Joku fiksu on sitten myynyt naapurin ulkomaalaisille tanskandogin....Heillä oleva vanhakin koira saa juoksennella vapaana ympäri pihoja, kun se on kuulema niin fiksu. Fiksumpi, kuin suomalaiset ihmiset.
Mies on väkivaltainen ja erittäin äkkipikainen.
Onnea vaan koira paralle ja myyjälle, jolla ei taida olla pätkääkään ihmistuntemusta, tai sitten ei ole edes halua muuhun, kuin saada rahaa koirastaan, koska tuosta porukasta kyllä näkee jo kauas millaisia ovat.
Voi äly
8
1585
Vastaukset 8
- värisen?
dogin?
- joka on
Vaalean ruskean ja laihakin on kuin mikä...
- hittolainen
joka on kirjoitti:
Vaalean ruskean ja laihakin on kuin mikä...
Värinä siis taitaa olla keltainen. Missäpäin suomea tää on?? Kasvattajaan yhteys...utele naapurilta mistä kennelistä se on!!
- eipä voi
hittolainen kirjoitti:
Värinä siis taitaa olla keltainen. Missäpäin suomea tää on?? Kasvattajaan yhteys...utele naapurilta mistä kennelistä se on!!
kysellä kasvattajasta, kun omistaja ulkomaalainen...eikä muka ymmärrä suomea silloin kun ei halua ymmärtää, 03 alueellahan tämä koirapolo on..
- siis..
hittolainen kirjoitti:
Juuri mainitsemasi keltainen väriltään
- ..............................
Ne kennelin pyörittäjät vaan haluaa. Onko tuo joku ihme??
- ole..
Rasisti? Vai miksi heti mainitset "ulkomaalaiset"? Eikö ole aivan sama onko ne eskimoita vai täydellisiä suomalaisia ketkä koiraa huonosti pitää? Kysynpä vaan..
- myyjä...
tai hänen tuttunsa tunnistaisivat, jos sattuvat lukemaan, nimeä en viitsi laittaa, tällä ei ole todellakaan rasismin kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560