moi...sanokaas mulle mitä mun pitäis tarkallee tehä jos haluun aprilia kulkee sen 50km/h-60km/h SUORALLA
miten saisin aprilia rx 07 kulkee 55-60!
4
943
Vastaukset
- pöööööööööö.
Ota putke alkukäyrä irti. siin on muistaaksee hitsattu pultin päät, joten taarvitset rälläkän tai jonkun jolla pystyt sahaamaan pultit poikki.sitten poraat alkukäyrässä olevan holkin isommaksi ehkä 2-5milliä ja vaihdat 5 kokoa suuremman suuttimen. Jos haluut täys tehon, niin poistat koko holkin ja tukit hukka putken. suutin kannattaa vaihtaa vaikka 5-10 kokoa suuremmaksi. täystehoilla kulkee 70-80km/h.
- mooo00
Tarviiko hitsaus välineitä vai millä sais sen alkukäyrän siihe takas kiinni ?
- pöööööööööö.
mooo00 kirjoitti:
Tarviiko hitsaus välineitä vai millä sais sen alkukäyrän siihe takas kiinni ?
Eikö, se alkukäyrä ole irrotettava,minusta 07 rx:ssä on irrrotettava. Laitat vaan uudet pultit katkastujen tilalle. Ei tartte hitsaus välineitä, jos et tuki hukkaputkee.
- kohta 15 v
kiitos vastauksista eiköhä ala mopo kohta kulkemaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1133864
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402386- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141371
- 181345
- 221271