Kuinkakohan vaikeaa olisi päästä Mikkeliin lukemaan International Businessia?
Kellään kokemusta paikasta?
Kuinka helposti työllistyy opintoja vastaavaan ammattiin?
Mikkeli BScBA
4
2243
Vastaukset
- oi mikkeli!
Itse opiskelen kyseisessä paikassa, ja on ollut älyttömän mukavaa ja kiinnostavaa. Proffat ovat kaikki ulkomailta ja englantia pääsee oikeasti käyttämään toisin kuin monissa muissa ohjemissa. Keskiarvoraja kouluun nousee vuosi vuodelta eli ensi vuotta varten veikkaisin, että e:n paperit pitää ainakin olla. Työllistyminen on hyvää, ja varsinkin jos olet suunnitellut jatkavasi maisterin opintoja ulkomailla, tämä on erinomainen valinta.
- ttp
Viime syksynä ainakin pääsi varasijoilta helposti sisään jos kirjoitti muutamana E:n, muutaman M:n ja C:n :D, kokemusta on :D
- mikkeli86
Itse en suosittelisi hse.n mikkelin yksikköä... opiskelu ei ole kovin vapaata, esim. luennoilla on paikallaolopakko jne. Opetuksen taso on ihan ok, mutta tahti aika kovaa, koska ulkomaalaiset professorit tulevat kaupunkiin vain muutamaksi viikoksi, joiden aikana hommat pitää saada hoidettua. Kaupunkina mikkeli on... no mikkeli on mikkeli. Ja kaiken tämän lisäksi olen vielä kuullut sellaista huhua ettei mikkelistä saadulla tutkinnolla ole työmarkkinoilla paljoa arvoa, jos haluat ulkomaille töihin on parasta olla joko helsingin ylipistosta tai hankenista ja suomeessa ei ole ainakaan liikaa työta tarjolla englanniksi opiskelluille. Kaikenlisäksi olen kuullut vielä sellaista että tämä koko mikkelin ohjelma olisi ollut sellanen floppi että koko roskaa oltaisiin harkitsemassa siirtämään lappeenrantaan.
- faija
Opetuksen taso edelleen paljon parempi kuin pääkoululla, hyvää porukkaa eikä mitään vitun nörttejä, mikkeli on jees jykäilyyn, nopeemmin kandiks, lappeenranta on sen säälittävän yliopiston itsensä keksimä huhu.
Näitä löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894