voisiko joku suomentaa jonkun the arkin biisin sanat??kun itseltäni ei onnistu,joten jos joku hyvä enkussa..
mitä tarkoittaa
2
898
Vastaukset
- tässä olisi..
eli voin suomentaa clamourin, mut en oo sitte varma et on ihan silleen..mut kumminki melkeen..eli:
Melua glamourille
Ihmiset täällä naapurustossasi käyttäytyvät coolisti, mutta tanssivat huonosti
En välitä mitä muut sanovat, kun olen löytänyt uuden pelin pelattavaksi
Vaatimus? julkissudelle
melua glamourille oh padeo oh pa padeo 2x
Joten tule ja ota se
Ota se hyvin
Kuten tiesin, että sinä voisit
Ihmiset täällä naapurustossasi käyttäytyvät coolisti, mutta tanssivat huonosti
En välitä mitä minulle on kerrottu, että kenelläkään niistä ihmisistä ei ole sielua
Potkaisen heitä kun aurinko ei paista
ja vien sinut alas omalla puolelleni kaupunkia
En välitä mitä muut sanovat, kun olen löytänyt uuden pelin pelattavaksi
Vaatimus? julkisuudelle
melua glamourille oh padeo oh pa padeo 4x- hyvät naurut.. :)
Tässäpä sitä näkee, kun sanat on ymmärretty tavallaan niinkuin oikein, mutta kuitenkin moneltakin osin ihan päin peetä!! ' reps'
Parhaat naurut tuli tuosta " potkaisen heitä, kun arska ei paista..""", kääntäjälle vaan tiedoksi, että "potkaisen sinne mihin aurinko ei paista", vanhasta sanonnasta siis kyse... kröhöm..
Muista vaatia kuuluisuutta, huutaa glamoouuuuriaaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013791
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142539
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392038Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301807Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271552
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291