www.puzzle-portal.com

jjpp-

Onko kukaan tilannut tuolta? Kuinka maksetaan, onko luotettava? Mistäs maasta nuo palapelit edes tulevat?

12

3914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienosti

      Jep, palapelit tulevat Saksasta ja homma on toiminut todella hienosti. Tilauksen lähetettyä saat sähköpostiisi vahvistuksen ja laskun tiedot. Laskun voit sitten maksaa ihan normaalisti verkkopankin kautta ulkomaan laskuna. Palapelit tulivat todella nopeasti, varsinkin toisella kerralla kun olin saanut asiakas numeron, taisivat tulla viikossa toisella kerralla. Toki viime tilauksesta on vuosi aikaa ja silloin ainakin toimi tosi hienosti.

    • AlliAsikainen

      Itsekin juuri tutustuin kyseiseen verkkokauppaan ja innostuneena aloin tehdä tilausta. Tyssäsi sitten siihen, että rahti Suomeen on peräti 29,90 euroa, mutta 100 euron tilauksen saisi kyllä rahtivapaasti. Tällaisiin pitäisi ehdottomasti saada kimppatilaus!

      Muuten on ihan kohtuuhintaisia nuo pelit siellä ja ah sitä valikoimaa! Miksei Suomesta saa tällaisia 1000 palan "lapsiystävällisiä" eli piirretyjä palapelejä, joita on kiva tehdä lasten ja vanhempien yhdessä!

      • ?!!

        Paljonko tuolla maksaa nuo palapelit? Tietty eri kokoiset erinhintaisia mut suunnilleen?
        Pikkusen tuolla ois ihania..ois tosiaan suomessaki nuin hyvä valikoima.


      • 000.

        Olisin itsekin tilaamassa ko. paikasta, mutta tyssäsi kans kuluihin. Itse olisin ostamassa 30 € tuotetta. Olisiko kimppatilaukseen lähtijöitä? Saatais vielä ennen joulua, jos pistettäis töpinäks.


      • palapelit

    • Katja N.

      Onko kukaan tilaamassa puzzle-portalista palapelejä? Itse en osaa sieltä tilata eikä mulla ole edes Visaa tms. mutta kimppaan olisin valmis tulemaan ja osallistumaan tietty postareihin. Viimeksi tilattiin jonkun kanssa täältä kimppaan(en muista enää kenen:D), hän maksoi ja mä makselin sitten hänelle kun hän lähetti ne mulle. Ottakaa yhteyttä jos onnistuu...Ja ostokseni maksan takuu varmasti!
      [email protected]

      • Jassu.66

      • Nippana

    • LauraKaisa

      Mielestäni paras verkkokauppa, joka myy palapelejä on www.palapeliputiikki.fi
      Ihania ja erilaisia palapelejä! :) Myös myydään muutakin tavaraa esim. koruja.

      Verkkokaupan palapelit on ostettu / tilattu Saksasta, jos oikein muistan, mutta itse verkkokauppa toimii Länsi-Suomessa.

      Kannattaa käydä katsomassa!

    • pippuri

      Tosi upea valikoima palapelejä! Esim. 1000 palan palapelejä yli 2000 erilaista. Itse tilasin torstai-iltana ja laskun maksoin perjantaina kun tuli s-postiin tiedot niin maanantaina jo lähti liikkeestä eteenpäin :) Innolla oottelen palapelien saapumista :) (lähetyskulut suomeen 12€)

    • Wachtmeister Sofa

      Saksasta ne tulee ja postimaksua liki 20 euroa. Minä tilasin Suomesta, palapelikauppa.fi, ja kivat kissapalapelit sain parissa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe