Lähdetään seitsemän hengen porukalla marraskuussa Dubliniin. Majoitutaan Charles Stewart Guesthouseen. Onko tietoa majoituspaikasta? Millä tuollaisen porukan kantsii mennä lentokentältä hotellille?
dubliniin
2
994
Vastaukset
- JJ^
Itse en ole yopynyt Stewartissa (asun taalla), mutta positiivista kommenttia olen kylla kuullut paikasta, ett ihan hyva hinta-laatusuhde.Tsekkaa www.charlesstewart.ie- sivusto.
Jos olette kovasti budjetilla niin lentokenttabussilla paasee lahelle guesthousea (o`connel streetin pysakki), tai sitten isommalla taksilla lentokentalta. Toi vaihtoehto maksaa tietty vahan enemman (taksikyyti lentokentalt keskustaan n. 25€, lentok.bussi 6€/henkilo), eli it´s up to you!
Oikein mukavaa reissua, toivottavasti saat suosii!=)- Dublinerrrrrrrr
Paikallisbussi vielä halvempi kuin tuo 6€ per suunta. Noin 1,80 per suunta paikkarilla, jos en väärin muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298