mihin katosi osa valoista??

autosähkötollo

Eli Almera -96, 1.4 dx, pois pelistä on kaikki parkit, mittarivalot, rekisterikilven valot.
Sulakkeet kunnossa, autoon on asennettu kesällä uusi soitin, oisko voinut aiheuttaa jotain..?
Releistä en ymmärrä mitään ja muutenki loppuu järki.
APUVA.

8

3191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännä vika

      Vie autosi merkkiliikkeeseen "valohuoltoon".

    • on tuttu

      homma myös minulle eli vaihdoin uuden soittimen 98 almeraan ja valot hävis ja vikana sulake paloi konepellin alla olevasta rasiasta.tarkista radion liitokset ja vaihda uusi sulake niin luulisin taas valojen toimivan jos ei näillä onnistu niin en tiedä missä vika vois olla muuta aika varmasti radion kytkentä ei ole oikein

      • autosähkötollo

        Jees! Sieltähän se palanut sulake löytyi. Suuret kiitokset avusta.


      • Nimetön
        autosähkötollo kirjoitti:

        Jees! Sieltähän se palanut sulake löytyi. Suuret kiitokset avusta.

        moi olis tämmöinen vika meni takavalot pimiäksi. mittari valot ei toimi sulake palaa kun vaihdan uuden. ajovalot toimii vilkut toimii lisä jarru valo toimii. vaihdettiin toinen autoradio paikalle kaveri katsoi johdot oikein olivat johdot eli ei ehkä johdu mankkarin johdoista. vaikka tilaamaani huolto väitää että johtuu asennuksesta. muuten menisi takuun piikkiin toivotaan ettei johdu radion asennuksesta.autoni on nissan almera 2001 1.5 t 209


      • vetää
        Nimetön kirjoitti:

        moi olis tämmöinen vika meni takavalot pimiäksi. mittari valot ei toimi sulake palaa kun vaihdan uuden. ajovalot toimii vilkut toimii lisä jarru valo toimii. vaihdettiin toinen autoradio paikalle kaveri katsoi johdot oikein olivat johdot eli ei ehkä johdu mankkarin johdoista. vaikka tilaamaani huolto väitää että johtuu asennuksesta. muuten menisi takuun piikkiin toivotaan ettei johdu radion asennuksesta.autoni on nissan almera 2001 1.5 t 209

        uusi maajohto radioon ettet käytä sitä johtoa mikä tulee sinne radiolle nipussa.mulla se ainakin toi valot takaisin


      • almeeristi
        vetää kirjoitti:

        uusi maajohto radioon ettet käytä sitä johtoa mikä tulee sinne radiolle nipussa.mulla se ainakin toi valot takaisin

        tuntuu olevan aika yleinen vika että soittimen vaihto vie valot. itellä autto kun veti uuden maajohdon suoraan runkoon.


    • auttakaajoku

      Mikä meni vikaan kun vedetty uudet johdot akulta eikä vieläkään syty valot ??? :o

      • nissanpower

        Onks kuvia kytkennöistä? Savun hälvennyksen jälkeen tark. Kytkennät!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe