www.puzzle-portal.com

jjpp-

Onko kukaan tilannut tuolta? Kuinka maksetaan, onko luotettava? Mistäs maasta nuo palapelit edes tulevat?

12

4016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienosti

Jep, palapelit tulevat Saksasta ja homma on toiminut todella hienosti. Tilauksen lähetettyä saat sähköpostiisi vahvistuksen ja laskun tiedot. Laskun voit sitten maksaa ihan normaalisti verkkopankin kautta ulkomaan laskuna. Palapelit tulivat todella nopeasti, varsinkin toisella kerralla kun olin saanut asiakas numeron, taisivat tulla viikossa toisella kerralla. Toki viime tilauksesta on vuosi aikaa ja silloin ainakin toimi tosi hienosti.

• AlliAsikainen

Itsekin juuri tutustuin kyseiseen verkkokauppaan ja innostuneena aloin tehdä tilausta. Tyssäsi sitten siihen, että rahti Suomeen on peräti 29,90 euroa, mutta 100 euron tilauksen saisi kyllä rahtivapaasti. Tällaisiin pitäisi ehdottomasti saada kimppatilaus!

Muuten on ihan kohtuuhintaisia nuo pelit siellä ja ah sitä valikoimaa! Miksei Suomesta saa tällaisia 1000 palan "lapsiystävällisiä" eli piirretyjä palapelejä, joita on kiva tehdä lasten ja vanhempien yhdessä!

• ?!!

Paljonko tuolla maksaa nuo palapelit? Tietty eri kokoiset erinhintaisia mut suunnilleen?
        Pikkusen tuolla ois ihania..ois tosiaan suomessaki nuin hyvä valikoima.

• 000.

Olisin itsekin tilaamassa ko. paikasta, mutta tyssäsi kans kuluihin. Itse olisin ostamassa 30 € tuotetta. Olisiko kimppatilaukseen lähtijöitä? Saatais vielä ennen joulua, jos pistettäis töpinäks.

• palapelit

• Katja N.

Onko kukaan tilaamassa puzzle-portalista palapelejä? Itse en osaa sieltä tilata eikä mulla ole edes Visaa tms. mutta kimppaan olisin valmis tulemaan ja osallistumaan tietty postareihin. Viimeksi tilattiin jonkun kanssa täältä kimppaan(en muista enää kenen:D), hän maksoi ja mä makselin sitten hänelle kun hän lähetti ne mulle. Ottakaa yhteyttä jos onnistuu...Ja ostokseni maksan takuu varmasti!
      [email protected]

• Jassu.66

• Nippana

• LauraKaisa

Mielestäni paras verkkokauppa, joka myy palapelejä on www.palapeliputiikki.fi
      Ihania ja erilaisia palapelejä! :) Myös myydään muutakin tavaraa esim. koruja.

Verkkokaupan palapelit on ostettu / tilattu Saksasta, jos oikein muistan, mutta itse verkkokauppa toimii Länsi-Suomessa.

Kannattaa käydä katsomassa!

• Chalisbury

• pippuri

Tosi upea valikoima palapelejä! Esim. 1000 palan palapelejä yli 2000 erilaista. Itse tilasin torstai-iltana ja laskun maksoin perjantaina kun tuli s-postiin tiedot niin maanantaina jo lähti liikkeestä eteenpäin :) Innolla oottelen palapelien saapumista :) (lähetyskulut suomeen 12€)

• Wachtmeister Sofa

Saksasta ne tulee ja postimaksua liki 20 euroa. Minä tilasin Suomesta, palapelikauppa.fi, ja kivat kissapalapelit sain parissa päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1665
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      84
      1274
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe