Kuuluukohan huimaus vaihdevuosioireisiin vai johtuukohan jostain muusta? Minulla alkoi vaihdevuosivaivat pari vuotta sitten 41-vuotiaana kovilla hiostuksilla ja itkuisuudella. Nyt on pari vuotta mennyt suht´hyvin, kun silloin asennettiin hormoonikierukka. Nyt taas hiostukset on valtavat ja huimausta on myös. Hormoonikierukka lopetti kuukautisvuodot, mutta nyt on vuotoa parina päivänä ollut..
Huimaus
4
2336
Vastaukset
- mummo 52v
aloitin 3viikkoa sitten monen kuukauden miettimisen ja pähkäilyn ja huonosti nukuttujen öiden jälkeen syödä novofemiä.mikä parasta ekan viikon jälkeen alkoi nukuttaa hyvin ja hikoilu joka oli tosi kamalaa helpotti,jonkun verran vieläkin kiehahtaa mutta kyllä tämän jo kestää.joskus tulee huippausta, mutta sen kun tietää mistä johtuu niin ei haittaa kovin paljoa.
- 55 vee
Mulla oli noita hikoilemisia ja huonosti nukuttuja öitä aikoinaan. Nyt, näin myöhään olen kärsinyt vaikeista huimaukohtauksista.
Pelottaa sekä töissä että liikenteessä. Tämähän on jopa vaarallista.
Onhan mulla paha stressi siitä, että olen erittäin seksuaalinen ihminen. Sopivaa miestä vaan ei tällä hetkellä ole kuvioissa mukana - siis vakituista elämänkumppania. Yhdenillan jutut ei ole mun elämääni sopivia!
Miten teillä muilla, oletteko kaikki tyydyttävässä parisuhteessa? Minusta tuntuu, että jos saisin rakastella kun siltä tuntuu, ei stressiä ja huimausta olisi. - kohta 44 v.
...yöhiostukset, ennen niitä sentään ei oo ollut ja on saanut yöt nukuttua. Viime yö oli tosi hiostava. Nukuin 3-4 tuntia ja töihin pitäis jaksaa lähtee. Mukavaa...
- mistähän johtuu?
Huimausta voi tulla siitäkin, jos niskat on kovin kireät, jumissa. Oliskohan niin, että hormonien väheneminen lisää lihaskireyttä niskassa ja siitä tulee huimausta? Huimaus voi johtua myös tasapainoelimen toiminnasta (jossain kohtaa korvissa), siellä voi olla saostumia. Jospa tässä iässä vaan alkaa olla vaikka niitä saostumia, eikä se johdu vaihdevuosista. Reumakin puhkeaaa usein vaihdevuosien tienoilla, eikä se kumminkaan ole vaihdevuosioire. Huimaus voi myös alkaa flunssasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667