Mitä tekstata?

Jätkä

Niin eli oon lievästi sanottuna kusessa yhen muijan kanssa, koska kummatkin on ainakin ihastuneita mutta ei tee selvää aloitetta. Eli on semmosta moikkailua ja katselua. Kysymys kuuluu mitä kannattais tekstata tälle muijalle?

7

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenska

kirjotat sille vaan ekaan viestiin jotain häröö. esim kyselet vaan ihan normaalia kuulumisia tms...
      niin mulle ainaki yx jätkä tekstas jota mä en ollu ees ikinä nähny..ja mun kohdalla se ainaki tepsi! :) siitä mä sitten aloin tekstaileen sen jätkän kans ja tapailtiin ja tekstailtiin sen jätkän kans yli 2vuotta!:)

• tytsy

sano sille moi ja kysy miten menee?
      tosta kannattaa alottaa =D

• Tyttö -88

Mä oon samaa mieltä ku noi edellisetki... Tai sit sä voisit tekstata sille vaikka et voisitteko nähä jossai... En mä oikei muuta keksi...
      Mut tee jotai kuitenki aika nopeesti, ettei sulle käy niinku mulle... Mä nimittäi ootin liian pitkää yhen jätkän kaa ku kumpikaa ei uskaltanu tehä mitää... Vielä vuos sitte se jätkä oli kiinnostunu musta mut eipä taida olla enää... =(
      Mut tsemppiä!! =)

• Mä Vaan

no kysy aluksi kuulumisia ja sit jos/ku se vastaa niin kysy et voitasko nähä jossain ja jutella...=).. mut älä odota liian pitkään..tee se heti jos vaan rohkeutta riittää..=))..tsemppiä..=)))..

• nassukka

mä ainaki haluaisin että jätkä tekstais mulle jotaki että haluaisikko lähteä leffaan tai kahville tai muuten vaan ulos.

• tytzy87

Pyydä se tyttö vaik kahville ni vois auttaa :)
      Jos oot varma et kummalki on tunteita ni hyvin se menee...:)
      Tee sä se alote..tyttö on varmaan senverta ujo...

• jeta

ROHKEESTI VAAN,kysyt siltä ekana kuulumisia..ja sitten kun te ootte siinä jonkin aikaa jo tekstailleet niin kysyt jätkien laitaa muka vähän vitsillä ja laitat =)=)=)=)=)=) perään...mutta sitten se luultavasti sulle tekstaa jätkistä!tekstaamalla on tosi helppoo jutella ...toisen kaa niinkö mäkin tekstaan aina yhelle jätkälle...ja nyt meillä menee tosi hyvin ja silleen..ONNEA MATKAAN!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2218
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1450
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1104
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1087
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1036
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe