TEKNINEN MYSTEERIO

APUA?

Uusi 2-tahti mopo, kaasari on uusittu joten vika ei ole siinä.
Ja vikahan on ihmeellinen, käy vain "kuristin eli ryyppy päällä", heti kun ottaa ryypyn pois niin sammuu vaikka olisi kone lämmin ja kaasu pohjassa.
Kaasarissa on tyhjäkäyntiruuvi ja vaikka laittaisi huutamaan niin sammuu kun ryypyn tiputtaa pois...
Toimi siis 2 h. edellisellä kaasarilla ja nyt siis sekin takuuseen vaihdettu.
Sillä voi ajaa mutta mustaa öljyä, ei tuorevoitelu peli, lentää pakoputkesta ja tietenkin tehot hukassa.
Voisikohan bensa olla "pilalla", n kuukauden muovikanisterissa ollutta valmista 2-t bensaa.

14

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make6sd

      kokeile dieseliä

      • herbertti

        luultavasti vika on kaasarissa joten ota se pois ja laita bensaletkun sisälle pääsuutin ja sitten letkun pää sylinteriin.sillä asia onkin sitten kunnossa.ole hyvä vaan


      • pooeekkkl

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan


      • ....
        pooeekkkl kirjoitti:

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät äljyn sekaista bensaa?


      • .........
        pooeekkkl kirjoitti:

        ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?


      • ..................
        ......... kirjoitti:

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?

        Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?


    • Sanot että mopo on uusi.
      Siinä pitäis siis olla takuu voimassa.
      Ota yhteyttä myyjään että korjaavat pelin.
      Siinä on ilmavuoto imupuolella tai männänrenkaita poikki taika sitten vuoto kampikammiossa.

      • fdgrt hey

        Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/

        Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit..


      • petelius12
        fdgrt hey kirjoitti:

        Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/

        Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit..

        eihän täältä mitää kunnolista vastausta saa ku tääl noi 2 sankaria mulkkuilee.


      • ASIALLISISTA

        vinkeistä. Joo läpille asti menin ja nekin ovat ehjät, en taida jaksaa alkaa pyttyä irroittelemaan koska takuu tosiaan on voimassa.


    • herbertti

      ketkähän nuo kaksi sankaria mahtavat olla jos saanen kysyä?

      • olen omena...

        juuri sinä herpertti ja tuo make6sd


    • asfdasf

      Suuttimen kokoa vaihdettu?Imukaula vuotaa?
      Suutin on aika ratkaseva tekiä noissa hommissa :>

    • a_sentaja

      Niinkuin vanha erkki sanoi imuvuoto jossain ja kerran takuu vielä päällä, älä ala itse korjaamaan, se mitätöi takuun kun rupeat itse konetta availemaan. Viet huoltoon ja vaadit palvelua, jolloin asia tulee kuntoon, onko kysessä muuten "made in kinuski" mopo?? Vai onko kyseessä rabasan tai am6 moottori tai kenties morinin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe