää vaa on ikionnellinen siinä osassa...

    • joopajoo

      eiköhän sun ois parasta keksiä se nimi itse??
      Tai siis (ei millään pahalla) mut sähän oot ainoo joka tietää mistä se kirja kertoo, ni eix sen nimen pitäis ees jotenki liittyy itse kirjaan??

    • noorav12

      fiksed dreams jos sun ekan kirjan nimi on broken hard nii miten ois toi iha mietin vaa muute tarviin omallekki kirjalle nimen voisko joku aiuttaa teen tavallaa fantasiaa :DDD

    • PesukarhuFan

      ehdotan Broken Heart 2:Valoa kohti :DD se on iha huono mut vois aina toimii mun pitäis keksii kirjan nimi mut on vähä hankalaa haluuko joku auttaa munki kaa :DDD pliis :>

    • sweet love baby

      Ettei olis vähän kulunut nuo särkyneet sydämet.

      Olen muuten pääsääntöisesti sitä mieltä, että suomalaisella kirjalla saisi olla suomalainen nimi. Siis pääsääntöisesti, poikkeuksia voi olla, mutta vain hyvästä syystä. Itsellänikin on jollain novellilla englanninkielinen, liittyy tilanteeseen, jossa puhutaan englantia paikasta riippumatta.

    • rwgrgarga

      Miten minusta tuntuu että tämän yli kahdeksan vuotta sitten kirjoitetun kysymyksen esittäjä ei ole enää suomi24:n keskusteluissa mukana...

    • kakkalintu kakkii

      No ei ole myöskään mitään Broken Heartia tullut kustantamoista ulos, oliskko muuttunut Broken Legsiksi....

    • xfxhdfr

      Oma veikkaus on Broken Dream.

    • Le Comp

      Ernest goes to Porkcamp II

    • No laita esim niinku tokaks vaik joo tä on huono mut THE DREAM tai FIVE DREAMS

    • Anonyymi

      Onko kilpailu vielä käynnissä?

    • Anonyymi

      Broken Heart 2: Ja Susikoira Roi ja seikkailu saaristossa

    • Anonyymi

      Broken Heart 2: Sata lasissa ohitusleikkaukseen

      • Anonyymi

        Kallein kirjani


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe