Eeva sai kyytiä...

Mika

Olin edellisenä iltana ollut saunomas ja grillaamassa kaverini luona hyvin tuloksin; tutustuinhan Pekan ihanaan ja seksikkääseen siskoon Eevaan 17v! Kuultuaan minulla olevan moottoripyörän alkoi Eeva kysymään kyytiin.
Sehän mulle sopi.
Olimme Eevan kanssa sopineet kaupungilla paikan jonne hän tulisi mua odottamaan ja hyppäisi kyytiini.
Kaarsin kioskin pihalle ja jo kaukaa näin nuo kauniit tummat hiukset hulmuamassa vienossa kesätuulessa. Eeva oli pukeutunut tiukkuihin farkkuihin, napapaitaan ja nahkatakkiin. Mahtava paketti! Sammutin pyörän ja otin kypärän päästä. Eeva moiskautti pusun poskelle. Ojensin hänelle toisen kypärän ja laiton remmin kiinni hänelle. Samalla ihailin tytön kauniita silmiä, joissa oli nuoren tytön pilke. Eeva hieman jännitti olihan tämä hänelle eka kerta pyörän kyydissä. Annoin ohjeita hänelle ja pyysin pitämään mua vyötäisiltä kiinni. Wrum. 1100 kuutioinen pyörä pärähti käymään, kaarsimme kioskin pihalta poies. Kiihdytin hieman rajummin ja tunsin, kuinka Eevan rinnat painautuivat selkääni ja ote kiristyi vyötärölläni. Pääsimme isolle tielle jossa vauhti tasaantui. Eeva laski käsiään alemmas ja alkoi hieromaan minua haaroista. Mulkkuni alkoi kovenemaan. Eeva tunsi tämän ja jatkoi härnäämistäni. Vai sellaista ajattelin. Kaupungista parinkymmenen kilometrin päässä sijaitsi vanha uimaranta joka oli suljettu epäpuhtaan veden vuoksi, suunnistin pyöräni sinnepäin. Saavuimme perille. Aurinko kimmelsi veden pintaa vasten ja vain muutama lintu lauleskelivat metsän puissa. Menimme istumaan läheiselle penkille ja ihailimme luontoa. Sipaisin Eevan poskea, johon hän vastasi suudelmalla. Aloimme kiihkeän suutelemisen ja Eeva alkoi hieromaan mulkkuani housujen läpi. Minä työnsin käteni Eevan takin sisään ja puristelin noita ihania nuoren tytön rintoja. Saatoin tuntea liivien läpi kuinka tytön nännitolivat jo kovana ja pystössä. Eeva rupesi avaamaan housujeni nappeja ja veti mulkkuni esiin. "ooh..en muistanut sen olevan näin iso" Eeva ihaili ja teki runkkaus liikkeitä mulkullani joka selvästi nautti tilanteesta."aah..ota se suuhusi" pyysin. Eeva puisti päätä ja härnäsi kiihdyttämällä tahtia runkatessa. "Eeva kulta" anelin. Lopultakin tunsin kuinka kielen kärki kosketti kevyesti terskaani. Eeva pyöritteli kieltään terskan alaosossa ja katsoi minua ihanilla silmillään kiusoittelevasti lopulta ottaen suuhun koko terskan, samalla kädellä runkaten. Ei uskoisi tytön olevan vasta 17. Niin mahtavasti hän mulkkuani imi. Tunsin kuinka laukeaminen lähestyy. Varoitin tästä Eeva, joka ei pahemmin kuunnellut."aah nyt tulee!!" Eeva päästi mulkun suustaan ja runkkasi kaikki spermat pihalle. Lopulta hän vielä nuoli kullini puhtaaksi spermasta ja antoi minulle pusun."nyt on sun vuoro nuolla mun pillua" hän sanoi. Menimme läheiselle pöydälle jossa riisuin Eevalta farkut pois. Housujen alta paljastui täydelline perse jota verhosi vain pienet vaalean punaiset stringit. Aloin suudella perseposkia ja hankasin sormillani tytön jalkoväliä."Sähän olet aivan märkä.."."Haittaaks se?" Eeva kysyi selvästi värisevän nautinnollisella äänellä. jatkoin pillun hieromista joka kostui kostumistaan. Pyysin Eevaa kääntymään selälleen pöydän päälle ja riisuin häneltä nahkatakin ja stringit pois. Wow! Nuoren tytön pillu edessäni. Eeva oli ajanut karvoitustaan ja jättänyt vain pienen rannun häpykummulle. Puoliposliini."Sul on ihana pillu" "Joo, ei tuu karvoja suuhun." Aloin suutelemaan Eevaa navan seudulta josta siirryin reisien sisäpinnalle. Lähentyin pillua, mutta palaisin takaisin reisille. Eeva alkoi huohottamaan ja otti hiuksistani kiinni ja painoi päätäni kohti pilluaan."Älä kiusaa. Nuole mun pillua. Ime sitä." Enhän minäkään kauaa malttanut pysyä erossa noin kauniista pillusta vaan aloitin nuolemaan ihanaa ja halukasta nuorta pillua. Nuolin häpyhuulia ja pyöritin kieltä vaossa. Lirputin kielelläni tätä ihanaa klitoristani ja näykin sitä hellästi. Eeva alkoi kiemurtelemaan siihen malliin, et kohta laukeaisi. "aah..nuole mun pillua mika. Aaah..Iiih..just noin..jatka..uuuiiih!!" Eeva huusi selkä kaarella, kun sai orgasmin. Katsoin ympärilleni, ettei kukaan vaan ole kuullut, niin kovasti Eeva kirkaisi. Ei ristinsielua. Asetin mulkkuni tytön märille pillunhuulille ja työnnyin varovasti Eevan sisään."aah, kuin se on iso. Sulla on mahtava mulkku" Eeva inisi. Aloimme nussia hiljalleen ja pian tytön tiukka tavara imaisi koko kullin sisäänsä. Samalla, kun nussin hieroin Eevan pillua sormella josta tyttö nautti huomattavasti."Aah..sä olet mahtava Mika." sopersi Eeva. "Nai mua takaapäin". Eeva pyörähti pöydällä toisin päin ja meni nojaamaan pöytää vasten." nosta hieman persettäs." Työnsin mulkun sisään ja Eeva työnsi itseään vastaan. "nyt nai mua! nai mun pikkupillua isolla kyrvälläsi" Ja minähän nain. Rytkytin tuota pillua, kuin viimeistä päivää. Eeva ujutti kätensä palleilleni ja hieroi niitä. "nussi mua! aih sul on mahtava kyrpä" Kovin kauan ei noin rivoja puheita voi nussiessa kuunnella ja tunsin palleissani paineen kasvavan. Eikä laukeamistani ainakaan hidastanut Eevan hellä pallien hierominen."mulla tulee pian" huohotin." päästä sisään. Laukea mun pilluuni." Eeva inisi. Tunsi selkäytimessäni, kun lasti lähti kohti Eevan tiukkaa pillua. Olimme vähän aikaa sisäkkäin ja hohotimme. Vedin mulkkuni pois panon punoittamasta pillusta ja suutelin Eevaa tätä uskomatonta tyttöä. Eeva halusi vielä nuolla kyrpäni. Puimme vaatteet ylemme ja vein Eevan takas kioskille. "Saanko tulla taas joku päivä kyytiin?" Eeva kysyi. "tottakait kulta" vastasin ja katsoin tuota enkelikasvoista tyttöä.

4

10160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosiNainen

      mitä ihanaa pikkumunaisen miehen itsepönkitystä.
      Mikä lie pedofiilikin vielä.

      • Mika

        Kelpaa tulla tosinaisenkin mun kyytiin niin mielipide muuttuu. Ettet vaan olis kateellinen "tosimies"


      • Sanna
        Mika kirjoitti:

        Kelpaa tulla tosinaisenkin mun kyytiin niin mielipide muuttuu. Ettet vaan olis kateellinen "tosimies"

        Tarina oli hyvä/kiihoittava!


        Tykkäsin : )))

        T.Sanna


    • Sex Brother

      Tosi hyvä! Alkoi heti panettaa. No, onneks tyttöystävä on kotona...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe