Mikkeli BScBA

Ernuq

Kuinkakohan vaikeaa olisi päästä Mikkeliin lukemaan International Businessia?
Kellään kokemusta paikasta?
Kuinka helposti työllistyy opintoja vastaavaan ammattiin?

4

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi mikkeli!

Itse opiskelen kyseisessä paikassa, ja on ollut älyttömän mukavaa ja kiinnostavaa. Proffat ovat kaikki ulkomailta ja englantia pääsee oikeasti käyttämään toisin kuin monissa muissa ohjemissa. Keskiarvoraja kouluun nousee vuosi vuodelta eli ensi vuotta varten veikkaisin, että e:n paperit pitää ainakin olla. Työllistyminen on hyvää, ja varsinkin jos olet suunnitellut jatkavasi maisterin opintoja ulkomailla, tämä on erinomainen valinta.

• ttp

Viime syksynä ainakin pääsi varasijoilta helposti sisään jos kirjoitti muutamana E:n, muutaman M:n ja C:n :D, kokemusta on :D

• mikkeli86

Itse en suosittelisi hse.n mikkelin yksikköä... opiskelu ei ole kovin vapaata, esim. luennoilla on paikallaolopakko jne. Opetuksen taso on ihan ok, mutta tahti aika kovaa, koska ulkomaalaiset professorit tulevat kaupunkiin vain muutamaksi viikoksi, joiden aikana hommat pitää saada hoidettua. Kaupunkina mikkeli on... no mikkeli on mikkeli. Ja kaiken tämän lisäksi olen vielä kuullut sellaista huhua ettei mikkelistä saadulla tutkinnolla ole työmarkkinoilla paljoa arvoa, jos haluat ulkomaille töihin on parasta olla joko helsingin ylipistosta tai hankenista ja suomeessa ei ole ainakaan liikaa työta tarjolla englanniksi opiskelluille. Kaikenlisäksi olen kuullut vielä sellaista että tämä koko mikkelin ohjelma olisi ollut sellanen floppi että koko roskaa oltaisiin harkitsemassa siirtämään lappeenrantaan.

• faija

Opetuksen taso edelleen paljon parempi kuin pääkoululla, hyvää porukkaa eikä mitään vitun nörttejä, mikkeli on jees jykäilyyn, nopeemmin kandiks, lappeenranta on sen säälittävän yliopiston itsensä keksimä huhu.

Näitä löytyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe