välitunnilla...

<| xXx |>

"Piip!! Piip!!", kuului minun kännykästä kello 7.00. Pikkubroidi huutaa: "Kasperi! Etkö kuulee herätyskelloa?" Minä avasin silmät ja katsoin kelloo. Puin nopeasti vaatteet päälle ja menin syömään aamupalaa. Sen jälkeen soitin Joonakselle ja sanoin, että se voitais mennä samaa matkaa kouluun. Menin ulos odottamaan ja muutaman minuutin kuluttua Joonas tuli. Kun me tultiin kuoluun minä kysyin Joonakselta, että mikä tunti meillä on.
"Matsku" Joonas vastasi.
"Meillähän on se uus opettaja! toivottavasti se on nainen" minä sanoin.
Kun me tultiin luokkaan, opettaja ei ollut vielä siellä. Me mentiin istumaan Joonaksen kanssa ja odotettiin opettajaa. Noin 10 minuutin päästä meidän uusi opettaja astui luokkaan ja minä katsoin häntä vesi kielessä. Hän oli tosi sexy, noin 21 vuotias nainen. Hänellä oli ihana ääni. Katsoin häntä koko tunnin enkä tehny yhtään matikan tehtäviä. Kun kello soi, kaikki juoksivat ulos, mutta minä jäin, koska opettaja käski. Hän tuli minun viereen ja sanoi:
"Sinä et ole tehnyt koko tunnin aikana mitään, miski?" Opettaja kysyi
"En tiedä" vastasin.
"Tule, minä vien sinut rehtorille, saat selittää sille, miks et oo tehnyt mitään"
Opettaja otti oman laukkuunsa ja käveli ulos luokasta, minä kävelin hänen perässä. Katsoin kokoajan hänen persettä, yhtäkkiä hän kääntyi. Minä nostin pääni ja punastuin. Hän otti minun kädestä kiinni ja vei minut tyttöjen vessaan.
"Miks me tultiin tänne?" minä kysyin, mutta opettaja ei vastannu. Hän pisti oven lukkoon ja otti t-paidan pois, minä nielasin. Sitten hän astui minua lähemmäs ja suuteli minua. Sen jälkeen hän laski minun housut pois ja sieltä tuli 18cm pitkä kaluni. Hän käski minun mennä lattialle makaaman ja niin minä teinkin. Opettaja otti mun kaluni suuhun ja alkoi imeä sitä, eikä kestänyt kauan, kun minä laukesin. Sitten hän meni ite lattialle ja levitti haaransa. Hän työnsi minun pääni omien haarojen väliin ja käski minua nuolla pillua. Minä nuolin häpyhuulia vähän aikaa, sitten nuolin klitorista. Hän otti rintsikat pois ja minä koskettelin oikealla kädellä hänen rintoja. Hän alkoi voihkia ja minä lopetin imemisen. Opettaja otti kädellä minun kalusta kiinni ja veti muutaman kerran edes takaisin, sitten hän tuli minua lähemmäs ja minä menin makaaman. Hän istui minun päälle ja tunki minun kyrpäänsä oman pilluun. Hän alkoi ratsastaa minun kyrvälläni, minusta se tuntui ihanalta. Hän ratsasti muutaman minuutin sitten hän huusi:
"Minä tulen!"
"Mä tulen kans!" mä huusin.
Eikä kestänyt kauan kun me lauettiin samaan aikaan. Sitten hän meni polville ja minä nousin ylös. Tungin kyrpäni hänen peppuun hitaasti, sitten aloin nussimaan nopeammin. Hän alkoi voihkia ja minä nopeutin entisestään tahtia. Kohta hän alkoi huutaa ja se kuului varmasti koulun toiselle puolelle. Sitten hän sai orgasmin. Hän meni polville ja otti minulta suihin, minä laukesin melkein heti. Sitten me puettiin vaatteet päälle, hän antoi minulle lapun, suuteli ja kuiskasi korvaan:
"nähdään huomenna" ja lähti pois.
Minä en jaksannut mennä tunnille ja lähdin heti kotiin, sitten muistin, että hän antoi lapun. Kaivasin sen taskusta ja katsoin, siinä oli hänen puhelin numero. :)

Tää on mun eka novelli, sen takia se on huono :) mutta kommentteja haluan kuulla.

6

5305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no huhhuh

      Kova sälli ku laukeaa kolme kertaa välitunnin aikana...

    • dfgdfg

      kandeis varmaan ensi kerralla antaa jonkun toisen koelukea ja tarkistaa enimmät virheet pois...
      sit oli toi epärealistisuus (laukes aika pian uudelleen =)

    • JuubaJokinen

      Ihan paska ja epä todellinen juttu.......Oletko koskaan edes saanut naista..ope antaa tyttöjen vessan lattialla...niiin varmaan

    • Jussi

      etenit hieman nopeasti, mutta kyllä opit vielä kirjoittamaan!
      Jatka yrittämistä.

    • ou jee

      Vähän oli hyvä....more....

    • kiihottunut

      ole niin kiltti ja lähetä mulle noita sun upeita tarinoita ne on ihan sika kiihottavi ossa on [email protected] ole niin kiltti olis ihana nähä kun maileissa olis jotain kiihottavaa T:Katja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe