TEKNINEN MYSTEERIO

APUA?

Uusi 2-tahti mopo, kaasari on uusittu joten vika ei ole siinä.
Ja vikahan on ihmeellinen, käy vain "kuristin eli ryyppy päällä", heti kun ottaa ryypyn pois niin sammuu vaikka olisi kone lämmin ja kaasu pohjassa.
Kaasarissa on tyhjäkäyntiruuvi ja vaikka laittaisi huutamaan niin sammuu kun ryypyn tiputtaa pois...
Toimi siis 2 h. edellisellä kaasarilla ja nyt siis sekin takuuseen vaihdettu.
Sillä voi ajaa mutta mustaa öljyä, ei tuorevoitelu peli, lentää pakoputkesta ja tietenkin tehot hukassa.
Voisikohan bensa olla "pilalla", n kuukauden muovikanisterissa ollutta valmista 2-t bensaa.

14

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make6sd

      kokeile dieseliä

      • herbertti

        luultavasti vika on kaasarissa joten ota se pois ja laita bensaletkun sisälle pääsuutin ja sitten letkun pää sylinteriin.sillä asia onkin sitten kunnossa.ole hyvä vaan


      • pooeekkkl

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan


      • ....
        pooeekkkl kirjoitti:

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät äljyn sekaista bensaa?


      • .........
        pooeekkkl kirjoitti:

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?


      • ..................
        ......... kirjoitti:

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?


    • Sanot että mopo on uusi.
      Siinä pitäis siis olla takuu voimassa.
      Ota yhteyttä myyjään että korjaavat pelin.
      Siinä on ilmavuoto imupuolella tai männänrenkaita poikki taika sitten vuoto kampikammiossa.

      • fdgrt hey

        Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/

        Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit..


      • petelius12
        fdgrt hey kirjoitti:

        Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/

        Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit..

        eihän täältä mitää kunnolista vastausta saa ku tääl noi 2 sankaria mulkkuilee.


      • ASIALLISISTA

        vinkeistä. Joo läpille asti menin ja nekin ovat ehjät, en taida jaksaa alkaa pyttyä irroittelemaan koska takuu tosiaan on voimassa.


    • herbertti

      ketkähän nuo kaksi sankaria mahtavat olla jos saanen kysyä?

      • olen omena...

        juuri sinä herpertti ja tuo make6sd


    • asfdasf

      Suuttimen kokoa vaihdettu?Imukaula vuotaa?
      Suutin on aika ratkaseva tekiä noissa hommissa :>

    • a_sentaja

      Niinkuin vanha erkki sanoi imuvuoto jossain ja kerran takuu vielä päällä, älä ala itse korjaamaan, se mitätöi takuun kun rupeat itse konetta availemaan. Viet huoltoon ja vaadit palvelua, jolloin asia tulee kuntoon, onko kysessä muuten "made in kinuski" mopo?? Vai onko kyseessä rabasan tai am6 moottori tai kenties morinin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe